Aihe: Tonni rahaa. Ehdotuksia tulemaan.
1
Gamstah
16.01.2013 23:47:07
Joo eli nyt galluppi pystyyn. Kerkesin tässä kyselemään jo noiden käytettyjen rumpujen perään, mutta vähänpä siitä jäi käteen. Joten nyt ehdotuksia, että mitkä E-rummut kannattaa ostaa kun budjetti round 1000e.

Vaatimuksia:
Mieluiten Kalvolliset.
Kestää pientä keikkailua.

Ja jos osaatte niin voitte vakaudella ja viisaudella luetella huonoja ja hyviäpuolia näistä ehdottamistanne seteistä.
Gamstah
18.01.2013 01:08:10
Oisko sulla heittää linkkiä noihin :)?
-Dr.DW-
18.01.2013 10:38:56
Gamstah: Oisko sulla heittää linkkiä noihin :)?

Noh, Rolandin sivuilta TD 4.
Tai vaikkapa Thomannilta!
Näköjään TD 11 saa B Stockina tonniin! =O

http://www.thomann.de/fi/roland_td_11k_v_drum_compactb_stock.htm
Olkoon sitten perkele.
Kojootti_84
07.02.2013 18:05:27
Gamstah: Joo eli nyt galluppi pystyyn. Kerkesin tässä kyselemään jo noiden käytettyjen rumpujen perään, mutta vähänpä siitä jäi käteen. Joten nyt ehdotuksia, että mitkä E-rummut kannattaa ostaa kun budjetti round 1000e.

Suosittelen Alesis DM 10 -settiä: tästä on 2 eri mallia, studio ja X-kit. Itse ostin tuon X-kitin joka on mielestäni loistava:

-soittotuntuma hyvä
-tässä hintaluokassa paras aivo
-triple-zone ride ym

Ainoa miinus on haikka, mutta niin se on kaikissa paitsi jos ostat Rolandin VH-11 tai VH-12, jotka ovat aika hintavia.

Itse tilasin aikasemmin Millenium mps-600 mesh setin ja oli ihan älyttömän huono. Mesheissä on mun mielestä liikaa bouncea.
Kojootti_84
07.02.2013 18:12:41
Kojootti_84: Suosittelen Alesis DM 10 -settiä: tästä on 2 eri mallia, studio ja X-kit. Itse ostin tuon X-kitin joka on mielestäni loistava:

-soittotuntuma hyvä
-tässä hintaluokassa paras aivo
-triple-zone ride ym

Ainoa miinus on haikka, mutta niin se on kaikissa paitsi jos ostat Rolandin VH-11 tai VH-12, jotka ovat aika hintavia.

Itse tilasin aikasemmin Millenium mps-600 mesh setin ja oli ihan älyttömän huono. Mesheissä on mun mielestä liikaa bouncea.

EDIT: DM 10 X-kitissä on siis 4 tomia ja 2 crashia mukana. Laajennusvaraa vielä 1:lle. Jos suuruuden hulluus iskee niin alesiksen IO Triggerillä saa pyöreesti 10 lisäpaikkaa. Triggerin hinta on n. 130e thomanilla. Tuohon voi iskeä kiinni vaikka halpoja millen kumipeltejä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)