Aihe: Californication
1 2 3 4 5
Vainaja
16.01.2013 00:38:05
Siis vitti. Tim Minchin! Hitto mää ootan tältä kaudelta ja palijon. Kannatta tsekkalla youtubesta miehen pätkät. Nerokasta. Periaatteessahan toi kaikki kaudet on sitä samaa. Jotenki se vaan onnistuu kiehtoon joka kerta..
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
Wolfgang
16.01.2013 11:18:58
Se kaiken ytimessä oleva Hank-Karen-Becca -kuvio toistaa kyllä itseään ja kaikki takaiskut tuntuvat aina jotenkin väkisinväännetyiltä, ihan vaan että sarja pysyisi hengissä.

Tästä huolimatta Hankin edesottamukset jaksavat viihdyttää. Hankin ja Runklen välinen vinksahtanut kemia on ehdottomasti sarjan tukipilari.
"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
Stradlin
16.01.2013 14:56:18
Wolfgang: Se kaiken ytimessä oleva Hank-Karen-Becca -kuvio toistaa kyllä itseään ja kaikki takaiskut tuntuvat aina jotenkin väkisinväännetyiltä, ihan vaan että sarja pysyisi hengissä.

Tästä huolimatta Hankin edesottamukset jaksavat viihdyttää. Hankin ja Runklen välinen vinksahtanut kemia on ehdottomasti sarjan tukipilari.

Hyvin sanottu, näinhän se on. Ei tässä nyt enää oikein ole muuta sisältöä kuin Hankin ja Runklen sekoilut sekä Duchovnyn karisma, mutta kyllä niidenkin parissa sen puolituntisen viihtyy.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
ekikoo
16.01.2013 15:10:09
En tie monesko kausi menossa, mutta taisin katsoa aikanaan jotain kolme (?) kappaletta niitä. Lopetin, kun tajusin että eihän tässä sarjassa tapahdu vittu mitään.
Öyy...
Vainaja
16.01.2013 17:21:56
fuzz: Toisaalta tämä on sarjan vahvuus. Taika piilee hyvissä hahmoissa ja huumorissa. Mukavan rento sarja jossa ei ole typeriä cliffhangereita juuri nimeksikään ja jota voi vain katsoa puolituntisen sohvalla röhnöttäen ja välillä naureskellen.

Joo, ja kun kukaan sitä ei ole vielä sanonut..niin Tissit.
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
juuso a
24.01.2013 18:48:37

Hauskoja olleet nää pari ekaa jaksoa.
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi."
hjukke
24.01.2013 21:19:14

juuso a: Hauskoja olleet nää pari ekaa jaksoa.

Joo! 2 ekaa tosiaan nähty.. ei tätä tietenkään ole tarkoituskaan ottaa liian tosissaan.
Mukava viikon kevennys ja piristys, aurinkoisessa satumaailmassa :D
DM
24.11.2013 20:04:52
Tulipa melkein putkeen katsottua tuo kutoskausi. Helvetin hyvää revittelyä ja kieli oli välillä tungettu poskeen entistäkin enemmän, mutta varsinkin kaksi viimeistä jaksoa ja näin ollen kauden lopetus oli aivan karmeaa. Juonellisestihan Californication on aika ohutta tavaraa aina ollut eikä sarjan nerokkuus ja viehätys pelkästään vahvasta juonesta nousekaan, mutta nyt mentiin kyllä ihan riman alta. Faith-kuvio oli aika turhahko alun alkaenkin jo, mutta siihen tuhrattiin lopussa aikaa ihan liikaa ja yritettiin nostaa väkisin arvoaan korkeampaan asemaan.

Vähän itkemiseksi meni kyllä, ärsytti silti, että muuten hyviä fiiliksiä jättänyt kausi lopetettiin näin.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)