juici 29.04.2004 17:14:33 | |
---|
Mitäpä aiot laittaa tänä vappuna päälle? Viime vappuna aioin laittaa kaksivärisen peruukin päähäni mutta se hiosti liikaa ja oli turhan tyylitön. Serpentiinitkin jäi. Pitäisikö repäistä tänä vuonna ja laittaa jalkaa suorat housut ja juhlakengät. Sitten puuvillapaita päälle. Kaveri aikoi laittaa päähänsä ESAB:in hitsarinhatun, ei pitäisi olla amiksilla valittamista, muut sen sijaan saattavat katsoa. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Jani The Rock 29.04.2004 18:48:42 | |
---|
Laitan päälle öljyn ja bensan tahriman autoremonttitakin, työhousut, Mr. Horsepower -lippalakin, lenkkarit ja työkintaat. Aikomus on tehdä pihatöitä vapun kunniaksi. Don`t mess with the countryboys |
Stain 29.04.2004 19:06:32 | |
---|
Laitan päälle öljyn ja bensan tahriman autoremonttitakin, työhousut, Mr. Horsepower -lippalakin, lenkkarit ja työkintaat. Aikomus on tehdä pihatöitä vapun kunniaksi. Hyvä meininki. Itse en ala pelleilemään. Jos olisi vaikka naamiaisiin meno niin sitten eri asia. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Da Make 29.04.2004 20:09:10 | |
---|
Korpse lättyyn ja metsään rellestämään. |
jaa-a. mullahan vapputukka jo on(oranssi rastapehko = vapputukka(koulussamme työharjoittelussa olevan hepun mukaan)), joten ei kai siinä mitään. violetit sukat, ne on niin ylihienot. joo, ei jotenkin sytytä toi pelleily. c'mon baby light my fire |
Heissi 29.04.2004 20:40:34 | |
---|
Jos jaksan niin käyn UFFista hakemassa kunnon kasarisetin. Kun siellä on huomenna euron kaikki kuteet. Miami Vice -osaston pikkutakkia ja muuta semmoista. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Da Make 29.04.2004 20:50:40 | |
---|
Jos jaksan niin käyn UFFista hakemassa kunnon kasarisetin. Kun siellä on huomenna euron kaikki kuteet. Miami Vice -osaston pikkutakkia ja muuta semmoista. Sitten vaan letukkaan ja 70-jazz soimaan... |
JM 29.04.2004 21:22:07 | |
---|
Muusikoiden.net paita! Ehdotan, tai pikemminkin VAADIN, että jokainen itseään kunnioittava ja vappua juhliva m.nettiläinen pistää unirvormunsa ylle vapun kunniaksi. Siihen vielä YO-lakki lisäksi ja avot. Itselläni ei tosin valkolakkia ole. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
-memmu- 29.04.2004 22:21:17 | |
---|
enpä mitään tavallisesta poikkeavaa jaksa laittaa.. elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
vaurio 29.04.2004 23:15:55 | |
---|
samat vaatteet ku muutenkin. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
Aleksi-serkku 02.05.2004 20:52:29 | |
---|
Mä laitoin mustat farkut, Live After Death t-paidan, farkkutakin, skottiruutuisen lippiksen ja takkuset hiukset. Eli ihan samat vaatteet ku kaikkina muinakin päivinä Rakkaus on sokea. Jumala on rakkaus. Ray Charles on sokea. Siis, Ray Charles on jumala. |
Jenka 03.05.2004 23:25:55 | |
---|
Minä olin ihan vain omana itsenäni, kun eipä tuo Vappu mulle muutenkaan oikein mitään merkinnyt/merkitse... It takes a fool to remain sane. |
Kosminen 04.05.2004 01:33:59 | |
---|
Piti hakea työpaikalta sellainen Ihaa-aasiasu, mutta se oli viety johonki toiseen kerhopisteeseen niin jäi pukeutumatta. Harmittaa. Ois se ollu aika häijy, isot korvat ja kaikki. Sitte vaan kiinnitin itseeni ilmapalloja. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |