Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: El Mocambon kaiuttimet
1
-heikkihelleri-
14.01.2013 15:48:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

javia: Mulla on el mocambo myöskin. Tällähetkellä emin tonespotteri, ihan jees mutta mieli halajaa testata alnico tötteröö. Keikkapalkkiot kun tilille pärähtää niin lähtee WGS black hawk HP alnico tännepäin.. El Mocambo on perussoinniltaa aika kirkas eli V30 ja Goldin kanssa todennäköisesti kirpeyttä löytynee..Ehkä kattelisin tummempi soundista elementtiä..

Moi.
Soitatko clean vai särö saundeilla? Tai sillä säröllä minkä Mocambosta saa. Kyllä, olet oikeassa tuon kirkkauden kans. V30 ja Gold ovat liian kirkkaita. Oletko kuunnellut Eminencen testejä? Itse kiinnitin huomiota Tonker ja Swap Than iin. Myös Black Mountain oli mielenkiintoinne, mutta on jo aika tumma saundinen. Jotenkin tuo WGS Black Hawk vaikutti samantyyppiseltä kuin Gold. Ainakin jossain testissä.
 
javia
14.01.2013 17:02:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole kovasti testaillu eri elementtejä, jokusen viikon vasta tuo mocambo ollut. Soitan bluessista ihan perus cover rockkiin. Tällähetkellä tosiaan tuo Emin tonespotter eli celen g12-65 kopio, ihan hyvältä soundaa, hyvä basso.. Toi wgs bh hp pitäs olla tummempi soundinen kuin gold? Tone tubby alnico olis kanssa mietintä myssyssä sekä scumnico. Tuo scumnico houkuttais kovin...proguitars.de saapi wgs ja scumbackkiä...
 
Man With Bad Tone Laughs Alone!
iec
16.01.2013 12:18:18 (muokattu 16.01.2013 14:40:10)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä kokemus ainakin mulla tuosta Proguitars.de -firmasta. Maksu onnistuu vain etukäteen IBAN-tilisiirtona (eli aivan kuten suomalaisten pankkien välilläkin). Mutta tavara tuli nopeasti perille. Toimitustapana oli DPD-kuriiri ja ainakin täällä Oulun suunnalla varmistivat soittamalla etukäteen tuolta firmasta että ollaanko kotona, eli siitäkin jäi hyvä vaikutelma.
 
EDIT: http://www.proguitar.de/ProGuitar.de/proguitar.de.html on tuo oikea osoite.
 
-iec
 
Ja niin päin pois...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «