Kosminen 16.04.2004 12:24:37 | |
---|
Yläasteella mua mätettiin jonkin verran, osasyynä varmaan mun omituinen tyyli. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
Horror of Night 17.04.2004 18:44:36 | |
---|
Ei ole turpaan tullu viel toistaiseksi, mutta vittuilua kyllä on saannu kuulla: "Örr! V*tun oksennushevari!" "Leikkaa jo toi sun rehulettis!" |
PlasmaDemon 18.04.2004 12:46:21 | |
---|
"Vitun hevari, leikkaa lettis!" Eikä oo ees pitkä! Samaa mäkuulen uskovaisilta. Onneks niiltä ei saa edes orava turpaansa.... Mutta tiän heti pari kappalta keneltä voisin saada kunnolla turpaan. On kerran nämäkin herrat joskus vittuilleet eivätkä ttatusti mistään nuoremmasta ja pienimmästä päästä... "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
el_hefe 20.04.2004 15:39:35 | |
---|
Elikkäs. Onko joku epäsosiaalinen yksilö ns. tirvaissut sinua vaatteidesi provosoimana? no... miten niin juuri epäsosiaalinen rotumme jäsen olisi väkivaltainen? ihan yhtä hyvin voivat sosiaaliset ekstrovertit olla väkivaltaisia. On terveellistä puhua itselleen. |
k1mm0 20.04.2004 18:40:24 | |
---|
Eipä ole vaatteiden takia pataa tullut. Tuskin tuleekaan, ei nuo nyt niin kovin silmiinpistäviä ole. Niskalaukaus-paidat erottuvat tietysti jonkun verran. ... ja silloin tunsin itseni tyhmäksi. |
mongoloidi 20.04.2004 20:26:57 | |
---|
Ei ole tullut kärsittyä vaatteiden takia. Eipä nuo nyt mitenkään erikoisia ole. "Saksa on paska maa" - Seppo Räty |
vaurio 21.04.2004 00:48:53 | |
---|
viimeksi joskus teinix-ikäisenä. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
Kapina 21.04.2004 14:59:06 | |
---|
Hmm... Kenties juuri vaatteideni takia en ole ottanut turpaani *boahah*... Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Henko 26.04.2004 13:55:56 | |
---|
Joo, sitä sattuu varmaan kaikissa vitun junttiloissa kun vähän poikkeaa massasta. Kerran olisi pitänyt poistua baarista kun "täällä ei mitään nahkahousuhomoja katella." Vaikka pari naispuolista ystävääni kyseenaalaistikin ton lauseen ni yhtäkkiä huomaamatta kolahti nyrkki ohimoon sivusta päin vaikka kaikessa rauhassa koitin olutta juoda. Onneks oli alkoholi puuduttanut vähän tuntoaistia minä en ollut se jonka poke ohjasi pihalle. Horrorpunk raikaa koviten |
Heavymies 26.04.2004 15:53:28 | |
---|
Kyllähän mä jokapäivä kuulen kaikenlaisia haukkumisia hiuksista ja siitä että olen hevari, mutta aina vaan silloin kun olen yksin ja näitä vittuilijoita (yleensä jotain hoppareita) on enemmän kuin kaksi. Aina kun näen jonkun niistä kaupungilla yksin niin ei ne koskaan uskalla sanoa mitään, mutta heti kun niitä alkaa olee pari tai enemmän ja muutaman vuoden vanhempia ni johan alkaa kuulua. En yleensä sano mitään takasin mutta joskus on kyllä pakko. Toivottavasti vältyn turpaan saamiselta. Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
Adelheid 28.04.2004 13:41:13 | |
---|
Menin teknohelvettiin mustissa vaatteissa ja johan tuli joku kana kiljumaan minulle pukeutumisestani vessassa. Mulla oli vain mustat housut ja musta paita. "Goottihuoria ei tänne haluta!" Mulle tuo gootti-nimitys oli äärimmäinen luokkaus.. |
rakki 28.04.2004 13:59:28 | |
---|
Joka kesä pääsee todistamaan, kuinka täällä järjestettävälle musiikkileirille kokoontuu vaikka minkälaista muusikkoa ja paikalliset idiootit vastaanottavat niitä nyrkit ojossa. Kyllähän sen tietää millaista on, kun vieraita ihmisiä tulee tällaiseen sisäsiittoiseen perälään hohoo. Myöhemmin kuulee jotain ihme legendaa kuinka 'henkilö x hakkasi ainakin kymmenen hippiä paljain käsin!' Totuus onkin sitten aivan jotain muuta, kuten arvata saattaa. Autoista huuteleville voisi hyvillä mielin tunkea palavan tulitikun bensatankkiin. Hyppyritukat tönössä ääliöt kiekuvat vaivalla kasvatetuille leteille, inhaa. I have something against you. |
Voitto Mälli 28.04.2004 14:38:54 | |
---|
Eipä oo vaatteiden takia vissiin koskaan, eipä paljon muutenkaan. Helsingissä ollaan mun mielestä ton suhteen suvaitsevia (tai teineistä en tiedä). Saattaapi muuten kannataa miettiä minkälaisia paitoja pitää päällään. Jos paidan selässä lukee "Minulle ei vittuilla!" niin saa varautua vittuiluun, varsinkin jos ei ole mikään jääkaappi-pakastin-yhdistelmä. |
Da Make 28.04.2004 14:50:57 | |
---|
Hehe. Minä jouduin tuntemattomien 13 vuotiaden uhriksi... "Haluutkos turpaan? Hö?" Repesin "iha kybäl" (kuten he varmaan sanoisivat). Nolostuneina he maleksivat pois ja vähän ajan päästä takaatani kuuluu: "Vitun homo hevari!". Lähdin juoksemaan ~2metriä sinne päin ja he panikoivat ja juoksivat karkuun. Sellaista. |
juici 29.04.2004 17:07:15 (muokattu 29.03.2006 19:29:45) | |
---|
Pitääpäs ruveta pitämään kaupungilla iltaisin turvakenkiä niin voipi potkasta jos alkaa lätty lätisemään. Tosin itse en pidä huomiota herättäviä vaatteita, tyylittömiä vain. Itse olen miettinyt että jos ostaisi nahkahousut ja menisi kaupungille niin alkaisikohan kuulumaan "Haista homo vittu!" -huutoja. Mikähän niissäkin tekee homon? "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Super-Jari 29.04.2004 17:26:14 | |
---|
Toisinaan talvella kun pidin hurjaa natsisymboolia eli pilottiatakkia päälläni saattoi tulla joku hopparipoju aukomaan suuta kuinka ruma takki minulla on. Kohteliaasti huomautan hänen tuulipuvusta ja poistun paikalta. Sacred excrement |
Itse olen miettinyt että jos ostaisi nahkahousut ja menisi kaupungille niin alkaisikohan kuulumaan "Haista homo vittu!" -huutoja. Mikähän niissäkin tekee homon? Ovat vain kateelisia.
|
juici 29.04.2004 23:22:25 | |
---|
Ovat vain kateelisia. Niinpä niin. "Kokeilkaas itse ja olette tosi miehiä." "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Rokkari- 30.04.2004 04:40:31 | |
---|
Tuleepa mieleen tässä eräskin kerta kun olin eräässä ravintolassa kotipaikkakunnallani. Siinä pihalla seisoskellessa eräs kalju setä tuli huutamaan Niskalaukaus-paidastani, että ai sinulle ei vittuilla vai, no sehän nähdään, kuluu minuutin verran niin tämä sama heppu tulee kaverinsa kanssa eteeni ja alkavat huutelemaan kaikkea, toinen huutaa, että vittu mikä jätkä ja toinen komppaa huutamalla homoa vähän väliä. Siitä sitten istualtani nousin seisomaan, pojat olivat hetken hiljaa (minulla on pituutta semmoinen 195cm ja painoa satasen verran.). Se tilanne jäi siihen. parin tunnin päästä kun olin lähdössä pois niin tämä sama kaveri tulee uudestaan huutamaan ja sanoo että oota mä käyn hakee vittu kavereitani tuolta ja lähtee siinä sitten hakemaan niitä ja hetken päästä tuleekin seitsemän kaverin kanssa siihen, tokaisee, että nyt me vedetään sua kaikki porukalla turpaan, mutta minun edukseni kaikki ne seitsemän heppua ovat veljieni hyviä kavereita ja tuolle kyseiselle kusiaiselle vain puolituttuja, oli suostutellut mukaansa puhumalla paskaa, siinä sitten nämä kaverit ihmettelee että ei jumalauta, ei Kallelle ei vittuile kukaan, alkoivat kovasti tenttaamaan että miksi näin on käynyt jne. tilanne päättyi siihen kun yksi kaveri puristaa sitä hartiasta ja painaa polvilleen ja pakottaa pyytämään anteeksi minulta, oli ihan koominen tilanne. Olisi kyllä voinut käydä aika huonostikin jos eivät olisi olleet minun tuttujani. Olen kerran joutunut tappelemaan kaveriani puolustaakseni kun hänellä ilmeisesti oli aivan väärän värinen paita ja ruma ketju, pari skiniä heppua eivät pitäneet niistä, jonkun verran tuli otettua iskua, se homma päättyi siihen että baarin portsarin kanssa pääsivät tappelemaan se loppui siihen että toiselta skiniltä lähti polvi sijoiltaan. Semmosta, aina yritän olla että "peace man" mutta aina ei toimi, joskus pitää tehdä jotain muutakin, koskaan en ensin lyö mutta jos minua lyödään syyttä niin ei saatana en minä turpaanikaan rupea ottamaan. Karkuun lähden monesti... |
seitikki 30.04.2004 20:07:10 | |
---|
En, mutta haluaisin kyllä turpaani. Kai.. "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |