Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alesis DM 10 kerrostaloon?
1
Kojootti_84
15.01.2013 19:53:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielellään kuulisin nyt vastauksen joltain, jolla on kotonaan Alesis DM10-setti, että uskaltaako ostaa kerrostaloon? Meluasiat siis mielessä..
 
poopi
15.01.2013 22:38:21 (muokattu 15.01.2013 23:08:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole ko. settiä mutta tomit näyttävät kovasti samalta kuin mps-300:t ja valitettavasti meteli on melkoinen. Varsinkin basari tussahtaa kovin. Itse en ottaisi.
Kuuntele tuosta meshin ja Alesiksen "real headin" ero http://youtu.be/86brAAwqLYA
 
Edit.
Kuikuilin lisää videoita ja lueskelin setistä. Samaa kamaa näyttää olevan. Näihin pädeihin kun yhdistää ronskilla tekniikalla halonhakkuuta niin sopu naapureiden kanssa on muisto vain. Kyllä mä lähtisin mesh headeistä liikkeelle jos kerrostalossa on pakko soittaa. Silloinkin basari muodostuu helposti ongelmaksi. Paljon tosin riippuu tietenkin talon rakenteista ja naapureiden luonteesta.
 
Edit edit. Itse luovuin aikoinaan mesh headeillä varustetusta setistä koska naapurin eivät diganneet. Ja rehellisesti sanottuna en haluaisi kuulla itsekään naapurista moista nakutusta.
 
Kojootti_84: Mielellään kuulisin nyt vastauksen joltain, jolla on kotonaan Alesis DM10-setti, että uskaltaako ostaa kerrostaloon? Meluasiat siis mielessä..
 
Hei vaan, jopas lähti!
Kojootti_84
16.01.2013 09:53:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

poopi: Ei ole ko. settiä mutta tomit näyttävät kovasti samalta kuin mps-300:t ja valitettavasti meteli on melkoinen. Varsinkin basari tussahtaa kovin. Itse en ottaisi.
Kuuntele tuosta meshin ja Alesiksen "real headin" ero http://youtu.be/86brAAwqLYA
 
Edit.
Kuikuilin lisää videoita ja lueskelin setistä. Samaa kamaa näyttää olevan. Näihin pädeihin kun yhdistää ronskilla tekniikalla halonhakkuuta niin sopu naapureiden kanssa on muisto vain. Kyllä mä lähtisin mesh headeistä liikkeelle jos kerrostalossa on pakko soittaa. Silloinkin basari muodostuu helposti ongelmaksi. Paljon tosin riippuu tietenkin talon rakenteista ja naapureiden luonteesta.
 
Edit edit. Itse luovuin aikoinaan mesh headeillä varustetusta setistä koska naapurin eivät diganneet. Ja rehellisesti sanottuna en haluaisi kuulla itsekään naapurista moista nakutusta.

 
Moro ja kiitti vinkeistä! Tilasin Thomannilta Milleniumin Transformer setin jossa on Meshit, koska kerrostalossa on pakko soitella :). Muuten kyllä se Alesis DM10 X olis kovasti houkuttanut.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «