jannu 27.04.2004 14:44:15 (muokattu 27.04.2004 14:44:38) | |
---|
Hetkinen, eikös tämä ole se sama mies, joka ohjasi ikimuistettavat teokset mortal kombat ja resident evil? Vai erehdynkö pahasti? Sama seppä. Mutta hänellä on myös yksi modernin scifi-kauhun merkkiteos tilillään, nimittäin Event Horizon. Meikäläistä joka tapauksessa pelottaa, että heebo onnistuu ryssimään homman totaalisesti. Ainakin mitä alustavaan juoneen on uskominen... |
vexu 27.04.2004 15:40:17 | |
---|
Sama seppä. Mutta hänellä on myös yksi modernin scifi-kauhun merkkiteos tilillään, nimittäin Event Horizon. Ja ei pidä unohtaa tuoreempaa hillitöntä floppia Soldier. AvsP näyttää vielä tähän astisen materiaalin perusteella suhteellisen hyvältä, mutta ennenkin on lopputulos pettänyt, jotenkin eiköhän tässä pidä vain odotella ja toivoa parasta. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
Incarnation 27.04.2004 16:23:16 (muokattu 27.04.2004 16:23:34) | |
---|
Olen nähnyt joskus tuo The Day After Tomorrow:n trailerin leffateatterissa mutta ajattelin nyt ladata uudemman version ja aika vakuuttavaltahan se näytti. Kerrankin näyttäis siltä, että vahinko pääsee tapahtumaan eikä sitä voida estää. Eli toisinsanoen tämä meni odotuslistalleni. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
vexu 27.04.2004 16:38:43 | |
---|
Olen nähnyt joskus tuo The Day After Tomorrow:n trailerin leffateatterissa mutta ajattelin nyt ladata uudemman version ja aika vakuuttavaltahan se näytti. Kerrankin näyttäis siltä, että vahinko pääsee tapahtumaan eikä sitä voida estää. Eli toisinsanoen tämä meni odotuslistalleni. Roland Emmerich on ennenkin vakuuttanu täysin loistavilla trailereilla ja mainoskampanjalla kuten oli Independece Dayssa ja Godzillassa. Day After noudattaa täysin samaa kaavaa ja tästä syystä itse elokuva jo hieman pelottaa ;) Eiköhän tuo silti isolla kankaalla ole juuri hyvää kesäviihdettä. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
jannu 27.04.2004 17:24:43 | |
---|
Ja ei pidä unohtaa tuoreempaa hillitöntä floppia Soldier.
Oliks toi se Kurt Russelin "tähdittämä"? Sehän oli "ihan kiva". Paskempiakin nähty, munsta. |
aivokuolio 27.04.2004 18:45:55 | |
---|
2.7. tulee ensi-iltaan Spiderman 2, sitähän tässä on jo reilut pari vuotta odotettu. Ja sitten noista ei-niin-varmoista... noh, ainakin die hard 4, kill billin "koko versio", rocky VI jne... |
vexu 27.04.2004 19:52:53 | |
---|
Oliks toi se Kurt Russelin "tähdittämä"? Juu, floppi vain siinä mielessä, että budjetti oli "vaatimattomat" $75m ja jenkeissä se sai kokoon peräti reilun $14m eikä muualtakaan ole kehumista. Elokuva nyt ei sentään niin huono ollut, mutta ei Anderson vielä ole varsinaisesti vakuuttanut tähän astisilla toutoksillaan täysin. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
jannu 27.04.2004 19:58:43 | |
---|
Elokuva nyt ei sentään niin huono ollut, mutta ei Anderson vielä ole varsinaisesti vakuuttanut tähän astisilla toutoksillaan täysin. No, mun mielestä Event Horizon oli loistava. |
Sgandalf 27.04.2004 20:07:14 | |
---|
Odottelen Silent Hill -filmatisointia erittäin hartaasti. Jos Konamin laatukontrolli pitää, luvassa lienee vähintäänkin loistavaa psykologista kauhua. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Generic L 27.04.2004 20:07:49 | |
---|
Lisään sitten ensimmäisen musiikki aiheisen elokuvan, eli odotan Metallican Some Kind Of Monster dokkaria! |
Imper 28.04.2004 01:20:34 | |
---|
Kun olen jäännyt noihin harrypottereihin, niin sanotaan nyt sitten että http://www.imdb.com/title/tt0304141/ vaikka pari ekaa leffaa olikin aika paskoja, mutta niin oli ne pari ekaa kirjaakin. Everyone is a per-son |
Nimismies 28.04.2004 08:08:30 | |
---|
Äläs viitti. Kyllä mulla sille on antaa vielä vähän luottamusta. Mulla ei yhtään. Kaveri menee ja sössii kaikkien aikojen elokuvasarjan perusteellisesti. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
T.S. S L A Y E R 28.04.2004 09:39:33 | |
---|
Lisään sitten ensimmäisen musiikki aiheisen elokuvan, eli odotan Metallican Some Kind Of Monster dokkaria! Tuo on kyllä ehdoton ostos!
Day After Tomorrow näyttää trailerien perusteella kyllä todella hyvältä efektileffalta ja teatteriin ehdottomasti mentävä katsomaan. Jotkut pelkät draamat eivät taas pure teattereissa. Sitten taas hyvät komediat, tosin edellisen komedian kävin teattereissa katsomassa silloin tuon Me, Myself & Irene. Siinä kun koko yleisö nauraa niin se sitten naurattaa enemmän itseäkin, tarttuu se meininki. |
Torniojaws 28.04.2004 19:10:57 | |
---|
Ginger Snaps Back (3) http://www.imdb.com/title/tt0365265/ Edelliset kaksi osaa oli parasta elokuvaa Kanadasta aikoihin. Ei tarvitse mitään Hollywoodin tuotantoa ja miljoonien budjettia saadakseen aikaan jumalattoman hyviä elokuvia. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Velko 29.04.2004 18:42:34 | |
---|
Day After Tomorrow on minulla kiikarissa. Olen katastrofi-intoilija. Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |
Indiana Jones nelosta odotellaan. Taisi tosin mennä jäihin, ettei ihan heti tule. The masses of humanity have always had to surf
IHKK #2 |
Juugeli 29.04.2004 19:00:01 | |
---|
Inglorious Bastards. Tarantinon massiivinen WW2-sotaeepos. Excuse me, while I kiss the sky IHKK #3 |
Velko 29.04.2004 19:01:16 | |
---|
Inglorious Bastards. Tarantinon massiivinen WW2-sotaeepos. Ui! Millon semmonen on? Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |
Juugeli 29.04.2004 19:07:41 | |
---|
Ui! Millon semmonen on? IMDb sanoo jotta 2005, mutta enpä usko. Tarantino on nimittäin sanonut haluavansa tehdä ensin jotain pienempää, sitten ehkä tuon leffan, ja sitten ehkä Vega Brothers-leffan. Niin ja tuohon Bastardsiin on huhuttu Tarantinon haluavan Adam Sandlerin. Tiedä sitten, mitä siitä seuraa. Excuse me, while I kiss the sky IHKK #3 |
ChangeOfSeasons 01.05.2004 12:45:25 | |
---|
If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now ! |