Janizio 14.01.2013 17:48:02 | |
---|
Nyt vois jo Reetalta vähän oottella sitä kaipaamaani isoa paukkua |
Janizio: Nyt vois jo Reetalta vähän oottella sitä kaipaamaani isoa paukkua Kuinka isoa paukkua häneltä voi odottaa? Käytä richterin asteikkoa, kiitos. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Rotuvaari 14.01.2013 18:16:09 | |
---|
Linnunlaulupuu: Kuinka isoa paukkua häneltä voi odottaa? Käytä Saara-aallon asteikkoa, kiitos. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Janizio 14.01.2013 21:08:23 | |
---|
Saara asteikkoa ei voi käyttää koska sellaiseen ei Reettakaan pysty lähellekään. Teillä tuntuu olevan hauskaa kun nälvitte mua Saaran fanittamisesta, mutta hyvä että edes joillaan hauskaa ja on halvat huvit |
Alpha 14.01.2013 21:41:11 | |
---|
Tuon Annican Whitney-coverilta odotan paljon. Ihan siis vaan biisin perusteella. Ja AC/DC toimii aina. |
Janizio 18.01.2013 21:25:21 | |
---|
Ei sitä paukkua tullu tänä iltanakaan. Mä olin jopa hiuman pettynyt Reetan vetoon. Sama biisi ku Suvilla ja pakko sanoa, että dikkasin Suvin laulamana bisistä enemmän. Tasa paksua edelleenkin tää touhu. Jos ei homma mun korvaani parane Suvi pitää kyllä aika helpostikin mun suosikin viitan harteillaan |
Lennu 18.01.2013 22:26:36 | |
---|
Janizio: Sama biisi ku Suvilla ja pakko sanoa, että dikkasin Suvin laulamana bisistä enemmän. Tottakai, ja ihan vilpittömästi. no is any good musics maked anymore... |
Kimmo72 18.01.2013 23:20:46 | |
---|
Tuhannen turskattia! Jäi kattomati. Tuliks tää jokupäivä uusintana? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Janizio 18.01.2013 23:49:17 | |
---|
Lennu mikäs hirvee hinku sulla on koko ajan heittää tollaista pikku ilkeyttä. Pitää koko ajan pikkuisen päästä piruilemaan. Suvi on musta paras tällä hetkellä ja sillä selvä. Saa esittää oman mielipiteensä ja näkemyksensä. Ja Lennu älä sinä tai kukaan muukaan tähän sekottako Saara sillä ei oo tässä kohtaan mitään tekemistä asiassa. Olkoon vaikka kuinka Suvin sisko. Entä sitten. Siel on mun tietääkseni Suvi tällä kaudella mukana eikä Saara vai oonko nähnyt ja kuullut väärin |
Lennu 19.01.2013 00:23:15 | |
---|
Janizio: Lennu mikäs hirvee hinku sulla on koko ajan heittää tollaista pikku ilkeyttä. Pitää koko ajan pikkuisen päästä piruilemaan. Se on mun luonto, et oo vaan vielä tottunut. no is any good musics maked anymore... |
Rhapa 19.01.2013 10:33:04 | |
---|
Ei lennun letkautukset ole ilkeitä. Ja sitä paitsi niitä näkee nykyään aivan liian vähän. |
Topa- 19.01.2013 11:55:33 (muokattu 19.01.2013 12:04:38) | |
---|
parasta oli tuon jyrki69-wannaben selittelyt. "ois pitäny soittää krässiä tohon eikä mitää laukkakomppia". E: tuo bon scott imitaattori oli vähän huono. eikai kukaan oikeasti ostais tuon jätkän levyä. |
riimu 19.01.2013 12:42:46 | |
---|
Topa-: parasta oli tuon jyrki69-wannaben selittelyt. "ois pitäny soittää krässiä tohon eikä mitää laukkakomppia". E: tuo bon scott imitaattori oli vähän huono. eikai kukaan oikeasti ostais tuon jätkän levyä. Jooh, no kuitenkin eihän ole nähty koko ukolta vielä muuta osaamista. Don't ask me about Grim Fandango. |
Rotuvaari 19.01.2013 13:11:27 | |
---|
Topa-: E: tuo bon scott imitaattori oli vähän huono. eikai kukaan oikeasti ostais tuon jätkän levyä. Ihan hyvin se veteli, vaikka näyttikin lyhytkasvuiselta Ressu Redfordilta. Scottiin verrattuna hieman ohut ääni, mutta eiköhän tuo vielä jotain muutakin esitä kuin jotain aaceedeeceeta. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
arppah8 19.01.2013 13:50:51 (muokattu 19.01.2013 13:53:48) | |
---|
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
janezki_ 19.01.2013 13:52:04 | |
---|
Veksu: vaikka näyttikin lyhytkasvuiselta Ressu Redfordilta. Jos Ressu on jo lyhytkasvuinen, niin siitä vielä lyhytkasvuinen...? Perkele, tämä on nähtävä! Sunnuntaina tuli vissiin uusinta. Mie oon vaan basisti... |
Lennu 19.01.2013 14:16:56 | |
---|
no is any good musics maked anymore... |
Misse 19.01.2013 15:19:32 | |
---|
Lennu: Eikö se tajua villevalo-ongelmaa tässä, vai onko tää jotain ironiaa? Mitä sitä suotta lähteä omia polkuja tallaamaan umpimetsään, kun valmiita on helpompi kävellä. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
Diablero 19.01.2013 18:56:31 | |
---|
Lennu: Eikö se tajua villevalo-ongelmaa tässä, vai onko tää jotain ironiaa? valitettavasti toi nönnö on kai aina ollut tuskastuttavan epätietoinen uskottavuusongelmistaan. Taitaa olla sellainen kalliorokin mattinykänen. |
sirdickyj 19.01.2013 19:02:19 | |
---|
Henry Lee Roots harjas homman. Ensinnäkin jannu ei osaa laulaa tietenkään, mut sen ääni sopi siihen biisiin. Ei tuolla kovin moni muukaan osaa laulaa. Tommosia tarvitaan. Kova jannu. Hyvä että dumas bändiä, vaikka selittikin ihan puutaheinää. Silti, tommodesta sokeesta uskosta kaikki lähtee. Ja bändiä saakin arvostella. Ei se miltään kovin hyvältä kuulosta. Ac dc:tä veti ihan paskasti. Ei ne nimet mitään pyhiä lehmiä ole. It's the singer, not the song. |