Aihe: Keskisarjan aktiivi-PA
1 2 3
Pauli Lappalainen
11.01.2013 13:37:13
wsqu: Itse olen törmännyt vain yhteen hyvään Auraan ja sekin oli juustoa.

Ei sekään kovin hyvää ole kun on homeessakin.
jorma666
11.01.2013 14:40:12

Äläs nyt. Kyllä sinappikin on hyvää.
we call it music - they call the cops
eetuss
11.01.2013 16:05:25

Oli pakko laittaa plussa :D
Ei se tästä..
RautiSa
11.01.2013 20:27:53 (muokattu 11.01.2013 20:29:06)

NeliX4: Viel mainoksen vuoksi, tuossa Auran XD12 +yläpäät setissä painavin yksittäinen osa on subbari ja sekin 27 kg, eli hyvin selkäystävällinen setti.

Joo, niitä nappaa tarvittaessa molempiin käsiin yhden, tosin liikkuu (1-4kpl) pinkoissa kivasti myös pyöräalustan päällä. Niita onkin tullut kanniskeltua millon mihinkin. Ja todistettavasti niitä menee kaks päällekkäin boxerin etupenkille.

Taajuusvasteen alaraja loppuu hyvin samoille kohdille kuin suuri osa sinkku 18" refleksisubeista, ja erottelu on huomattavasti parempi.
Ja ripustusmahdollisuuskin on, kaks kesää on ollu monissa kekkereissä yläbassoina lentämässä.
j.niska
12.01.2013 10:24:56
Kokemusta Dynacord XA-2 ja RCF TT25-A+TT28-A:sta,XA-2 on suuntaavampi (yläkerrasta) mut RCF soi lujempaa ja siistimmin. Xa-2:sta et yksin läjään saa ja TT28-A:ta et nosta joten...
Katti
14.01.2013 14:23:46 (muokattu 14.01.2013 14:25:00)
j.niska: Xa-2:sta et yksin läjään saa ja TT28-A:ta et nosta joten...

Ja paskat! Kyllä sen komiasti yksinkin kasaa, jos ei ole ihan tinakeppi. Aikoinaan oli meillä erään yhtyeen klubirundisettinä juurikin Xa2 sillai et oli se 2xsubia ja 1xtop puolellaan. Yksin niitä kasailin ja purin, kun ei mulle kukaan yleensä avuksi tullut...

Tekniikkalaji sanon mä, ja paljolti kiinni millaisia on muut nopat joita voi käyttää askelmina kun pituutta ei mulla ois muuten ollu tarpeeksi...

...mut paino ei oo rajoite, ja kahvatkin on varsin fiksusti suunniteltu yksin nostamista varten, joskaan se yksin nostaminen ei koskaan ole fiksua, mun mielestä...

E: niin ja mitä tulee noihin alkuperäisen kysymyksen laitteisiin, niin tolla T4:llä oon itse päässy kyllä aina maaliin, joskaan ei se mikään timantti ole...
Muita (parempia) ehdotuksia onkin tullut jo paljon tässä matkan varrella...
Kyllä se kuolema ne univelat kuittaa...
Pauli Lappalainen
14.01.2013 14:57:37
Katti: Ja paskat! Kyllä sen komiasti yksinkin kasaa, jos ei ole ihan tinakeppi. Aikoinaan oli meillä erään yhtyeen klubirundisettinä juurikin Xa2 sillai et oli se 2xsubia ja 1xtop puolellaan. Yksin niitä kasailin ja purin, kun ei mulle kukaan yleensä avuksi tullut...

Tekniikkalaji sanon mä, ja paljolti kiinni millaisia on muut nopat joita voi käyttää askelmina kun pituutta ei mulla ois muuten ollu tarpeeksi...

...mut paino ei oo rajoite, ja kahvatkin on varsin fiksusti suunniteltu yksin nostamista varten, joskaan se yksin nostaminen ei koskaan ole fiksua, mun mielestä...

E: niin ja mitä tulee noihin alkuperäisen kysymyksen laitteisiin, niin tolla T4:llä oon itse päässy kyllä aina maaliin, joskaan ei se mikään timantti ole...
Muita (parempia) ehdotuksia onkin tullut jo paljon tässä matkan varrella...

Kaikkeahan sitä aikansa tekee. Eri juttu on se missä on järkeä ja missä ei.

Tässäkin maassa on itsensä rikki repineitä laatikonkantajia ihan riittävästi, joten joku tolkku pitää hulluudessakin olla.

Parikin kymmentä vuotta kun reuhtoo laatikon kahvoissa, niin alkaa ruoto olemaan sellaisessa kunnossa, että tulee mieleen "oliko pakko".
eetuss
14.01.2013 19:23:17

Mulla on jo tuon kokoluokan setti. En tarvitse toista.
Ei se tästä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)