Aihe: MyGrain
1 2
Vainaja
10.02.2011 00:26:38
Vaikuttipa video siihen malliin että lähti levy heti tilaukseen. Ja taisi se debyyttikin siihen kylkeen eksyä..
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
Sintti
26.02.2011 23:04:03
Ite en oikein ymmärrä tätä uutta levyä valitettavasti. Ei vaan iskeny. Aikasempi levy oli kyllä ihan pirun kova. Kaikki biisit uudella levyllä kuulosti "samalta" vaikka yritti useemman kerran kuunnella. Ja se videobiisi oli aika kökkö. Mielipiteistä ei tietenkään voi muuta kuin kiistellä. :)
Blizk
28.02.2011 12:12:50
Sintti: Kaikki biisit uudella levyllä kuulosti "samalta" vaikka yritti useemman kerran kuunnella. Ja se videobiisi oli aika kökkö. Mielipiteistä ei tietenkään voi muuta kuin kiistellä. :)

Hauskinta tässä on että mun mielestä edellisellä taas oli vähän liikaa samalla kaavalla meneviä biisejä. Kyllähän sen ymmärtää että lisääntyneessä sävellysten variaatiossa ei kaikki pysy perässä ;)
Karipiirto
26.03.2011 12:32:49

Perkale että oli kova keikka eilen rytmiksellä. Sanoin jo ennen sisään menoa kavereille että Haunted saa tehdä päivän työn päästäkseen samaan. Eipä vissiin tehnyt. MyGrainin keikka tuli fiilisteltyä alusta loppuun mutta Hauntedin aikana lähdettiin jo kotia. :)
Kyllä seksiä pitää olla ja tuotah....
Remove
26.03.2011 13:29:45
Blizk:Kyllähän sen ymmärtää että lisääntyneessä sävellysten variaatiossa ei kaikki pysy perässä ;)

Olipa hyvä argumentti, tapu tapu.
Onneks sentään älysit laittaa hymiön perään.
Äidinkielen tunnilla kuultua: "Tää on tää kirjottelu tämmöstä arkelogin työtä. Tämmöstä rapsuttelua." Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.
Juicy
26.03.2011 13:56:23

Remove: Olipa hyvä argumentti, tapu tapu.
Onneks sentään älysit laittaa hymiön perään.

Problem, officer?
Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Juicy
15.01.2013 10:14:31

Mun pankki ainakin on jo räjähtänyt, kahdesti.
"I like assassins because they have two asses."

Jotain uutta, jotain vanhaa ja jotain punaista
janezki_
18.02.2013 10:47:50
Uuden levyn julkaisua on siirretty syyskuun loppuun, syytä ei ole kerrottu. Mutta teaser näköjään julkaistu:

http://www.youtube.com/watch?v=7QuU-Z635iw
Mie oon vaan basisti...
janezki_
23.08.2013 17:27:19
Ja biisi "Dreamscape" ensi kuussa julkaistavalta albumilta:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dJnLhDWiB9Y

Osu ja uppos.
Mie oon vaan basisti...
JohnJ
23.09.2013 13:08:05
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Vainaja
23.09.2013 20:11:41
Sanonpahan vaan että money well spent. Ghost in me ja Mechanimal Instinct jäi päällimäisenä mieleen. Malttaiskohan olla kuuntelemati perjantaihin asti.
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)