blaekie 12.01.2013 21:52:38 | |
---|
No ehkäpä tuossa tunnelmaan päästiin, kaikista esiintyjien ja bändin puutteista huolimatta. Kukapa meistä täydellinen olisi. Asenne on tärkeintä. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
WanhaWetäjä 12.01.2013 22:00:09 | |
---|
EP: Joo, tässä jaksossa taas ei noi säv. lajit ihan natsaa laulajille, mut muuten ihan katteltava ja kuunneltava jakso vaihteeksi. Mistä erityisesti pidit ko jaksossa? Melko keltaisista biiseista kuten "Se jokin jne.." tai "Nuori rakkaus"..? Aiemmin totesit kuuntelevasi kokonaisuuksia, et yksittäisiä soittimia kun oli puhe bandin kitaraosastoista vs vanha bandi. Mites jos ja kun KOKONAISUUDEN kannalta tärkein osa ko musiikkiohjelmassa on LAULU ja se on ko jaksossa kautta linjan melko luokatonta ja epävireistä ??? MITEN jakso voi olla muuten ihan katteltavaa ja kuunneltavaa jos tärkein osa-alue on suurelta osin ja melkolailla ns persiillään? Vai etkö sä vaan kuule sitä? Pitikattella toi loppuun mutta Areena pätkii sen verran, että myöhemmin sitten.. Pätkii ja pätkii...hommaa sellaset laitteet että ei pätki!Ei me jakeluun että mies on(?) muusikko ja laitteet on mitä sattuu! Päivitä itsesi tälle vuosikymmenelle, ja laitteet myös;-) |
EP 12.01.2013 22:08:57 (muokattu 12.01.2013 22:11:47) | |
---|
WanhaWetäjä: Mistä erityisesti pidit ko jaksossa? Melko keltaisista biiseista kuten "Se jokin jne.." tai "Nuori rakkaus"..? Aiemmin totesit kuuntelevasi kokonaisuuksia, et yksittäisiä soittimia kun oli puhe bandin kitaraosastoista vs vanha bandi. Mites jos ja kun KOKONAISUUDEN kannalta tärkein osa ko musiikkiohjelmassa on LAULU ja se on ko jaksossa kautta linjan melko luokatonta ja epävireistä ??? MITEN jakso voi olla muuten ihan katteltavaa ja kuunneltavaa jos tärkein osa-alue on suurelta osin ja melkolailla ns persiillään? Vai etkö sä vaan kuule sitä? No oonhan mä joskus aikaisemmin sanonu, että en ymmärrä tuota ohjelman ideaa täysin. Verrattuna Bumtsi bumiin missä noi sävellajit kokolailla kohtasi. Jos haluaa mennä tuonne esiintymään ja ottaa riskin niin mikäs siinä sitten? Telecasterista mainitsin koska tykkään sen soundista ..anteeksi :/ Pätkii ja pätkii...hommaa sellaset laitteet että ei pätki!Ei me jakeluun että mies on(?) muusikko ja laitteet on mitä sattuu! Päivitä itsesi tälle vuosikymmenelle, ja laitteet myös;-) En mä voi Areenan/ Saunalahden ongelmille oikein mitään. E: Ton ohjelman idea ja lähtökohdat kannattaa ottaa huomioon ennen kun tuomitsee ketään. |
walttoni 13.01.2013 04:32:31 | |
---|
Minulla on ikävä Mikko Mäkisen bändiä. COVS2. |
walttoni: Minulla on ikävä Mikko Mäkisen bändiä. Mulla on ikävä bumtsibumia ja Seppo Hovia. Vapaan säestyksen mestaria. |
Jucciz 13.01.2013 23:52:55 | |
---|
Mulla on ikävä Juicea, Kirkaa ja erityisesti Pekka Pohjolaa. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
baron 13.01.2013 23:54:57 | |
---|
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
timwee 14.01.2013 12:54:03 | |
---|
walttoni: Minulla on ikävä Mikko Mäkisen bändiä. Samoin täällä. |
EP 14.01.2013 14:58:51 | |
---|
Mäkisen pändihän oli ihan huippu ei siitä mihinkään pääse, mut mun mielestä nykyinen pändi sopii paremmin ton ohjelman ideaan. |
walttoni 15.01.2013 04:25:51 | |
---|
EP: Mäkisen pändihän oli ihan huippu ei siitä mihinkään pääse, mut mun mielestä nykyinen pändi sopii paremmin ton ohjelman ideaan. Vejähhän happia. COVS2. |
Epämuusikko 15.01.2013 10:18:57 | |
---|
EP: Mäkisen pändihän oli ihan huippu ei siitä mihinkään pääse, mut mun mielestä nykyinen pändi sopii paremmin ton ohjelman ideaan. Nyt odotan säpäköitä ja vedenpitäviä perusteluja, niin kuin aina ennenkin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
jazzmies 15.01.2013 10:52:43 | |
---|
Epämuusikko: Nyt odotan säpäköitä ja vedenpitäviä perusteluja, niin kuin aina ennenkin. Edellinen ryhmä esitti vakaasti "tyylinmukaisesti" ja kappaletta mukaillen. Nykyinen bändi rouhii ja kouhkaa hieman enemmän omalla tyylillään, mikä menee minulle läpi paremmin. Eli nykyinen bändi tuo aavistuksen enemmän presenssiä koko konseptiin. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
walttoni 15.01.2013 14:49:59 | |
---|
Jostain syystä minulla katos mielenkiinto koko ohjelmaan bändin vaihtumisen takia. Nykyisessä bändissä ei ole yhtään sen tasoista muusikkoa, että pelkästään hänen takiaan viitsisin viettää tuntia television ääressä. Mäkisen bändissä oli useampikin. Solistien takia ei tullut seurattua kovinkaan montaa jaksoa. Asiasta kolmateen: Voice of Finlandia seuraan jo sen takia, että Lenni-Kalle on kiippareissa. Neljänneksi, tuskinpa ohjelman tekijät ihan ensimmäisen kysyvät meidän mielipidettä, mikä on hyvä tai paras, vaan alalle tyypillisesti: Mikä on sopivin? COVS2. |
Pauli Lappalainen 15.01.2013 14:52:34 | |
---|
walttoni: Neljänneksi, tuskinpa ohjelman tekijät ihan ensimmäisen kysyvät meidän mielipidettä, mikä on hyvä tai paras, vaan alalle tyypillisesti:kuka on halvin? korjasin tuon lopussa olleeen pikku virheen. |
Ukko 15.01.2013 15:24:42 | |
---|
Pauli Lappalainen: kuka on halvin? korjasin tuon lopussa olleeen pikku virheen. Eix ne saakaan tessin mukaan ? COVS jäsen nro 6 |
EP 15.01.2013 16:18:54 | |
---|
Ukko: Eix ne saakaan tessin mukaan ? Oon kuullu, että pizzoilla mentäs, en tiiä varmaks! |
jazzmies 15.01.2013 16:43:08 | |
---|
EP: Oon kuullu, että pizzoilla mentäs, en tiiä varmaks! Joo, puoliksi. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Epämuusikko 15.01.2013 17:51:01 | |
---|
EP: Oon kuullu, että pizzoilla mentäs, en tiiä varmaks! Oon kuullu jotain mitä epäilen varmaksi. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Lennu 15.01.2013 18:07:19 | |
---|
EP: Oon kuullu, että pizzoilla mentäs, en tiiä varmaks! Onhan se kuitenkin hyvää promoa. no is any good musics maked anymore... |
pekkajau 16.01.2013 22:30:43 | |
---|
EP: Oon kuullu, että pizzoilla mentäs, en tiiä varmaks! Tuohan on hyvä keikkapalkkio jos on nälkä. |