Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 547 48 49 50 51112 113 114 115 116
ferodoz
08.01.2013 14:16:14

Toi kisahan on näköjään täynnä tuttuja. Tuttuja hahmoja mm Trelaisista jami-illoista (Luca ja Maya), sekä myös Seinäjoen musiikkipiireistä (Osku ja Antti). Alkaa homma muuttua mielenkiintoiseksi.
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
novo
09.01.2013 04:26:19
Janizio: Kysytääs sitten näin mitä vikaa esim. tässä biisi on

Nimittäin musta yks Saaran parhaista omista biiseistä ja se ei oo multa ihan vähän sanottu se

http://www.youtube.com/watch?v=jgPpYAXNt7M

Avril Lavignella on näitä jollotuksia varmaan tusina ja pätee vitim täysiäm. Tää taasen ei.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Lennu
09.01.2013 09:25:51

novo: Avril Lavignella on näitä jollotuksia varmaan tusina ja pätee vitim täysiäm. Tää taasen ei.

Kanadan ikipissiksellä onkin vähän eri luokan tuotantokoneisto, jollaista tämä ei juttujen perusteella edes tahdo.
no is any good musics maked anymore...
novo
10.01.2013 05:01:48
Lennu: Kanadan ikipissiksellä onkin vähän eri luokan tuotantokoneisto, jollaista tämä ei juttujen perusteella edes tahdo.

Tyhmä ämmä jne.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Epämuusikko
10.01.2013 08:38:24 (muokattu 10.01.2013 08:41:05)
mpekkanen: Minua itseä vituttaa näissä ohjelmissa nimenomaan se että ne huonontavat tavallisten bändien pinnalle pääsyä.

Vaikka oon pitäny sinua omituisena tekstigeneraattorina, tästä on pakko olla yhtä mieltä. Ohjelmaan en ota kantaa, tässä saapumiserässä on liikaa tuttuja.

Voi hyvä luoja. Hajosin!
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
bedlam
10.01.2013 10:15:10

Janus: Biisistä puuttuu kertsi. Pre-chorusta toistetaan sit senkin edestä, ja ko. osa ei nouse tai johdata mihinkään tarpeeksi suureen maisemaan.

En tuota Saaran biisiä kuunnellut, mutta olen huomannut että nykyään on aika paljonkin poppihittejä, joissa säkeistö on se biisin varsinainen koukku ja kertosäe on vain sellanen pakollinen väliosio. Ensin poppimusiikin kuuntelu meni siihen, että yksittäiset biisit korvasivat albumit ja nykyään kai pitää jo varmuuden vuoksi laittaa se biisin suurin koukku heti kärkeen, kun ihmiset ei jaksa odotella kertsiin asti.
http://www.petrilampela.net
Lennu
10.01.2013 11:31:35

bedlam: En tuota Saaran biisiä kuunnellut, mutta olen huomannut että nykyään on aika paljonkin poppihittejä, joissa säkeistö on se biisin varsinainen koukku ja kertosäe on vain sellanen pakollinen väliosio. Ensin poppimusiikin kuuntelu meni siihen, että yksittäiset biisit korvasivat albumit ja nykyään kai pitää jo varmuuden vuoksi laittaa se biisin suurin koukku heti kärkeen, kun ihmiset ei jaksa odotella kertsiin asti.

No, tässä biisissä ei oltu laitettu. Mä odottelin sitä kyllä kärsivällisesti loppuun asti.
no is any good musics maked anymore...
Janus
10.01.2013 20:03:34
bedlam: En tuota Saaran biisiä kuunnellut, mutta lässyn lää

Mä lusin sen ihan loppuun asti, ja kommentoin pelkästään sitä. Esim. Aviciin Levels-hitin koukku ja dynamiikka on ihan erilaiset kuin konventionaalisemman, "oikeilla soittimilla soitetun musan". Tässä nimenomaisessa tapauksessa (Out of sight...) on kuitenkin kyse perinteisestä isosoundisesta balladista à la Celine Dion/Sarah Brightman/Lara Fabian/jne., mut ei vaan oikein lähde.

Selvennys, jos ei aikaisemmasta kirjoituksesta käynyt ilmi: mielestäni tuon biisin kertosäe kuulostaa pre-chorukselta, ja tarpeeksi isoa, kertsimäistä osaa (tai "koukkua") ei löydy koko kappaleesta.
Stradlin
11.01.2013 06:02:02
bedlam: nykyään kai pitää jo varmuuden vuoksi laittaa se biisin suurin koukku heti kärkeen, kun ihmiset ei jaksa odotella kertsiin asti.

http://www.youtube.com/watch?v=oojz … amp;feature=player_detailpage#t=17s
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Kimmo72
11.01.2013 20:47:41
Aika köyhä taso tänään.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
tender.insanity
11.01.2013 20:54:37
Inka on ihq
blaekie
11.01.2013 21:29:39

tender.insanity: Inka on ihq

Ihqu joo, mutta jotain ongelmaa oli niissä pitkissä vokaaleissa ja vähän lyhemmissä konsonanteissa.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
blaekie
11.01.2013 21:30:56

Dream_eater: Aika köyhä taso tänään.

Täytyy kyllä yhtyä tähän. Maya on toki aika rock noissa tietyissä biiseissä.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
tender.insanity
11.01.2013 21:40:47
blaekie: Ihqu joo, mutta jotain ongelmaa oli niissä pitkissä vokaaleissa ja vähän lyhemmissä konsonanteissa.

Naiset ovat aina parhaimmillaan silloin kun ovat hiljaa.
Alpha
13.01.2013 18:07:40
Uusintaa katsellessa tulee mieleen, että ois tää Suomen Lene Marlinkin saanu olla jatkossa.
Janizio
13.01.2013 20:59:48
Dream_eater: Aika köyhä taso tänään.

Mä oon vähän samaa mieltä sun kanssa. Hyviä on ollut kyllä mut Herrasen, Saara Aallon, Kaikurannan tapaisista jutuista ollaan musta vielä kahden osan jälkeen usea askeleen päässä.

Kahden osan perusteella mä olen toistaiseksi menossa saman perheen suojiin ku viime vuonnakin eli kyl Suvi on mua eniten tähän menessä säväyttänyt.
Boyakasha
14.01.2013 15:11:24
TVOF:n kolmas Ääni ratkaisee -jakso nähdään perjantaina 18.1. kello 20.00 Nelosella. Jakso on ennakkokatseltavissa Venetsiassa. 12 laulajaa (Pirkkalasta, Hyvinkäältä, Oulusta, Lohjalta, Helsingistä, Tampereelta ja Vantaalta) kilpailevat tulevana perjantaina pääsystään maaliskuun Kaksintaistelu-jaksoihin:

Annica Milan, 21, Pirkkala I wanna dance with somebody (Who loves me)

Henri Winter, 26, Hyvinkää Basket case

Christa Renwall, 34, Helsinki At last

Kirsi Lehtosaari, 28, Oulu Läpikulkumatkalla

Toni Savolainen, 29, Lohja Bad Company

Ilona Chevakova, 26, Helsinki You oughta know

Regina Chevakova, 28, Helsinki I put a spell on you

Milla Kakko, 23, Lohja Jar of hearts

Laura Alajääski, 32, Tampere Stop

Henry Lee Roth, 38, Helsinki Enjoy the silence

Reetta Vestman, 28, Helsinki Listen

Christian Casagrande, 41, Vantaa Highway to hell
Rotuvaari
14.01.2013 15:19:32
Boyakasha:

Henri Winter, 26, Hyvinkää Basket case

Kirsi Lehtosaari, 28, Oulu Läpikulkumatkalla

Toni Savolainen, 29, Lohja Bad Company

Milla Kakko, 23, Lohja Jar of hearts

Laura Alajääski, 32, Tampere Stop

Henry Lee Roth, 38, Helsinki Enjoy the silence

Christian Casagrande, 41, Vantaa Highway to hell

Nää kuulosti tälleen kirjoitettuna parhailta. Vantaa Highway to hell kaikkein osuvin kuvaus.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
arppah8
14.01.2013 15:29:37

Boyakasha: Henry Lee Roth, 38, Helsinki Enjoy the silence

Jaa, onkohan DiamondDaven isyysvakuutukselle ollut oikeasti joskus käyttöä?
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)