Aihe: Vanhat koris kengät
1 2 3 4
el_hefe
19.04.2004 08:13:33
Converset olisi tarkoitus minunkin ostaa. Ai että. Kun tietäisi vaan mistä turun seudulta saa. Kirppariin en mene, koska en uskalla. :)
On terveellistä puhua itselleen.
Vemmy
19.04.2004 09:11:02
Converset olisi tarkoitus minunkin ostaa. Ai että. Kun tietäisi vaan mistä turun seudulta saa. Kirppariin en mene, koska en uskalla. :)

Click shoes-niminen kenkäkauppa Eerikinkadulla siinä Valintatalon ja Marilynin välissä. Oli ainakin vielä viime syksynä. Valitettavasti nämä nykyiset Vietnamissa valmistetut eivät ole mielestäni aivan yhtä hyviä kuin entiset Indonesiassa tuotetut, puhumattakaan sitten niistä alkuperäisistä amerikkalaisista. Mutta kyllä ne silti hyvin kestävät.
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
Degas
19.04.2004 10:22:20
Ostin ne Forumin Stadiumista(HEL). 29.90 valkoset, oli tarjouksessa
el_hefe
19.04.2004 15:01:43 (muokattu 20.04.2004 19:52:43)
Click shoes-niminen kenkäkauppa Eerikinkadulla
Aijaa. Katos vaan. Putiikkihan on ihan koulumatkallani...
Tiirailin kerran sinne sisälle, mutten nähnyt kun niitä, missä on vähän korkeampi nilkkaosa... ne on aika pellejä...
EDIT: ei ne olekaan pellejä. ostin juuri sellaiset :)
Viceroy
23.04.2004 21:40:34 (muokattu 23.04.2004 21:40:49)

Aijaa. Katos vaan. Putiikkihan on ihan koulumatkallani...
Tiirailin kerran sinne sisälle, mutten nähnyt kun niitä, missä on vähän korkeampi nilkkaosa... ne on aika pellejä...
EDIT: ei ne olekaan pellejä. ostin juuri sellaiset :)

Ihmettelinkin että whatta fak!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
FlatOutFucked
24.04.2004 16:06:30 (muokattu 24.04.2004 17:07:08)
Vitut, tänään kävin ostamassa Jkl:n Spiritstoresta (hyi!) lapsityövoimalla valmistetut Conversen Chuck Taylor/Allstarit, sellaiset mustat valkokärkiset. Maksoivat aivan vatusti (59e). Mutta nytpä on semmoiset.

EDIT: Tämmöiset http://www.converse.com/LiveFiles/1/138/M9160_400.jpg
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Pallisti
24.04.2004 17:09:04
Helsingin Sokokselta saa hintaan 25€
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.tk
Viceroy
24.04.2004 18:33:05

Vitut, tänään kävin ostamassa Jkl:n Spiritstoresta (hyi!) lapsityövoimalla valmistetut Conversen Chuck Taylor/Allstarit, sellaiset mustat valkokärkiset. Maksoivat aivan vatusti (59e). Mutta nytpä on semmoiset.

EDIT: Tämmöiset http://www.converse.com/LiveFiles/1/138/M9160_400.jpg

Just noita samoja saa samaan hintaan Jumbon Stadiumista. Ajattelin ostaa.
el_hefe
24.04.2004 19:15:10
Helsingin Sokokselta saa hintaan 25€

eikös ne ole knoxeja?
Carmedina
25.04.2004 11:34:25 (muokattu 25.04.2004 11:35:22)
uu taikakenkä-keskustelu ^^
minulla löytyy mustat, punaiset varrettomat ja sinivalkosnoopyt.. hohoho.. nyt haussa ihan kunnon converset. halvalla kun löytys, ihan ryöstöä kiskoa kengistä yli kolmeakymppiä.. riippuu tietysti millaisista.
kyllähän niitä taikkiksia näkyy kirppiksillä joskus, sieltähän minäkin omani olen aina hakenut..
sitäpaitsi käytetyt on mukavemmat, uusina ne on sellasia kamalia kävellä.
Degas
25.04.2004 14:03:05
ei oo välii minkä merkkiset kun ostaa tollaset kengät. Knoxit käy hyvin mutta niitä on usein vain lapsille (mm. k-kenkä) . Noi converset on ihan nolot. Mullakin on sellaset
el_hefe
25.04.2004 14:19:25
ei oo välii minkä merkkiset kun ostaa tollaset kengät. Knoxit käy hyvin mutta niitä on usein vain lapsille (mm. k-kenkä) . Noi converset on ihan nolot. Mullakin on sellaset

jotkut kyllä nolostuu sitten aika helposti...
Zarmo
26.04.2004 11:07:36

Olihan noita tuolla kaupassa, mutteo ihmisten kokoa. Yhyy.
Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö. Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä.
rakki
27.04.2004 22:48:26
Ensinnäkin. Converseista tai niiden jäljitelmistä ei kukaan oikeasti maksa 7 euroa enempää. Minulla on näitä conversejäljitelmiä ja onpa jopa yhdet aidotkin converset (keltaiset), joista maksoin 2 euroa.

Aidot converset näyttää rumilta jalassa, siksi en pidä niistä. Kirpputoreilla on usein huippu värivalikoima, jos tietää mistä etsii ja miten. (olen löytänyt kirppareilta vihreät, keltaiset, punaiset, mustat ja valkoiset yksilöt) Älkää nyt vaan tehkö tyhmää siirtoa ja menkö johonkin Spiritstoreen maksamaan itseänne kipeiksi, älkää.

Converseissa (tai jäljitelmissä, tosin jäljitelmätkin kestää osa paremmin kuin aidot) on saakelin ärsyttävä ja paha vika. Ei kestä käyttää kenkäparia kuin yhden kesän, niin pohja on jo kulunut puhki. En kyllä maksaisi 70 euroa kengistä, jotka kestää kesän. Minä ainakin kävelen suht reippaasti ja paljon, ja reikä alkaa tulla pohjaan kantapäähän jo loppukesästä. Ikävää kulkea sitten esim sateella kun vesi imeytyy kätevästi sisään siitä kulumasta. Onhan nuo kengät vaan pirun mukavat jalassa, pohjat taipuu itään ja länteen. Tuntuu kuin ei olis kenkiä jalassa lainkaan, eli toisaalta ei tuommoisilta kumivenkuloilta voi tavatonta kestävyyttä odottaakaan. Ihan menevät kesäkengät kuitenkin.

'Cobain-kengät' voi kristus anna mun kaikki kestää... Ja lopuksi, opetelkaa ne yhdyssanat. Ei se ole niin hankala homma, ihan totta.
I have something against you.
Viceroy
28.04.2004 19:09:08

Ostinpa tänään juuri Knoxit (kokoa 44, isompiakin oli). Mustat, ihan jees...
Dunga
29.04.2004 09:16:48
Olen tuollaisia laiskasti etsinytkin jo jonkin aikaa ja eilen näin erään porilaisen kenkäkaupan ikkunassa hienot Chuckit, mutta näyn pilasi vitun ruma hintalappu "60e".
"Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee]
alphamale
29.04.2004 12:00:55

Jep, Stadiumissa ei ollut enää kuin sinisiä/punasia/vihreitä ja offwhitejä. Hain sitte Din Skosta. 59e. Parempi kestää sata vuotta, edelliset kestänyt nyt 3 vuotta :)
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
depe
29.04.2004 12:45:02
Jep, Stadiumissa ei ollut enää kuin sinisiä/punasia/vihreitä ja offwhitejä. Hain sitte Din Skosta. 59e. Parempi kestää sata vuotta, edelliset kestänyt nyt 3 vuotta :)

Dinskon kengät ei yleensä kestä kolmea vuotta. Huonoja kokemuksia löytyy.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
alphamale
29.04.2004 14:13:37

Converset nää kuitenki on eli samaa pashaa ku joka paikassa.
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)