ibnz 11.01.2013 18:12:58 | |
---|
Wradlin: Ja onneksi vaikkapa RG:n rumuuteen on matkaa vielä paljon enemmän, huh. Mittari kääntyy jo ympäri RG:n kohdalla osoittamaan tyylikästä :) Objektiivista, ei ainakaan nostalgista analyysiäm... |
juntti_lapista 11.01.2013 21:21:33 | |
---|
McNulty: Eiks olis vielä simppelimpi jos olisi yksi kieli, kiinteä talla... eikä tosiaan mitään potikoita tai nippeleitä. Yksi yksikelainen mikki asennettuna ainoan kielen alle pitkittäissuunnassa :) +korkeintaan 20 nauhaa. 12 lienee tarpeeksi. Runkona muovinpalanen ja kaula puristettua selluloosaa......riittää offtopic :D Ja rg on tyylikäs. paitsi jos niissä on pleksi. Ite pidän pleksittömästä rg:stä. '' I hate positive songs. Singing about happy things and flowers is bullshit. I mean shut the fuck up!'' -Jeff Hanneman |
Midrange 12.01.2013 02:13:59 | |
---|
How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better |
LepakonNahka 12.01.2013 11:56:07 | |
---|
|
juntti_lapista 12.01.2013 12:14:04 | |
---|
Onhan tuo komia. Vieläpä kun osatkin on vahvasti plussan puolella. Veikkaan, että tuota keihästä myydään paljon ihan maailmanlaajuisesti :) '' I hate positive songs. Singing about happy things and flowers is bullshit. I mean shut the fuck up!'' -Jeff Hanneman |
McNulty 12.01.2013 14:48:47 (muokattu 12.01.2013 14:48:59) | |
---|
For those who do not play along, there exists the danger of considering themselves better than others and misusing their critique of society as an ideology for their own private interest. |
Krice 12.01.2013 15:57:34 | |
---|
McNulty: Saattaapi päätyä tämä vielä ostoslistalle... http://www.schecterguitars.com/Products/Guitar/PT-Fastback-II-B.aspx Tuossa näyttää olevan ranneviiste eli ei jatkoon. Tuo strato-mallikin on jotenkin puhditon, vaikka volanappi on kuin ihmeen kaupalla saatu siirrettyä hiukan tallamikistä kauemmas. Mikkikytkin tuossa on kyllä aikasta lähellä soittorukkasta. |
tender.insanity 12.01.2013 16:05:37 | |
---|
Krice: Mikkikytkin tuossa on kyllä aikasta lähellä soittorukkasta. Häh? Ehkä sulla on vain liian iso hauis, jos kiinni meinaa ottaa. |
Krice 12.01.2013 16:09:59 | |
---|
tender.insanity: Häh? Ehkä sulla on vain liian iso hauis, jos kiinni meinaa ottaa. Soittoliike jatkuu minulla kielistä alas ja/tai alaviistoon taaksepäin eli just siihen missä nuo nupikat aika usein on. Tykkään vain rämpyttää kieliä penteleesti enkä matemaattisesti hipsutella pelkästään kielien alueella. |
tender.insanity 12.01.2013 17:56:48 | |
---|
|
TTV 12.01.2013 18:25:19 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
jniska 12.01.2013 19:24:24 | |
---|
Krice: Soittoliike jatkuu minulla kielistä alas ja/tai alaviistoon taaksepäin eli just siihen missä nuo nupikat aika usein on. Tykkään vain rämpyttää kieliä penteleesti enkä matemaattisesti hipsutella pelkästään kielien alueella. No ei ainakaan tässä videossa moista liikettä juuri näy http://www.youtube.com/watch?v=h802ETUcGvA Noissa Charveleissa on volume-potikka todella lähellä mikkiä, samoin tuossa Peavey Wolfgangissa. Mutta ei mulla käsi potikkaa kolhi. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
Krice 12.01.2013 20:26:44 | |
---|
jniska: No ei ainakaan tässä videossa moista liikettä juuri näy Sooloissa ei ehkä olekaan ja Mustangilla pitääkin soittaa vähän varovaisesti tai lähtee volumepotikka lentämään. Muuten hieno kitara, mutta potikat on liian lähellä soittamista. |
McNulty 12.01.2013 20:33:04 | |
---|
Krice: Tuossa näyttää olevan ranneviiste eli ei jatkoon. Tuo strato-mallikin on jotenkin puhditon, vaikka volanappi on kuin ihmeen kaupalla saatu siirrettyä hiukan tallamikistä kauemmas. Mikkikytkin tuossa on kyllä aikasta lähellä soittorukkasta. Tsori, mutta mun on vaikea ymmärtää tällaista "burnausta" henkilöltä, joka itse kuitenkin hakee soitinten pikkudetaileista jos jonkinlaista soittoergonomiaa ja "omiin näppeihin sopivuutta". Luulisi että sinullekin tuo käsiviiste olisi nimenomaan parannus. Ei sillä että tällä jutulla olisi mitään merkitystä omien hankintojen suhteen :) For those who do not play along, there exists the danger of considering themselves better than others and misusing their critique of society as an ideology for their own private interest. |
Krice 12.01.2013 21:48:07 | |
---|
McNulty: Luulisi että sinullekin tuo käsiviiste olisi nimenomaan parannus. Huumoriahan tuo vähän oli, koska telessähän ei saa olla ranneviistettä. Katselin muuten rig rundowneja ja tässä ihan ammattimuusikko on siirtänyt kytkimen ja potikan paikkaa, koska käsi osui kytkimeen (n. 1:00 kohdalla): http://www.youtube.com/watch?v=DhboYQHDRI4 Ymmärsin hyvin mistä on kyse! |
Krice: Huumoriahan tuo vähän oli, koska telessähän ei saa olla ranneviistettä. Katselin muuten rig rundowneja ja tässä ihan ammattimuusikko on siirtänyt kytkimen ja potikan paikkaa, koska käsi osui kytkimeen (n. 1:00 kohdalla): http://www.youtube.com/watch?v=DhboYQHDRI4 Ymmärsin hyvin mistä on kyse! Onko tuossa siis vaihdettu switchin ja potikan paikkaa keskenään? Tuossa tapauksessa ihan käytännöllinen muunnelma(modi, modifiointi);) |
Harris 13.01.2013 12:02:36 | |
---|
TTV: Todella nätti :-) Kaippa tuo on ihan japsi-tekele, eikä mikään Premium? Siinä lavassa lukis kyllä Premium jos se olis. Ihan japsi vehje tuo on. "Ihan ku soittais jazzbändissä. Joka päivä eri kuviot" |
StJerky 14.01.2013 14:58:14 | |
---|
Krice: Soittoliike jatkuu minulla kielistä alas ja/tai alaviistoon taaksepäin eli just siihen missä nuo nupikat aika usein on. Tykkään vain rämpyttää kieliä penteleesti enkä matemaattisesti hipsutella pelkästään kielien alueella. Minulla myös tahtoo Les Paul -malleissa joskus osua mikkikytkimeen rämpyttäessä ja Stratossa olen ottanut kieliä lähimmän potikan hatun pois, ettei vahingossa siihen osuessaan volume muutu. |
Humanoid 14.01.2013 16:32:55 | |
---|
|
Point 14.01.2013 16:39:18 | |
---|
Humanoid: http://www.mayones.com/en/katalog/setius/Setius_GTM8 Nää kasikieliset on vissiin yleistymässä kovaa vauhtia. Olis mielenkiintosta päästä kokeileen jotain tollasta. Tosin en tiedä miten kasi toimii basson kanssa yhteistyössä, mutta soolosoittimena varmaan ihan jännä vehje. |