janneto 11.01.2013 21:47:28 | |
---|
Mulle tuli juuri vaihdossa 14" AAX studio -haitsut. Soundi on pehmeä, miellyttävä ja hiljainen; juuri sitä hainkin. Soundi ei ole liian kirkas, tummempi kuin joissain A-customeissa joita olen kokeillut. Painoltaan tämä pari on about medium thin. www.captaincougar.net |
passe 11.01.2013 22:10:30 (muokattu 11.01.2013 22:10:54) | |
---|
janneto: Mulle tuli juuri vaihdossa 14" AAX studio -haitsut. Soundi on pehmeä, miellyttävä ja hiljainen; juuri sitä hainkin. Soundi ei ole liian kirkas, tummempi kuin joissain A-customeissa joita olen kokeillut. Painoltaan tämä pari on about medium thin. Saisko pientä ääninäytettä joku kerta? Pliiiis! Ovat nämä AAX haitsujutut tällä hetkellä vähän tapetilla. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
janneto 11.01.2013 22:13:03 | |
---|
passe: Saisko pientä ääninäytettä joku kerta? Pliiiis! Ovat nämä AAX haitsujutut tällä hetkellä vähän tapetilla. Mulla on sattumalta Zoomin Q3 lainassa, voisin väsätä kun ehdin. www.captaincougar.net |
passe 11.01.2013 22:13:43 | |
---|
janneto: Mulla on sattumalta Zoomin Q3 lainassa, voisin väsätä kun ehdin. Sounds like a plan! Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
Seba 11.01.2013 22:28:23 | |
---|
Itsellä oli aax:iä, mutta erehdyin kokeilemaan hhx:iä ja se oli menoa. Evot oli ihan pakko saada ja 17+19 pari tuli hommattua. Artisaneja oli vino pino joita en uskaltanut kokeilla kun on kuulemma niin hyviä ettei mitkään. Olisi voinut olla kohtalokkaan kalliita kilautuksia, koska pakkohan niitä ois ollut ostaa jos korva olisi sanonut niin. Evon hatut ei vakuuttanut, kuten ei ridekaan, mutta crashit on hiton hyviä. Vault V-riden vaihtelin tänään itselleni, muassa tuli hand hammered 18" china, en vaan ole keksinyt vielä mihin sitä tarviin, mutta kokeillaan :) Pikkukrässiksi tuli vielä custom dark K 15" vanhemman sarjan pelti. Alkaa kilkutinosasto olla kunnossa, kai. Joku hhxplosion olisi vielä kiva lisä. Muutenkin rinnakkain vertailuissa ei aa:t ja aax:t oikein innostanut hhx:ien rinnalla, mutta toki omassa setissä olisi varmaan kuulostanut ihan hyviltä, mieluummin silti laitoin vähän lisää ja otin sitä mikä miellytti eniten. Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
EJ84 11.01.2013 22:37:07 | |
---|
Seba: Artisaneja oli vino pino joita en uskaltanut kokeilla kun on kuulemma niin hyviä ettei mitkään. Olisi voinut olla kohtalokkaan kalliita kilautuksia, koska pakkohan niitä ois ollut ostaa jos korva olisi sanonut niin. No näin. Failasit, koska tulet noita kuulemaan vielä ja sitten se on menoa se! Sabianista jos täytyisi valita, rahani iskisin juurikin Artisaneihin. Onneksi olen toistaiseksi pärjännyt noilla Zymbaaleillani... Hei, mikä video tää on: http://www.youtube.com/watch?v=ICwqDdlRUx8 |
Seba 11.01.2013 23:03:48 | |
---|
EJ84: No näin. Failasit, koska tulet noita kuulemaan vielä ja sitten se on menoa se! Sabianista jos täytyisi valita, rahani iskisin juurikin Artisaneihin. Onneksi olen toistaiseksi pärjännyt noilla Zymbaaleillani... Hei, mikä video tää on: http://www.youtube.com/watch?v=ICwqDdlRUx8 en klikkaa, kumminkin Artisaneja :) Niiden hintalaput kertoi että tulee konkurssi jos on niin hyviä kuin isot pojat kertoo. Tuo mun alkuperäinen idea: "ostanpa halvan export setin kun on tilaa, niin pääsee vähän kokeilee rumpuja" on jo muutenkin, hm, hieman lähtenyt lapasesta, vielä kun ottaa huomioon että olen sysipaska soittaja :) Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
EJ84 11.01.2013 23:14:40 | |
---|
Seba: en klikkaa, kumminkin Artisaneja :) Klikkaa klikkaa, Paisteen 302 siellä on... |
Seba 11.01.2013 23:50:59 | |
---|
EJ84: Klikkaa klikkaa, Paisteen 302 siellä on... Mulla on ollut sellainen niin ei tarvii klikkailla :) Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
Epämuusikko 12.01.2013 00:03:51 | |
---|
302:sen haitsuja ei minun vahtivuorolla sitten pilkata. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Seba 12.01.2013 00:05:37 | |
---|
Epämuusikko: 302:sen haitsuja ei minun vahtivuorolla sitten pilkata. Annoin sellaiset ilmaiseksi pois. Teinkö elämäni virheen? Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
Epämuusikko 12.01.2013 00:25:53 | |
---|
Seba: Annoin sellaiset ilmaiseksi pois. Teinkö elämäni virheen? hö. oisit antanu mulle! "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Seba 12.01.2013 06:51:21 | |
---|
Epämuusikko: hö. oisit antanu mulle! En mä tajunnut että joku oikeasti haluaa sellaisia :) Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
Speedy 12.01.2013 10:04:48 (muokattu 12.01.2013 10:08:59) | |
---|
Seba: Annoin sellaiset ilmaiseksi pois. Teinkö elämäni virheen? Vaihdoin 302 hihatin vähän rikkinäiseen, mukavan rososaundiseen 18" 505 crashiin. Teinkö elämäni virheen? E: Ja klikkasin, eikä kyllä alkanu hotsittelemaan yhtään..=) Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Epämuusikko 12.01.2013 10:33:18 | |
---|
Seba: En mä tajunnut että joku oikeasti haluaa sellaisia :) montakytä keikkaa oon semmoisilla tehny. + eräistä rikkinäisistä 13" 302:sista kaveri totesi (ja itsekin oli pakko nyökkäillä) että NÄMÄHÄN ON LOISTAVAT. Lähtökohtaisesti vihaan 302:sia ja lähes kaikkia halpispeltejä mutta silloin tällöin voi yllättyä. lähinnä haitsu-osastolla IMHO, crasheihin ja rideihin pitää laittaa aina tolkusti rahaa. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Seba 12.01.2013 10:57:54 | |
---|
Epämuusikko: montakytä keikkaa oon semmoisilla tehny. + eräistä rikkinäisistä 13" 302:sista kaveri totesi (ja itsekin oli pakko nyökkäillä) että NÄMÄHÄN ON LOISTAVAT. Lähtökohtaisesti vihaan 302:sia ja lähes kaikkia halpispeltejä mutta silloin tällöin voi yllättyä. lähinnä haitsu-osastolla IMHO, crasheihin ja rideihin pitää laittaa aina tolkusti rahaa. Mulla on toiset hatut zultanin Q:t jotka halpiksina oli täsmälleen saman kuuloiset kun hhx evolution hatut. Evot lähti takasin, ja halpikset jää vara/reissuhaikoiksi Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
Suositelkaas bassorummun polkimen huopanuijia jotka olisi mahd.kestävät sekä painoltaan eliminatorien nuijien suuntaan. Draw blood |
JanneO 12.01.2013 18:06:34 | |
---|
isoaarne: Suositelkaas bassorummun polkimen huopanuijia jotka olisi mahd.kestävät sekä painoltaan eliminatorien nuijien suuntaan. no eliminatorin nuijat? Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
ilebe 12.01.2013 18:14:15 | |
---|
JanneO: no eliminatorin nuijat? Ellujen nuijat on hyvät. Tai sitte ne ihan perus pearlin duo beaterit. Ps. Tuli JanneOlle yks plussa ku ei osunu puhelimella toho vastaus_kuvioon :D |
hoikkeli 12.01.2013 21:57:17 | |
---|
Tänään tuli käytyä vähän kolistelemassa aax:iä ja kyllä a-custom edelleen on noista se mieleisempi vaihtoehto. Onko muilla kokemuksia Ebaystä ostamisesta? Kattelin että jenkeistä saisi a-custom setin n.500e posteineen missä olisi 14hh,16cr,18cr ja 20rd. On reilu parisataa halvempi kuin täällä. |