Aihe: Piuhan pää jäi pedaaliin
1
WahWah
29.04.2004 17:21:45
Kävi silleen ärsyttävästi että kun kiskasin pihun irti mun Hughes & Kettner Warp Factorysta niin piuhan pää ja pieni musta palanen jäi koloon kiinni.
No , sitä sitten tässä oon yrittänyt irrotella , eikä oikein onnistu.

Keksiskö joku mitään keinoa irrottamiseen , kokeilin jo avata sitä.

Ja sillä piuhan päällä tarkotan tätä johdon "pään nuppia".
Jackson Dinky
29.04.2004 17:45:55
Kiskasitko johdon varresta vai siitä plugista?
Jau jau!
Fortune
29.04.2004 17:54:48
Kiskasitko johdon varresta vai siitä plugista?

Onko sillä merkitystä, jos se "terska" ja "penisrengas" sinne vain jäivät?
"Look behind you, a three-necked guitar!"
WahWah
29.04.2004 18:28:10
Onko sillä merkitystä, jos se "terska" ja "penisrengas" sinne vain jäivät?

Sinne ei enää saa uutta plugia sisään.
FenderBender
29.04.2004 18:43:11
Kaytä seuraavalla kerralla vaseliinia...
Up the TärykalvoTerapia! ***FenderBender***
WahWah
29.04.2004 19:21:55 (muokattu 29.04.2004 19:22:26)
Voi S**TANA nyt minä sitte tyhmyyksissäni meni katkasemaan tuon metalli liuskan.
Saisko sitä takaisin tinaamalla?
toxic
29.04.2004 19:23:34

Saahan se n mutta en tiesä että kestääkö se :D Siis sen liuskan joka pitää terskasta kii?
skebajaba
29.04.2004 19:24:45
Voi S**TANA nyt minä sitte tyhmyyksissäni meni katkasemaan tuon metalli liuskan.

ite jouduin joskus vaihtamaan tommosen kitaraani josta rikoin just samalla menetelmällä sen, ei paljoa maksanu, tuskin pedaaliinkaan on vaikeata vaihtaa se...
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
WahWah
29.04.2004 19:31:06
Saahan se n mutta en tiesä että kestääkö se :D Siis sen liuskan joka pitää terskasta kii?

sain nuo terskat ynnä muut pois ,mutta kun yritin taivutella tuota liuskaa takaisin paikoilleen niin se katkes.
toxic
29.04.2004 19:32:39
sain nuo terskat ynnä muut pois ,mutta kun yritin taivutella tuota liuskaa takaisin paikoilleen niin se katkes.

Hahahaaaa... Anteeksi, mutta kun lukee tuota :D

Niin, kokeile tinata. Ja tee se tarkaan että jää kunnolla kiinni. Se liuskahan on siis se pidike?
kivi
29.04.2004 19:54:17
Niin, kokeile tinata. Ja tee se tarkaan että jää kunnolla kiinni. Se liuskahan on siis se pidike?

Ei tuota varmaan juottamalla saa niin kiinni ettei murtuisi, ja jos saakin, niin sitten on käytetty niin paljon lämpöä, että lähistöllä komponentit sulaa. Jakki vaihtoon vain, ei oo iso juttu.

Suhtaudun skeptisesti patenttikorjauksiin, jos kerran kysyjä onnistui rikkomaan jakin liuskat, jotka sentään ovat melkoisen sitkeää ja taipuisaa metallia.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
toxic
29.04.2004 20:00:50
Ei tuota varmaan juottamalla saa niin kiinni ettei murtuisi, ja jos saakin, niin sitten on käytetty niin paljon lämpöä, että lähistöllä komponentit sulaa. Jakki vaihtoon vain, ei oo iso juttu.

Voi sen tinalla laittaa ilman että kuumenee liikaa, mut se ei kestä sen jälkeen kunnolla, tai ollenkaan.
kivi
29.04.2004 20:08:37
Voi sen tinalla laittaa ilman että kuumenee liikaa, mut se ei kestä sen jälkeen kunnolla, tai ollenkaan.

Niin, no, "lastoittamalla" sekin onnistuu, mutta operaatio on paljon hankalampi ja järjettömämpi kuin jakin vaihto.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
toxic
29.04.2004 20:16:48
Niin, no, "lastoittamalla" sekin onnistuu, mutta operaatio on paljon hankalampi ja järjettömämpi kuin jakin vaihto.

Mistäs niitä muuten saapi? Onko muzaliikkeissä? (on)
skebajaba
29.04.2004 21:25:49

kylllä ainakin ite oon joka musaliikkeestä jakkeja saannut kun on pyytänyt..
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
Fortune
30.04.2004 14:34:15

Elektroniikkaliikkeestä, vaikkapa lähimmästä tv-huollosta. Varmasti löytyy piirilevyyn tinattavia jakkeja ja tuommoisen vaihtaminen kestää ammattilaiselta noin minuutin. Käy kysymässä paljollako vaihtavat.
Fortune
30.04.2004 14:46:04
Sinne ei enää saa uutta plugia sisään.

Kannattaisi katsoa mihin olen vastannut eikä vastailla mitä sattuu.

Meinasin, että mitä väliä on tavalla, jolla lopputulos on saatu aikaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)