Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Help! Apua Yamaha PSR-S710:n asetuksiin
1
labrador
10.01.2013 19:36:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen taistellut pari päivää paneeliasetusten kanssa. Olen siis tallentanut kahdeksaan muistipaikkaan tavaraa. Nyt pitäisi sitten saada seuraavat kahdeksan jne. pankkiin.
Soitin on minulle uusi ja manuaali sangen sekava (tai sitten lukija).
Voisiko joku neuvoa seikkaperäisesti, miten tulisi toimia. Kiitos jo etukäteen!
 
jape2
10.01.2013 20:52:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paina yhtäaikaa regist ja bank napit alas. Aukeaa (ehkä) sivu mihin voit nimetä ja tallentaa. Sitten vaan pankki nro2.
 
Soettakkee humppoooooooo!
labrador
11.01.2013 09:02:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jape2: Paina yhtäaikaa regist ja bank napit alas. Aukeaa (ehkä) sivu mihin voit nimetä ja tallentaa. Sitten vaan pankki nro2.
 
Juu, tuohon asti olen kartalla, mutta kun minulla on se yksi kahdeksan setti jo talletettuna, niin ihan konkreettisesti, mitä sitten teen? Siellä nappirivissä alhaalla palaa edelleen se keltainen valo.
 
labrador
12.01.2013 11:46:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Juu, tuohon asti olen kartalla, mutta kun minulla on se yksi kahdeksan setti jo talletettuna, niin ihan konkreettisesti, mitä sitten teen? Siellä nappirivissä alhaalla palaa edelleen se keltainen valo.
 
Käsitin, että sinne muistiin saa ainakin kahdeksan niitä kahdeksan taustan settejä.
Minulla on nyt kahdeksan taustaa niiden nappien takana, eli koko nappirivi on täynnä. Kysymykseni oli, mitä teen seuraavaksi, että saan toiset kahdeksan talteen.
Tiedän, että se on pienestä jutusta kiinni, mutta kun en sitä hoksaa. Manuaali voisi olla selvempikin.
 
töräytän
12.01.2013 12:30:18 (muokattu 12.01.2013 12:32:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Käsitin, että sinne muistiin saa ainakin kahdeksan niitä kahdeksan taustan settejä.
Minulla on nyt kahdeksan taustaa niiden nappien takana, eli koko nappirivi on täynnä. Kysymykseni oli, mitä teen seuraavaksi, että saan toiset kahdeksan talteen.
Tiedän, että se on pienestä jutusta kiinni, mutta kun en sitä hoksaa. Manuaali voisi olla selvempikin.

 
JOO Manuska ei ole soittajalle kovin helppo... insinööri taas tehnyt.
Ja muutenkin yammun filesysteemi ei ole ihan helppo ennenkuin tajuu
mikä logiikka siinä on.
 
Mutta noihin Rekisteri asetuksia voi käyttää monella eri tapaa.
multa meni vuos ennenkuin opin kantapäänkautta koneen ominaisuudet kun ei ollut ketään jolta olis kysynyt neuvvoa. Fasun pitäs järkätä kurssi noitavarten.
 
1) Talleta muistiin omalla nimellä 8- Rekisteriasetusta
2) ota käytöön taas uus8 Pompsi jonka taas Talletat (save) haluamallasi nimellä
jne.. Rajaton määrä.
 
nimee sinulle käyttökelpoisella tavalla
esim eka 8kpl setti Humppat ja sit valssit jne....
 
Katso mauaalin kohdasta 6.
 
ytubestakin voinee löytää jonkun sopivan opetusvideon.
 
EP
12.01.2013 13:05:38 (muokattu 12.01.2013 13:43:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

töräytän: JOO Manuska ei ole soittajalle kovin helppo... insinööri taas tehnyt.
Ja muutenkin yammun filesysteemi ei ole ihan helppo ennenkuin tajuu
mikä logiikka siinä on.
 
Mutta noihin Rekisteri asetuksia voi käyttää monella eri tapaa.
multa meni vuos ennenkuin opin kantapäänkautta koneen ominaisuudet kun ei ollut ketään jolta olis kysynyt neuvvoa. Fasun pitäs järkätä kurssi noitavarten.

 
Jep, on ne monessa muussakin merkissä mm. aiemmissa Rollen soundimoduleissa ja midikitara vempaimissa samantyyppistä ongelmaa ja siksikin ne heivasinkin mäelle.
Systeemeitten pitäis olla loogisempia ja helposti omaksuttavia.
Nykyisessä Rollen kiipparissa on kyllä tosi hyvä (myös toi puoli), eri biisit tulee heti näkyviin, 8 biisiä/ sivu.
 
E: Ja siis tallennus aika helppoo kun sivut ja "biisit" on jo valmiina olemassa/näkyvissä.
 
Myös biisejä/ sivuja pääsee tosi nopeesti selaamaan, lisäksi alkukirjaimilla haku on hemmetin hyvä!
 
ytubestakin voinee löytää jonkun sopivan opetusvideon.
 
Jep ja kantsii varmaan ekana tallettaa noi jo tehdyt taustat jollekin ulkoiselle tsydeemille?
Sit vaan kokeilemaan!
 
jape2
12.01.2013 16:05:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Käsitin, että sinne muistiin saa ainakin kahdeksan niitä kahdeksan taustan settejä.
Minulla on nyt kahdeksan taustaa niiden nappien takana, eli koko nappirivi on täynnä. Kysymykseni oli, mitä teen seuraavaksi, että saan toiset kahdeksan talteen.
Tiedän, että se on pienestä jutusta kiinni, mutta kun en sitä hoksaa. Manuaali voisi olla selvempikin.

 
Sinuna tallentaisin kompit sinne missä on muutkin kompit, eli vasemmalla kädellä kun ensin hapuilee jotain direct access/ user memory ...tai sitten hard diskille tai usb-tikulle/ sekä että. Pikavalintoihin pelkkiä saundeja ja freeze lukitus päälle. Ei vaihdu niin helposti hidas valssi twistiksi.
 
Soettakkee humppoooooooo!
Raaka_Arska
02.03.2013 00:17:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todennäköisesti laitteen oma muisti on täynnä. Tallenna Regist. -tiedostot USB -tikulle. Sinne mahtuu pankkeja vaikka kuinka. Itsellä PSR-3000 ja pankit aika nopeasti täynnä...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «