Thomas Häggblom 04.01.2013 19:01:07 (muokattu 04.01.2013 19:02:14) | |
---|
Quru: En minäkään postittaisi yhtään mitään, jos menisi kaupaksi muutoin... Sama täällä, eikä tarkoituksena todellakaan ole olla mitenkään epäreilu maakuntalaisia tai muissa kaupungeissa asuvia kohtaan. Yleensä kun vaan se ostajakin asuu niin todennäköisesti täällä, tai sitten jossain muualla lähellä ja tulee kätevästi noutamaan suoraan kotiovelta, niin miksi turhaan näkisin kaiken sen (suhteessa suuremman) vaivan? Itseasiassa edes vaiva ei ole se pointti. Jotenkin vain yritän viimeiseen asti välttää Itellan kanssa asiointia. Vaivaa olen kyllä nähnyt ja noutanut soittimia 3-4 tunnin ajomatkojen päästä jos on ollut tarvis. Mielelläni lähden myös vaikka autolla toimittamaan tuotetta jonnekin tunnin-parin päähän kuin kävelisin postiin. Minun ajatuksissani joku vapaa-ajan matka jonnekin Poriin; soitinta henkilökohtaisesti ja nimellisillä bensakulukorvauksilla toimittamaan lähteminen autossa musiikkia kuunnellen on paljon rennompaa kuin matka postiin jonottamaan, huolehtimaan paketin perillepääsystä ja v*****ntumaan huonosta palvelusta (kuvitelkaa Helsinkiläinen asenne + postin palvelutaso), vaikka jälkimmäisessä menisi kymmenen kertaa vähemmän aikaa :D Enkä ole kyllä ikinä huomannut sellaista että saisin jotenkin paremman hinnan muualta kuin Helsinkiläiseltä ostajalta. Ei se paikkakunta ole siihen vaikuttanut, useimmiten ihan +/- 20 euron tarjouksia on tullut paikasta kuin paikasta. Viimeksi myin Kuopiolaiselle, jonka Helsinkiläinen kaveri nouti tuotteen puolestaan. Kätevää ^^ PS: Speaking of the Devil siinä olis taas stadilaista analogia tarjolla. Harmi ettei ole ylimääräistä juuri nyt.. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=711090 The Modulation Wheel // www.soundcloud.com/themodulationwheel |
dky 06.01.2013 01:26:30 (muokattu 06.01.2013 01:26:53) | |
---|
Undying Dreams: Viimeksi myin Kuopiolaiselle, jonka Helsinkiläinen kaveri nouti tuotteen puolestaan. Kätevää ^^ Jeps, näinhän se usein menee. Se Helsinkiläinen kaveri noutaa laitteen, kuskaa kämpilleen, pakkaa huolellisesti ja nakkaa itellaan tai matkahuoltoon, eikä homma ole kiinni mistään mutku- tai äähku-jutusta kiinni. ;) |
Vessajono 06.01.2013 03:05:57 | |
---|
Quru: En minäkään postittaisi yhtään mitään, jos menisi kaupaksi muutoin. Ei tarvitse odotella maksua, ei tarvitse jonottaa postissa, ei tarvitse pakata ja huolehtia että meneekö jotain rikki kovakouraisten postihenkilöiden käsittelyssä, ei tarvitse sumplia että tuleeko rahat etukäteen tilille vai postiennakko vai särkyvänä lähetys ja tuleeko postikulut ennakkoon ja mitä jossei pakettia noudetakaan ja plaa. Mulle on pari kertaa sattunut noita vitsiveikkoja jotka jättää paketin noutamatta. Mut kun pyytää osan kauppasummasta etukäteen niin kummasti se sit kasvattaa niitä noutohaluja. Mut ohan siinä oma vaivansa. Enkä mä kyllä kiippareita oo ikinä lähetellykään, jotain speduja ja muuta pikkutauhkaa lähinnä. "Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä." |
R0IST0 07.01.2013 12:49:05 (muokattu 07.01.2013 12:54:02) | |
---|
dky: Jeps, näinhän se usein menee. Se Helsinkiläinen kaveri noutaa laitteen, kuskaa kämpilleen, pakkaa huolellisesti ja nakkaa itellaan tai matkahuoltoon, eikä homma ole kiinni mistään mutku- tai äähku-jutusta kiinni. ;) täähän on hyväksi todettu konsepti paikkakunnasta riippumatta. luotettava kaveri voi tsekata että kaikki on niinku pitääki ja on ilmotettu, ja myyjä saa rahat puhtaana käteen. riskit on minimissä. tietenki nää 'nouto etusijalla, en uskalla itellaan yksin' - diilit on tympeitä siinä mielessä että paikalliset ennättää aina ensimmäisenä poimimaan ne.. |
Thomas Häggblom 08.01.2013 16:16:11 | |
---|
R0IST0: tietenki nää 'nouto etusijalla, en uskalla itellaan yksin' - diilit on tympeitä siinä mielessä että paikalliset ennättää aina ensimmäisenä poimimaan ne.. Näin teen aina itsekin, koska yleensä kun myyn soittimia ei ensisijaisena tarkoituksena ole edistää synien tasaista jakautumista koko maahan vaan saada rahaa, ja täten on itselleni ihan sama onko ostaja Helsinkiläinen vai Enontekiöläinen. --> Myyn sille jolle on vaivattominta myydä. Näin mustaa valkoiselle kirjoitettuna kuulostaa kyllä aika kylmältä touhulta :) Monasti on kyllä itseäkin harmittanut kun on joku hyvä soitin hyvällä hinnalla ja sit lukee että "vain nouto" ja paikkakunta on jossain satojen kilometrien päässä. Mutta sillein se menee. Sitten on näitä jotka kyselee että "sulla lukee tuossa että nouto mutta jos maksan postit niin toki lähetät tänne pääsiäissaarille??". En välttämättä... koska kyse ei ole niistä postikuluista. No, ei se noutajienkaan kanssa aina niin kivaa ole. Monta kertaa on harmittanut suuresti kun on herrasmiehisyyttään varannut soittimen sille ekalle Rääkkylän kysyjälle joka on tulossa kuukauden päästä ehkä Helsinkiin ja sitten tunnin päästä joku samassa kaupunginosassa ottaa yhteyttä ja on valmis noutamaan samana iltana ja vielä paremmalla hinnalla. Aargh! The Modulation Wheel // www.soundcloud.com/themodulationwheel |
Prophet 08.01.2013 17:45:53 | |
---|
|
Thomas Häggblom 08.01.2013 18:51:42 | |
---|
Prophet: Siinä on hinta kohdillaan. Ja lisäksi punainen värisävy, tuon päälle sopii vaikkapa Nord Electro 4. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=712315 Oon aina haaveillut että perin asunnon, jossa on yksi ihan hyödytön kellarihuone tms. Perustaisin sinne sellaisen tyylikkään kotiurkumuseon/kaatopaikan jonne hankkisin kaikkia noita hauskoja 20€ urkuja ja Eko Tigereita sun muita ^^ Toinen huone olisi sitten teitty analogisynille.... The Modulation Wheel // www.soundcloud.com/themodulationwheel |
tliedes 11.01.2013 14:06:21 (muokattu 11.01.2013 14:11:50) | |
---|
Taisi ihan äsken mennä torilta XP-80 kolmeensataan euroon. itse olin liian hidas. |
tliedes 11.01.2013 14:09:46 | |
---|
Taisi ihan äsken mennä torilta XP-80 kolmeensataan euroon. itse olin liian hidas. |
tliedes 11.01.2013 14:10:32 | |
---|
cyberiad2001 11.01.2013 14:36:48 (muokattu 11.01.2013 14:59:29) | |
---|
tliedes: Taisi ihan äsken mennä torilta XP-80 kolmeensataan euroon. itse olin liian hidas. No se oli kyllä halpa!!! Ja laajennuskorttejahan noihin näyttää saavan vielä varsin yleisesti. Kova peli, ominaisuuksia riittää... uusi CD ilmestynyt! Nemesis: Living Statues (retroduction 012) kts. www.nemesisem.net |
Vessajono 11.01.2013 19:08:22 | |
---|
cyberiad2001: No se oli kyllä halpa!!! Ja laajennuskorttejahan noihin näyttää saavan vielä varsin yleisesti. Kova peli, ominaisuuksia riittää... Joskin ne parhaimmat, eli Vintage synth ja Keyboards of the 60's & 70's ovat melko kiven alla. "Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä." |
Vessajono: Joskin ne parhaimmat, eli Vintage synth ja Keyboards of the 60's & 70's ovat melko kiven alla. Musta taas ovat olleet melko yleisiä ja olen nähnyt niitä monesti täällä myynnissäkin. Itselläni on jopa kaksi kappaletta Vintage synth kortteja koska se sisältää presettejä jotka tehtiin vain JD-990:lle eivätkä lataudu JV/XP/XV syniin joten yksi on aina varattuna JD:lle. Jos kaipaat niin voisin myydä sulle toisen huikeasti korotetulla hinnalla =P One thing that I would like to see happen with films is for music not to be treated as just one more ingredient, but as an integral and fundamental part, due to its fatal capacity to affect the mood of the movie. -- Vangelis |
Vessajono 12.01.2013 10:40:44 | |
---|
ptpt88: Jos kaipaat niin voisin myydä sulle toisen huikeasti korotetulla hinnalla =P Niinpä niin :D XP-50 löytyy kyllä vielä, tosin se on rouvalla kotikäytössä kun siirryin Fantomiin. "Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä." |
JPQ 12.01.2013 12:09:16 | |
---|
Vessajono: Joskin ne parhaimmat, eli Vintage synth ja Keyboards of the 60's & 70's ovat melko kiven alla. Paras kyllä eka orkesteri kortti no sen ottaisin itse tuohon ja tuon VIntage Synthin jos tuota käyttäisin. edelleen minusta yhdet parhaista sektio jousista ja samoin yksi parhaista oboe soundeista raudassa. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
ptpt88 12.01.2013 14:49:24 | |
---|
One thing that I would like to see happen with films is for music not to be treated as just one more ingredient, but as an integral and fundamental part, due to its fatal capacity to affect the mood of the movie. -- Vangelis |
R0IST0 15.01.2013 03:01:58 | |
---|
Vessajono: Niinpä niin :D XP-50 löytyy kyllä vielä, tosin se on rouvalla kotikäytössä kun siirryin Fantomiin. käytetäänkö teilläki vintagekiippareita pyykinkuivaustelineinä? |
Vessajono 15.01.2013 16:11:19 | |
---|
R0IST0: käytetäänkö teilläki vintagekiippareita pyykinkuivaustelineinä? Ei, kyl se ihan soittaa sillä. "Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä." |
ptpt88 15.01.2013 16:34:50 | |
---|
One thing that I would like to see happen with films is for music not to be treated as just one more ingredient, but as an integral and fundamental part, due to its fatal capacity to affect the mood of the movie. -- Vangelis |
Quru 15.01.2013 16:40:39 | |
---|
R0IST0: käytetäänkö teilläki vintagekiippareita pyykinkuivaustelineinä? Vintage? XP-50? Korkeintaan teini-ikäinen kiippari. Kakka roiskusi. |