Tai no, ei mulla rahaa tommoseen varmaan kuitenkaan olisi :( Äläpäs masennu, kysy SURfilta tuon hinta. Nuo on yllättävä edullisia. Puhutaan satasista, ei tonneista. JuSu Ooostakaa ooostakaa, hyvejä kitaroita, Ibanez, Charvel, Falcon... Katso tori. |
Siisti kitara jopa hienolla lavalla. Paljonkos tollanen suurinpiirtein kustantaisi kotiovelle tuotuna? 500 vaiko 1000? Tuommoisen LP-mallin hinta pyörii viidensadan kantturoilla. On kiva soitella. Ilmoitelkaa ihmiset minulle vaikka pikaviestillä tahi sähköpostilla jos innostusta ostamiseen löytyy, värkkään vaikka kimppatilauksen niin saadaan kuljetuskustannukset kuriin. -SURf- ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Niin, eipä tuo hinta oikesti kovin paha ole, jos kitara tosiaan on hyvin tehty. Tuossahan on runko silkkaa mahonkia ja vaahterakansi! Eipä tuon hintaluokan muissa kopioissa täysin oikeita materiaaleja taida löytyä. Tokain ALx-sarjoissa on runko jotain ihan muuta puuta ja tuon hinnan epiphoneissa on osa rungosta leppää, vissiinkin. Tsägällä saattaisi käytetyn Lx-sarjan Tokain tuolla hinnalla löytää(?), mutta eipä niistäkään mitään laatutakeita ole... |