Lennu 21.12.2012 21:38:57 | |
---|
velipesonen: Aikamoisen täydellistä joten nyt voisi vakavissaan pohtia uusia konsteja. Jos vaikka sotkisi teennäisyyteen vähän rehellisyyttä joka ei kuitenkaan ole rehellistä. Ollessani kanssasi kaupassa Katsellessani koriin omenoita Osuin katseellani myös Manoloon Ja jokin sisälläni lämpeni Olinko aivan varma niin Kun sulle rakkauteni kannoin Olinko niin itselleni tuttu Että varma olisin ollut Mies herätti viettini mun "lisääntymään" kanssaan aamuun Sulkeutua syliinsä Sormilla rintaansa hivellä. no is any good musics maked anymore... |
velipesonen 21.12.2012 22:04:40 | |
---|
Voihan jehna, Lennu ja dts, teillä on kova kisa! "Katsellessani koriin omeinoita", hah hah! Mahtavaa homoerotiikkaa muutenkin, jeah! Huono! Punk was born because of the false assumption that The Ramones could be imitated. - Arturo Vega |
dts9624 31.12.2012 00:37:04 | |
---|
Kerrostalo-asumisen valitseva ihminen, tietää varmaan että tääl on sääntöjä. Ei saisi pitää yöllä turhaa meteliä. Ei pitäisi huutaa rapussa kännissä, tai soittaa subbarimusaa yösydämessä Mutta jotkut tekee näin, ja ihan selvinpäin Siksi ostin kirveen ja lekan, teen niillä yllärikeikan, kesken keskiyön Gangnam-style bileiden, tulen läpi oven, avaan juhlijoiden päähän järjen mentävän LOVEN! Nyt musta lehdissä luetaan, viimeinkin alibin kanteen kuvani painetaan On mukavaa, kun kaikki muistaa seuraavan kerran kun tekee mieli paukuttaa bassoa keskiyöllä kerrostalossa jossa työssä käyvät tahtoo nukkua että ovesta voi tulla läpi, murhaaja. *okei, mentiin groteskiuden ja paskuuden välille aika reippaasti* |
dts9624 01.01.2013 21:20:35 | |
---|
En tiedä mihin osuin, kun syvissä vesissä työntelin omaa tervaista kokkaani, tuon veneeni suuren suonekkaan Mitä pehmeeä ja tuoksuvaa, löysin sisältäsi, Oi apilankukka? Sisälläni tunnen palavani, kihisen ja kutisen, vuoksesi. Alppimajamme harjakatto, muistuttaa minua asioista, pystynkö enää peformanssiin viemään sinut perille Sinne minne sinä haluat, silloin kun saat minulta, pyyteetöntä rakkautta ilman stigmaisia rajoja Ja kaiken jälkeen, yksin ajan aallolla istun kostealla mättäällä luonnon armoilla, alasti vailla merkkivaatteita, Dolce ja Gabbana, Kun vaihdat veneesi melan toiseen, mitä minulle jää? |
velipesonen 02.01.2013 00:03:19 | |
---|
dts9624: En tiedä mihin osuin, kun syvissä vesissä työntelin omaa tervaista kokkaani, tuon veneeni suuren suonekkaan Mitä pehmeeä ja tuoksuvaa, löysin sisältäsi, Oi apilankukka? Sisälläni tunnen palavani, kihisen ja kutisen, vuoksesi. Alppimajamme harjakatto, muistuttaa minua asioista, pystynkö enää peformanssiin viemään sinut perille Sinne minne sinä haluat, silloin kun saat minulta, pyyteetöntä rakkautta ilman stigmaisia rajoja Ja kaiken jälkeen, yksin ajan aallolla istun kostealla mättäällä luonnon armoilla, alasti vailla merkkivaatteita, Dolce ja Gabbana, Kun vaihdat veneesi melan toiseen, mitä minulle jää? On tosiaan otetta. Tässä on jopa eräänlaista tyyliä, tästä tulee mieleen jokin asia 1970-luvulta, semmoinen määrätty elostelun ilmapiiri tai jotain. Tätä voisi jollain opilla jopa väittää kaikkein huonoimmaksi tähän mennessä. Juu kyllä; ei muuta kuin tehkäähän joku tästä oikein huono biisi ja lyökää levylle ja jakeluun! Punk was born because of the false assumption that The Ramones could be imitated. - Arturo Vega |
tatta 07.01.2013 11:38:34 | |
---|
kusipäisyys ja paskat kusipäisyys on pahasta, sanovat, ja paskat, se on vaan propagandaa, ei se oo kusipää, joka sanoo, tai ihan suoraan ymmärtää antaa, ite oot mulkku - ite oot mulkku- jos ymmärrät, minä olen mielelläni kusipää, se johtuu mielestäni, vaikka sinne et nää, kusipäisyys on pahasta- sanovat, ja paskat, ite oot mulkku - ite oot mulkku- jos ymmärrät, ymmärtäjät antaa liikaa vaihtoehtoja Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
velipesonen 07.01.2013 11:56:18 | |
---|
Herkällä tavalla ja vaistolla ihmissuhteen kipupisteitä luotaava vaikuttava runo. (huonosti sanottu) I was born out of the box and I never found my way in. - Veli Pesonen |
rintapek 07.01.2013 20:50:57 | |
---|
tatta: ite oot mulkku - ite oot mulkku- jos ymmärrät... Mä mulkku oon ja tiedän sen. Ymmärrän naiseni vitutuksen. Paskaa niskaan ja niskat paskasta. Elämä on niin saatanan raskasta. Jos kuolo mulkun viekin, se sammuttaa vain liekin. Mut tuli jää ja varjot sen peittävät ymmärryksen. Mut sanasta miestä ja härkää sarvista miehen tuntee kertavarvista. On mulkku helppo tunnistaa Omistaan kun hän ei jaa. Tää on oikesti surkee. Etenkin toi loppuriimi on ihangauheeta basgaa. One kind of music only - the good kind |
dts9624 07.01.2013 23:04:22 | |
---|
rintapek: Mä mulkku oon ja tiedän sen. Ymmärrän naiseni vitutuksen. Paskaa niskaan ja niskat paskasta. Elämä on niin saatanan raskasta. Jos kuolo mulkun viekin, se sammuttaa vain liekin. Mut tuli jää ja varjot sen peittävät ymmärryksen. Mut sanasta miestä ja härkää sarvista miehen tuntee kertavarvista. On mulkku helppo tunnistaa Omistaan kun hän ei jaa. Tää on oikesti surkee. Etenkin toi loppuriimi on ihangauheeta basgaa. Mun mielestä tää on oivaltava, kyllä kakka on aina niin suhteellista. |
tatta 09.01.2013 17:53:16 | |
---|
dts9624: Mun mielestä tää on oivaltava, kyllä kakka on aina niin suhteellista. tuli hätä-tatta : -------------------------D Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
rintapek 09.01.2013 19:12:17 | |
---|
tatta: tuli hätä-tatta : -------------------------D Tatta ilman hätää ois umpio. Se roikkuis missä polvilumpio. Ois muodot huonot ja vatsa kipeä, jos ulostulo ei ois ripeä. Istunnoista parasta, työstä tuosta arasta on vatsatauti äkillinen kun kamaa tulee säkillinen pyytämättä, arvaamatta pöksyyn tulee hätä- Tatta Vaan ei o tauti rehtiä, kun vessaan pitäis ehtiä. Ja tauti nopeudessaan voittaa matkan vessaan. Jos tuota voisi ajoittaa ja taudin määrää rajoittaa Niin hätä- Tatan syykin poistais housupyykin. No nyt. Tää kyl oikeesti kuuluis sanoitukset viisminsaa- ketjuun, mut mä en voinu vastustaa kiusausta. One kind of music only - the good kind |
dts9624 11.01.2013 00:12:35 | |
---|
Rikottu sinettisi, ruskea cohibasi yön hämärrässä kalan hajuinen, sataman ahtaaja , kuin punaisten lahtaaja miekka pystyssä, valmiina murtamaan mieleni leikattiin, se oli tulehtunut lisäke Satunnainen hermokaasupäästö, karkasi asetehtaalta. Ne sanoi radiossa, että se on vain harmiton flunssavirus. Kadut täyttyivät kuolleiden lasten luisista askeleista, Mutta minä muutin Kuubaan. Mutta minä muutin Kuubaan. Toveri Fidel, kerro minulle Che Gueverasta, lupaan kuunnella jos kaadat lisää rommia lisää rommia |
Tästähän saisi Ultra Bra sopivan sanoituksen jos keksisi koota rivinsä uudelleen. Tyyli on hallinnassa. I was born out of the box and I never found my way in. - Veli Pesonen |
dts9624 12.01.2013 11:15:39 | |
---|
velipesonen: Tästähän saisi Ultra Bra sopivan sanoituksen jos keksisi koota rivinsä uudelleen. Tyyli on hallinnassa. Ah, Ultra Bran sanoitukset, siitä ei huono parane. Jatketaan, mutta mennään asteen mauttomampaan suuntaan ettei jäädä asialliselle linjalle huonoudessa. Heräsin kauniiseen uneen, isänmaahan uuteen ja vapaaseen. Aamulla ylitse rajan saapui, terästä tukemaan meitä. tärästä tukemaan meitä! Solidaarisuuteni valuu pitkin kasvojasi, oi kaunis porvarin runoileva rouva. Solidarisuuteni, tahrii sinun paitasi, oi kaunis porvarin runoileva rouva. Ulkona puna-armeijan hyväntahtoiset panssarivaunut, jättävät telaketjujen alla, pankkiirin ahneet setelit. Pyyhin solidaarisuuttani pois, itkevien kasvojesi päältä. Ilmoitan seuraavalle toverille, että nyt on sinun vuorosi. Ilmoitan seuraavalle toverille, että nyt on sinun vuorosi. Veljeyteni tahrii sinun tyttäresi, vapauteni hieroo sinun huuliasi. Tasa-arvoni kasvoillesi räjähtää, se räjähtää. |
sahkuifk 12.01.2013 17:11:29 (muokattu 12.01.2013 17:18:26) | |
---|
Saunan kaakeliin ammuin rakkauden kummallisen tunteen koin puhtauden hiki tuli tuskainen hiki tuli tuskainen turhaa oli touhuni onhan pakkasessa 19 nyt jo 21 nyt jo 21 touhuni katala mieleni matalakö? ei ei ei!! Kävelin sumussa koulun ohitse. |
velipesonen 12.01.2013 17:22:17 (muokattu 12.01.2013 17:23:34) | |
---|
dts9624: Heräsin kauniiseen uneen, isänmaahan uuteen ja vapaaseen. (...) Tasa-arvoni kasvoillesi räjähtää, se räjähtää. Hajosin...ei kun siis laukesin tälle. Toisaalta tässä paistaa tietty rehellisyys josta puuttuu sellainen näennäisironisuus joka usein on huonouden kuuminta yhdintä. E: Muistaakseni Ranskan suuressa vallankumouksessa tunnuslause oli aluksi "Vapaus ja veljeys" mutta Robespierren terrorihallinto liitti mukaan vielä tasa-arvon ja sitä kai tässä elätellään edelleen. I was born out of the box and I never found my way in. - Veli Pesonen |
Lennu 14.01.2013 21:13:18 | |
---|
Heräsit mun huutoon Näin pahaa unta En tahdo herättää sua beibi Nukutaan uudestaan Tule mun kainaloon En aio huutaa sun päähän En tahdo herättää sua beibi Mennään nukkumaan. no is any good musics maked anymore... |
rintapek 14.01.2013 21:29:22 | |
---|
Lennu: Heräsit mun huutoon Näin pahaa unta En tahdo herättää sua beibi Nukutaan uudestaan Tule mun kainaloon En aio huutaa sun päähän En tahdo herättää sua beibi Mennään nukkumaan. Unta pieneen palloon unta tähän kalloon eikä unta pätkittäistä, joista heräät, sätkit näistä. Tule sinä hyvä uni, älä tule paha uni. Älä tule taifuni, Älä tätä muni. Uni hyvä, kanssa kullan on kuin uni alla mullan. Pitkä sekä rauhallinen alla peiton lämpöisen. One kind of music only - the good kind |
Humanoid 16.01.2013 08:59:46 | |
---|
Vessapaperi loppui talouspaperitelineeni alku ja sen hiomisprosessi Voi tippui lattialle kissa ei sitä syönyt vaan minä vein Ja vein myös roskat, itseni, ja vein liiankin lujaa Paine pakotti paskan lahkeesta |
velipesonen 16.01.2013 12:04:37 | |
---|
Humanoid: Vessapaperi loppui talouspaperitelineeni alku ja sen hiomisprosessi Voi tippui lattialle kissa ei sitä syönyt vaan minä vein Ja vein myös roskat, itseni, ja vein liiankin lujaa Paine pakotti paskan lahkeesta Tässäpä huonouden mallia kaikille. Modernia lyriikkaa, jesss! I was born out of the box and I never found my way in. - Veli Pesonen |