Hynkel 10.01.2013 18:07:07 | |
---|
Jucciz: kamat Aika vanhan näköset roinat siulla, et oo uutta meinannu ostaa? Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli. |
Jucciz 10.01.2013 18:08:50 | |
---|
kekkuliheikki: Mun korvaan meni tarpeeksi lahelle. Ei kai siinä sit. Ei ollu mulla Sco kiikarissa just tuossa pätkässä - mut saahan sitä siinä kuulla jos haluaa, ei se väärin oo. :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jucciz 10.01.2013 18:09:48 | |
---|
Hynkel Belzepop: Aika vanhan näköset roinat siulla, et oo uutta meinannu ostaa? Kyllä joku Bugeran hevimörssäri on käyny mielessä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
kekkuliheikki 10.01.2013 18:11:03 | |
---|
Jucciz: Ei kai siinä sit. Ei ollu mulla Sco kiikarissa just tuossa pätkässä - mut saahan sitä siinä kuulla jos haluaa, ei se väärin oo. :) Voi myoskin olla, etta fraseeraus hamasi. |
Hynkel 10.01.2013 18:14:50 | |
---|
Jucciz: Kyllä joku Bugeran hevimörssäri on käyny mielessä. Oon vaan kuullut että Bugeralla on hurjat jonot nykyään. Saattaa olla että GAS laantuu odotellessa. Voin vaihtaa LTD Alexi Laihon sun Bantamiin jos maksat 500 väliin. Ok? Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli. |
Jucciz 10.01.2013 18:17:02 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jucciz 10.01.2013 18:17:25 | |
---|
Hynkel Belzepop: Oon vaan kuullut että Bugeralla on hurjat jonot nykyään. Saattaa olla että GAS laantuu odotellessa. Voin vaihtaa LTD Alexi Laihon sun Bantamiin jos maksat 500 väliin. Ok? Riippuu, kumpi paistaa kahvit. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Gabe 10.01.2013 18:36:47 | |
---|
Jucciz: Juu, muuntaja tuli jo ajat sitten, mutta nyt vihdoin sain aikaiseksi äänittää pätkän, josta luulisi koneen perusluonteen käyvän ilmi. Tässäpä, hyvät naiset ja herrat, '62 Brownface Princeton: https://dl.dropbox.com/u/4302688/6G2.mp3 Näillä mentiin, yksi kieppi kullakin: https://dl.dropbox.com/u/4302688/6g2_with_3_guitars.jpg Saas nähdä, tilaako joku kohta Harryltä 6G2:n... vai onko kenties tilannut jo? Hyvältä kuulostaa. Mulla olis tässä jossain välissä lähitulevaisuudessa Bluetonen hankinta tulossa, olen tuommoista pientä Fender tyyppistä comboa kovasti kaavaillut, pitääpä sitten kysellä Harryltä paljonko tämmöinen versio tulisi maksamaan. Soundi tuossa kuullostaa aika pitkälti siltä mitä etsiskelen. 15 wattiako tuossa oli? www.kitaramaailma.com |
Kuha 10.01.2013 18:59:28 | |
---|
Gabe: HMulla olis tässä jossain välissä lähitulevaisuudessa Bluetonen hankinta tulossa, olen tuommoista pientä Fender tyyppistä comboa kovasti kaavaillut, pitääpä sitten kysellä Harryltä paljonko tämmöinen versio tulisi maksamaan. Huomenna pitäis olla mun Bluetone Princeton Reverb valmis - laittelen clippejä tulemaan... |
Jucciz 10.01.2013 19:05:26 | |
---|
Gabe: Hyvältä kuulostaa. Mulla olis tässä jossain välissä lähitulevaisuudessa Bluetonen hankinta tulossa, olen tuommoista pientä Fender tyyppistä comboa kovasti kaavaillut, pitääpä sitten kysellä Harryltä paljonko tämmöinen versio tulisi maksamaan. Soundi tuossa kuullostaa aika pitkälti siltä mitä etsiskelen. 15 wattiako tuossa oli? Riippuu kai viime kädessä anodijännitteestä ja siitä, miten kuumaksi putket on biasoitu mutta siinä 12-15 watin tuntumassa mennään tavallisesti. Mun mielestä toi on aika mukava teholuokka. Omakotitalossa ton pystyy avaamaan täysille ilman tulppia, pienemmillä keikoilla vehje riittää hienosti vähintään monitoriksi ja mikittämällähän mökää saa sitten ulospäin just sen verran kuin tarvii. Täähän on kovasti yksinkertainen vekotin: soundi muovataan pelkällä volume- ja tone-säätimillä. Jos et tartte tremoloa, kytkennästä (ja säätimistä) tulee entistäkin yksinkertaisemmat, kun "hurjasta" neljän potikan rivistä voi puolet jättää pois. Toisaalta... tän koneen tremolo on todella herkullinen, joten en ihan ekana ois sitä hylkäämässä. Unohdinkin demota tuota tremoloa omassa pätkässäni... mut tässä on ihan kelpo esimerkki siitä: http://www.youtube.com/watch?featur … detailpage&v=NLOERSXh5J0#t=257s Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Lancelot 10.01.2013 19:06:44 (muokattu 10.01.2013 19:07:30) | |
---|
Juu, muuntaja tuli jo ajat sitten, mutta nyt vihdoin sain aikaiseksi äänittää pätkän, josta luulisi koneen perusluonteen käyvän ilmi. Tässäpä, hyvät naiset ja herrat, '62 Brownface Princeton: https://dl.dropbox.com/u/4302688/6G2.mp3 Hienoa taustamusaa foorumilla seilailuun! |
Jucciz: Riippuu kai viime kädessä anodijännitteestä ja siitä, miten kuumaksi putket on biasoitu mutta siinä 12-15 watin tuntumassa mennään tavallisesti. Mun mielestä toi on aika mukava teholuokka. Täähän on kovasti yksinkertainen vekotin: soundi muovataan pelkällä volume- ja tone-säätimillä. Kiitos, tuon olen huomannut minulle sopivimmaksi teholuokaksi. Yksinkertaisuus on kaunista, volyme- ja tone- säätimet riittävät vallan mainiosti. Kaavailin aluksi ilman tremoloa mutta pitää vielä harkita. Kuha: Huomenna pitäis olla mun Bluetone Princeton Reverb valmis - laittelen clippejä tulemaan... Jään odottamaan innolla, tämä on aiheuttanut tähän mennessä suurimmat kuumotukset. www.kitaramaailma.com |
Entropia666 10.01.2013 21:07:03 | |
---|
Kitara ja minä tänään yhdessä kolme vuotta, ostin uuden kaapin. Carvin legacy 412. Tosin toimitus ja maksu vasta kuun lopulla, mutta kuiteski.... |
JaaGeRMaisTeR 10.01.2013 23:59:02 | |
---|
Kolmen kitaran teline f musiikista... maksoipa se kokonaiset 33€ |
Jucciz 11.01.2013 00:34:04 | |
---|
Lancelot: Hienoa taustamusaa foorumilla seilailuun! Otan tämän motiivejasi tuntematta kehuna. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Shredator 11.01.2013 07:08:43 | |
---|
Entropia666: Kitara ja minä tänään yhdessä kolme vuotta, ostin uuden kaapin. Carvin legacy 412. Hyvä kaappi soundiltaan, mutta pieree kovalla luukutuksella. En koskaan saanut selville miksi. Miksi soittaa hitaasti, kun voisi soittaa myös nopeasti? |
Shakata 11.01.2013 07:34:09 | |
---|
Yleensä ei tule ostoksia paljon hehkuteltua, mutta nyt on pakko. Monien mutkien jälkeen mulle kulkeutui sopivasti piesty ja elämää nähnyt Fenderin Mark Knopfler strato. Yhdet reenit vedetty ja on kyllä muikea kitara. Plays like butter :) http://muusikoiden.net/dyn/users/107519.jpg"One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz." Lou Reed |
Entropia666 11.01.2013 09:22:03 | |
---|
Shredator: Hyvä kaappi soundiltaan, mutta pieree kovalla luukutuksella. En koskaan saanut selville miksi. Leikkö ollu yksittäistapaus? No, asia selviää kuun lopulla. |
calluna 11.01.2013 10:49:15 (muokattu 11.01.2013 10:50:50) | |
---|
Shredator: Hyvä kaappi soundiltaan, mutta pieree kovalla luukutuksella. En koskaan saanut selville miksi. Osaatko kertoa tarkemmin? Ei sillä että itellä ois toi kaappi..... :) En tosiaan itse keksi moitetta tällä hetkellä tuosta kaapista. Entropia666: Kitara ja minä tänään yhdessä kolme vuotta, ostin uuden kaapin. Carvin legacy 412. Tosin toimitus ja maksu vasta kuun lopulla, mutta kuiteski.... Uskoisin että sait hyvän kaapin siis. "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Antti1 11.01.2013 10:51:47 | |
---|
Jos oikein viitseliääksi heittäydytte, niin pistäkää avatusta kaapista kuvaa. Jonkun verran kitarakaappeja ihmetelleenä olisi ihan mielenkiintoista nähdä rakennetta, se mitä noista nyt tolexeja repimättä ylipäätään näkyy. Ehkä voi tulla mieleen joku helposti toteutettava kehitysehdotus mahdollisen pieremisen estämiseksi. ;) "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |