Grugi 09.01.2013 14:57:31 | |
---|
Olis jännä nähdä että tää laitettaisiin lukkoon kun alkaa huumoriarvo olemaan aika nolla. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Laulava Kylätohtori 09.01.2013 15:00:46 | |
---|
Grugi: Olis jännä nähdä että tää laitettaisiin lukkoon kun alkaa huumoriarvo olemaan aika nolla. Painoin varoitusta, jos joku mode vaikka löisi ystävällisesti lukkoa tälle ketjulle. Halukkaat voivat avata uuden suomi24:lle ja jatkaa juttua siellä...... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
rokiroki 09.01.2013 16:28:02 | |
---|
En ole missään, enkä koskaan käyttänyt hymiöitä. Lukkoon vaan. Allekirjoitus_____________
nimen selvennys |
Todd 09.01.2013 18:58:08 | |
---|
Ei,ei lukkoon missään tapauksessa,tämä täytyy säästää tuleville jälkipolville :D Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver |
lavaamo 09.01.2013 19:57:42 | |
---|
Todd: Ei,ei lukkoon missään tapauksessa,tämä täytyy säästää tuleville jälkipolville :D Ei tää nyt oikein etene, kun ei oo eikä tuu kuvia nykyisistä eikä myytävistä kepeistä. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Todd 09.01.2013 20:50:47 | |
---|
No eikai tällä kaverilla nyt herranjumala sentään mitään oikeasti ole. Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver |
Spirocore 09.01.2013 22:04:52 | |
---|
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta voi aina huomauttaa. |
lavaamo 09.01.2013 22:10:20 | |
---|
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Spirocore 09.01.2013 22:14:13 | |
---|
lavaamo: Ei kait filateliaa tähän lasketa? Ehkä turkulaiset ovat innokkaita postimerkkeilijöitä? Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta voi aina huomauttaa. |
Todd 09.01.2013 22:20:34 | |
---|
Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver |
Jarzki 10.01.2013 07:00:27 (muokattu 10.01.2013 07:01:50) | |
---|
Luuviulu: Mulla on todella kauhea kiire saada oikeesti hyvä Fenderin Tele usa tai Japani. Japanis täytyy olla Texas Specialit paikal originaalina, ettei tarvii alkaa modaa niit. En oo kuitenkaa paljoa perehtyny Amerikan Teleihin, ni en oo varma, että mitkä niist on oikeesti parhaita ja oikeesti amerikas kokonaan tehtyjä Amerikkalaisista osista. Siis Traditional ainakin muistaakseni oli joku ihan uskomaton linssiin viilaus. Mexicon puut jotka kasataan Amerikas, ni ei se nyt vaan todellakaan ole mun älyn mukaan Amerikkalainen Fender, tai kyl sit saa aika paljon itteään huijata, jos sen itellee pystyy täysin Amerikkalaiseks selittämään... :D En nyt sano mitään miten tuo pitäis ajatella mutta tuolla mallilla kun ajatellaan niin esim. Mercedes-Benz ei sitten ole Saksalainen auto kun pelti tulee varmaan puolasta ja suurin osa kytkimistä jne osista ties mistä päin maailmaa. Fordit taas mielletään englantilaisiksi autoiksi vaikka taitaapi olla suurin osa uusista naulattu kasaan Pietarissa sijaiisevilla tehtailla...silti ihan hyvä auto. Volvokin on Ruotsalainen huippumerkki joka tehdään Kiinassa.. ? Niin...ite ajan Skodalla joka on tehty justiin sielä missä sen voi kuvitellakin tehdyn...olen siis tosipuritanisti :) -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
high_society 10.01.2013 07:15:57 | |
---|
Sanny Luuviulu ,ootko saanu Toosaa koska viimeks? Saisiks sää? KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!! |
|
Grugi 10.01.2013 09:28:37 | |
---|
Ei herranen aika sentään ;) -Landola on nykyään konkas ja on 100% varma asia, että noiden hinta vaan nousee ja nousee ja nousee koko ajan, ni kannattaa periaattees ostaa vaikka sijoutuskohteeksikin. Saahan noista Jaakko Nosonkin kitaroista maksaa ittensä kipeäks kun ovat jo "kultti"-maineen saavuttaneet ja koska mul on 2 Nosoa ollut ja olen niit keskenään Landoloihin verrannu, ni kyl Landola ny vaa päihittää ne mennen tulleen. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
naavanka_ 10.01.2013 10:06:45 | |
---|
Grugi: Ei herranen aika sentään ;) -Landola on nykyään konkas ja on 100% varma asia, että noiden hinta vaan nousee ja nousee ja nousee koko ajan, ni kannattaa periaattees ostaa vaikka sijoutuskohteeksikin. Saahan noista Jaakko Nosonkin kitaroista maksaa ittensä kipeäks kun ovat jo "kultti"-maineen saavuttaneet ja koska mul on 2 Nosoa ollut ja olen niit keskenään Landoloihin verrannu, ni kyl Landola ny vaa päihittää ne mennen tulleen. En kyllä usko että Landolat tulee hinnassa ainakaan nousemaan, senverta nihkeitä ovat. |
Lonesome 10.01.2013 10:50:26 | |
---|
Grugi: Ei herranen aika sentään ;) -Landola on nykyään konkas ja on 100% varma asia, että noiden hinta vaan nousee ja nousee ja nousee koko ajan, ni kannattaa periaattees ostaa vaikka sijoutuskohteeksikin. Onneksi varas vei mökki-Landolan. Ja tähän pitkä rivi hymiöitä. Mä en ole tänne tullu juttelemaan mukavia enkä kavereita hakemaan vaa myymään mulle turhat vehkeeni pois. :D :D :D Selvää tekstiä. Eiköhän me uskota. Näin on Suomi rakennettu. Ja hymiöitä isosti. Toivoisin myös kovasti sitä lukkoa. Tähän ei hymiöitä. "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Dr.Z 12.01.2013 10:05:22 | |
---|
Siis tämänhän on pakko olla huonoa huumoria!?! |