Nottis 08.01.2013 11:33:25 | |
---|
Degree: Kuulostaapa lupaavalta.. Voi olla etteivät oikein pärjää noiden K&M:ien seassa. :) Toisaalta voivat kestääkkin tuurilla, tulevat kotistudiokäyttöön jossa ständejä liikutellaan kerran kahdessa viikossa. Kyl mä luulen, et jos vähän sellasta extra-varovaisuutta käyttää niiden kanssa, niin kyllä ne nyt tohon hommaan toimii. Kai. En osaa sanoa mitä niille ajan myötä tapahtuu, kun eivät ole vanhenneet kauheen kauaa ikinä. o.O Mut ei ne nyt ainakaan mitenkään menettäneet korkeuttaan tai muutakaan, lähinnä just vaan toi kestävyys, tai siis tavallisten asioiden kestämättömyys. minä olen maapallo. |
isoaarne 08.01.2013 13:21:24 | |
---|
Conrad Lant: Tämä tuli eilen haettua tullipostista. Myyntiin oli toki tarkoitus mutta on sen verran nätti ja hyvätapainen että saattaa olla että jääkin omaan hyllyyn. http://kosmosvaari.org/img/ksenia_0004.jpg Hui hai, miten komea soitin! Näytettä tästä tahtoo kuulla ma muös! Draw blood |
Seba 08.01.2013 13:25:07 | |
---|
Nottis: Jos toi on niitä kalliimpia Hillenium-ständejä, niin saattaa ehkä hyvällä tsägällä toimiakin vielä kaiken muun hilpeyden lisäks. Mulla oli joskus pari tollasta http://www.thomann.de/fi/millenium_cb901_pro_serie_beckenstaender.htm ja ne toimi ihan yllättävän hyvin ja olivat ihan tukeviakin, ei ne kauaa kuitenkaan tainneet vanheta, kun joku vittupää ne syyhki joltain keikkapaikalta. Ois siinä ollu seassa vähän arvokkaampaa tavaraa kans. Mulla on yksi tuommoinen enkä siitä mitään vikaa sinänsä löydä. Pari mapexia joista toisessa on pika"kippi" symbaalin asennolle, ja toisessa joka suuntaan liikkuva pallo. Portaattomina hiton jees. Mulla on myös millen pro haitsustandi jonka ajattelin korvata kun on rahaa liikaa, mutta hyvin tuo tuntuu toimivan, niin en ole nähnyt toistaiseksi syytä ostaa parempaa. Hyviä perusrautoja nuo kalliimmat millet. Älä ota sitä vakavasti. |
majuku 08.01.2013 15:07:26 | |
---|
Degree: Kuulostaapa lupaavalta.. Voi olla etteivät oikein pärjää noiden K&M:ien seassa. :) Toisaalta voivat kestääkkin tuurilla, tulevat kotistudiokäyttöön jossa ständejä liikutellaan kerran kahdessa viikossa. Mulla oli yksi tuollainen pitkä puomillinen ja toinen lyhyt bd-mikkiä varten. Korkeamman ongelmaksi tuli puomia kannattava siipimutteri, jostain syystä se löystyi niin ettei se enää jaksanut kannatella kuin ihan kevyttä kuormaa, eli puomi piti säätää lyhyeksi. Matala ajoi asiansa muutaman vuoden ja lähti kiertoon ehjänä. - It's business in the front and party in the back - |
Conrad Lant 08.01.2013 15:43:45 | |
---|
Kailis: Harvinaisen kaunis ja ajaton design. Tästäkin voisit jakaa jotain ääninäytettä. Tulee videota tuubiin heti kunhan rumpu palautuu Viidakkorummun testeistä, jonne koko läjän tänään kiikutin. No one prayed for Sodom |
Degree 08.01.2013 16:34:47 | |
---|
majuku: Mulla oli yksi tuollainen pitkä puomillinen ja toinen lyhyt bd-mikkiä varten. Korkeamman ongelmaksi tuli puomia kannattava siipimutteri, jostain syystä se löystyi niin ettei se enää jaksanut kannatella kuin ihan kevyttä kuormaa, eli puomi piti säätää lyhyeksi. Matala ajoi asiansa muutaman vuoden ja lähti kiertoon ehjänä. Jees. Matalallahan nuo ovat kun tulevat tomimikeille.. Katotaan miten pitkään kestää ja ostetaan sit laadukkaammat. |
passe 09.01.2013 00:14:52 | |
---|
Vähän vaihtaria taas, arjen pieniä isoja iloja: AAX Stage Hatsit vaihtuivat brillianteista natural finishillä varustettuihin. On se ero vaan melkoinen! Pari Sonorin ständiä ja LP:n lehmäkello sekä pikkusälää tuli toisessa vaihtarissa. Happy! Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
Nottis 09.01.2013 10:19:45 | |
---|
passe: Vähän vaihtaria taas, arjen pieniä isoja iloja: AAX Stage Hatsit vaihtuivat brillianteista natural finishillä varustettuihin. On se ero vaan melkoinen! Pari Sonorin ständiä ja LP:n lehmäkello sekä pikkusälää tuli toisessa vaihtarissa. Happy! Mikä lehmä? Oon funtsaillut, että jos nyt hommais isomman cowbellin tässä, mulla on joku LP:n ridge rider, tai joku. Ihan nasta saundi, mut se on vaan niin pieni ja hiljainen, et jää vähän jalkoihin kovemmassa soitossa. Oon katellut nopeesti noita LP:n muita, ja vähän kiinnostais se punasella muovilla oleva ja sit kans se kokopunainen piru.. Mites jotain muita valmistajia? minä olen maapallo. |
Nottis: Mikä lehmä? Aika pahan heitit, mutta sanoisin että tuo tai sitten joku vastaava vanhempi malli: http://store.drumbum.com/skuPRC-147.html Ei ole todellakaan mikään tymäkkä rockpitchi tässäkään, mutta ihan nätisti soi. Tuo lehmänkello on sellainen mitä aina kaipaa kun sitä ei ole, mutta tod. vähän sitä kyllä itse käytän. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
Nottis 09.01.2013 10:50:27 | |
---|
passe: Aika pahan heitit, mutta sanoisin että tuo tai sitten joku vastaava vanhempi malli: http://store.drumbum.com/skuPRC-147.html Ei ole todellakaan mikään tymäkkä rockpitchi tässäkään, mutta ihan nätisti soi. Tuo lehmänkello on sellainen mitä aina kaipaa kun sitä ei ole, mutta tod. vähän sitä kyllä itse käytän. Olraid. Joo, emmäkään muista ees, et millon mulla on viimeks ollu lehmänkello edes kiinni setissä, mut kyl sitä silti aina vaan kaipaa välillä. Yleensä sillon just nimenomaan, kun sitä ei oo hollilla... :D minä olen maapallo. |
Seba 11.01.2013 18:08:41 | |
---|
Vaihtotaloutta harrastettu ja laukkuun livahti zildjianin 15" custom dark K, 18" hand hammered china sabianilta, sekä saman valmistajan 20" vault v ride. Saas nähdä kuinka alan kohta sijoittelemaan peltejä settiin :) Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
ferodoz 12.01.2013 13:53:04 | |
---|
DW Collector's Brass 14"x5,5". Ihan loistava rumpu! Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
Seba 12.01.2013 14:24:55 | |
---|
Tuli testailtua uudet pellit. V-ride hoitaa hommansa hyvin, ei mikään maailmoja mullistava, kirkas selkeä saundi, tekee mitä riden tarvii kun crashit on erikseen :) Sopii muiden pelien kanssa paremmin soundimaailmaan kuin tuo vanha bosphorus antiqua, joka vaatii isomman huoneen erottuakseen kunnolla. Treeniksellä toimii sekin, himassa ei. 15" custom dark K crash sopii sabianien sekään kuin kikkeli peppuun, eli tiukkaa tekee, mutta ah, niin hyvältä tuntuu antaa piiskaa :) Epäilin hieman jotta sopiiko yhteen, mutta pelko oli aiheeton, ihan täydellinen tuonne sekaan. Hand hammered 18" china kuulostaa ihan chinalta :) en tiedä onko mulla suuresti käyttöä sille, mutta testaillaan nyt rauhassa, hauska lättyhän tuokin on. Tarttee ostaa lisää puomeja, clamppeja, stackereita ym että saa lisää kilistimiä kiinni :) Tänään ajattelin rakentaa tuosta 14" zultanin Q crashista ozone-tyylisen efektipellin kun se on niin kamala, että ei se huonommaksi ainakaan mene vaikka hajoaisi käsittelyssä koko frisbee. Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
Jasks 12.01.2013 14:34:28 | |
---|
Viimeksi tuli ostettua zildjianin new beat 13" hi hat. Sitä ennen taisi olla pearlin demon drivet mitkä ostin. Yhteen aikaan tuli ostettua vaikka mitä mutta nyt ei enää niin paljoa (: http://www.youtube.com/user/Ayriainen |
EJ84 12.01.2013 14:35:41 | |
---|
Jasks: Viimeksi tuli ostettua zildjianin new beat 13" hi hat. Sitä ennen taisi olla pearlin demon drivet mitkä ostin. Yhteen aikaan tuli ostettua vaikka mitä mutta nyt ei enää niin paljoa (: Mites new beatit on kotiutuneet? Mitkä fiilikset ostoksesta? |
BanZai88 12.01.2013 15:22:17 | |
---|
Seba: Tänään ajattelin rakentaa tuosta 14" zultanin Q crashista ozone-tyylisen efektipellin kun se on niin kamala, että ei se huonommaksi ainakaan mene vaikka hajoaisi käsittelyssä koko frisbee. Ootko kokeillu tuota crashia haitsun yläpeltinä? Voisin kuvitella, että se on pikkasen ohuempi kuin se sun Zultan haitsun oma yläpelti? Vähän epäilevästi suhtautuisin nuin pieneen reikäpeltiin. Mut kokeile haitsun kanssa ekaksi ennenkuin alat siihen reikiä porailemaan (ja voi se reiällisenäkin toimia häröhaitsuna). |
Seba 12.01.2013 15:32:22 | |
---|
BanZai88: Ootko kokeillu tuota crashia haitsun yläpeltinä? Voisin kuvitella, että se on pikkasen ohuempi kuin se sun Zultan haitsun oma yläpelti? Vähän epäilevästi suhtautuisin nuin pieneen reikäpeltiin. Mut kokeile haitsun kanssa ekaksi ennenkuin alat siihen reikiä porailemaan (ja voi se reiällisenäkin toimia häröhaitsuna). oon kokeillut, ei ollut kiva, tuo on niin paksu ja nuo zultanin hatut kuulostaa itsessään ihan hyviltä. Sellainen klonk pelti jota pitää lyödä hiton lujaa että syttyy. Ei oikein sovi mihinkään niin ihan sama se on testata selviääkö pelti lävistäjästä halkeamatta :) Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
EJ84 12.01.2013 15:42:57 | |
---|
Seba: oon kokeillut, ei ollut kiva, tuo on niin paksu ja nuo zultanin hatut kuulostaa itsessään ihan hyviltä. Sellainen klonk pelti jota pitää lyödä hiton lujaa että syttyy. Ei oikein sovi mihinkään niin ihan sama se on testata selviääkö pelti lävistäjästä halkeamatta :) Hiekkapuhalla se ohueksi jos sulla on sellasetkin vehkeet! |
Seba 12.01.2013 15:55:18 | |
---|
EJ84: Hiekkapuhalla se ohueksi jos sulla on sellasetkin vehkeet! Itellä ei oo kun pistepuhallin, kaverilla kyllä on isoja vehkeitä. Katotaan eka mitä se sanoo kun teen siitä emmentalia Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
BanZai88 12.01.2013 16:28:10 | |
---|
Seba: Itellä ei oo kun pistepuhallin, kaverilla kyllä on isoja vehkeitä. Katotaan eka mitä se sanoo kun teen siitä emmentalia Tai sitten sorvaat sen vaan ohuemmaksi. Holmilla on tuommoisesta projektista raportti täällä jossain. En oikein usko, että se reikiä tekemällä paranee, sillä yleensä nuo reikäpellit on todella ohkaisia. Samalla sille pellille voisi näyttää vähän vasaraa. |