Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Isänmaan toivot
1 2
Dunga
29.04.2004 14:04:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isänmaan toivot -sarja uusintaan
 
Nelosella syksyllä 1998 alkanut 10-osainen Isänmaan toivot -komediasarja oli ensimmäinen kotimaisin voimin tehty sitcom. Timo Varpion ja Roope Lehtisen käsikirjoittama ja Aku Louhimiehen ohjaama uudenlainen sarja teki katsojiin lähtemättömän vaikutuksen.
 
Sarjan jaksot uusittiin ensimmäisen kerran syksyllä 1999, mutta hartaita uusintatoiveita on esitetty sen jälkeenkin jo kohta viiden vuoden ajan, vaikka sarjaan tehtiin kaksi tuotantokautta ja 25 jaksoa lisää.
 
Nyt odotus on päättynyt - Isänmaan toivojen ensimmäinen tuotantokausi palaa ruutuun tiistaina 11. toukokuuta kello 20.30. ( www.mesta.net )

 
Aivan mahtavaa! Ekoja jaksoja kehiin, kun itseltä jäi niistä suurin osa näkemättä. Mitäs mieltä tästä sarjasta? Omalla listallani tämä on suomalaisten komediasarjojen kakkosena, heti kummelien jälkeen.
 
"Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Absoluto
29.04.2004 14:08:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Studio Julmahuvi vie 100-0 Isänmaan toivoja.
 
"Vittu me teimme väijytyksen!"
Juzzu
29.04.2004 14:21:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Studio Julmahuvi vie 100-0 Isänmaan toivoja.
 
Ylellä vaan ei taida olla samanlaista tarvetta/halua/periaatteita uusia noita sarjoja kuin kaupallisilla kanavilla - sääli sinänsä tuon ohjelman kannalta.
 
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Dunga
29.04.2004 14:34:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Studio Julmahuvi vie 100-0 Isänmaan toivoja.
 
Vie tai ei, paha sanoa kun en ole yhtään Julmahuvi-jaksoa nähnyt, ja sekös vituttaa.
 
"Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Torniojaws
29.04.2004 14:44:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri ensimmäiset jaksot näin ja loppupään viimeisimpiä jäi näkemättä.
 
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
eleeton
29.04.2004 14:52:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Minä menen hetkeksi kellariin, jos minua kysytään, ette sitten ole nähnyt minua"
 
Loistavaa. Julmahuvia en ole nähny.
Summanen osaa ja yrittää jopa näytellä toisin ku monet suomalaiset näyttelijät tänä päivänä, ja Tiina Lymi on aivan loistava!
 
Dunga
29.04.2004 14:54:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Irrrrti homo!"
 
"Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Nimismies
29.04.2004 16:20:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, nuo kyllä pitää ottaa nauhalle.
 
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Hotakainen
29.04.2004 20:42:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh heh. Paras jakso on se kun ne on siellä saaressa missä Taisto sekoaa ja riehuu kirveen kanssa.
 
No voi jumalauta
NHR
29.04.2004 21:15:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne ekan kauden jaksot olivat just parhaita, missä olivat vielä Tiina Lymi ja Mia Nuutila mukana. Sitten kun naisnäyttelijät jossain vaiheessa vaihtuivat, niin koko sarja mielestäni hiukan lässähti.
 
Julmahuvi taas oli aivan omaa luokkaansa, ihan eri tyylilajiakin kuin tämä.
 
kid ego: "Olen kuullut, että kivekset voivat olla erikokoiset."
Jonte: "Vahvistan tämän tiedon. Esimerkiksi sarvikuonolla ja minulla on aivan selvästi erikokoiset."
Dunga
30.04.2004 09:23:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh heh. Paras jakso on se kun ne on siellä saaressa missä Taisto sekoaa ja riehuu kirveen kanssa.
 
Totta, siitä tuo lainauksenikin oli, repeilin ihan täysillä koko jakson ajan.
 
"Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee]
leka
30.04.2004 12:06:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne ekan kauden jaksot olivat just parhaita, missä olivat vielä Tiina Lymi ja Mia Nuutila mukana. Sitten kun naisnäyttelijät jossain vaiheessa vaihtuivat, niin koko sarja mielestäni hiukan lässähti.
 
jep, eka kausi oli mainio, sitten taso laski.
 
parhaita juttuja oli kun Vellu opetti Anttia iskemään naisia... "mulla ei oo paskahätä"
 
reijoteppo - "Matti Vanhasta sais kyllä mun puolesta iskee lekalla kyrpään...enkä nyt tarkoita m.netin lekaa..."
sepeli
30.04.2004 15:02:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa. Laatusarja.
 
Oho, nuo kyllä pitää ottaa nauhalle.
 
Ensimmäinen tuotantokausi jäi aikanaan nauhoittamatta multa. Muut on.
 
parhaita juttuja oli kun Vellu opetti Anttia iskemään naisia... "mulla ei oo paskahätä"
 
Hoho..oliko sama jakso jossa oli tämäkin: "Vitonen vetoa että saan sun tissit liikkumaan ajatuksen voimalla." (tarttuu tisseihin käsin) "Ei onnistunut, tossa on vitonen!"
 
Muita helmiä jaksoja 1. kaudelta muistuu ainakin perus Vellun hamppujakso tai se missä Vellu pestautuu lääketestaajaksi ja kumoaa ämpärillisen pillereitä tai jotain.
 
Nuo kirvojen kiimanesteet/autojen katoille kesän mittaan kertyy/lehmuksen alla on kirvapolon mahla/kenkä tarttuu asvalttiin kun rakkaan luokse käyn
dictatorsh*t
02.05.2004 14:43:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh heh. Paras jakso on se kun ne on siellä saaressa missä Taisto sekoaa ja riehuu kirveen kanssa.
 
Totta, totta.
 
lapio
03.05.2004 15:24:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jee! Isänmaan toivojen ensimmäinen kausi oli jotain aivan käsitämätöntä. Ensimmäinen kotimainen sitcom, joka oikeasti nauratti minua todenteolla. Pitääpä katsoa.
 
"BANZAI!" -Juha Mieto Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Moratoria
03.05.2004 15:46:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se tuli vaan huonoon aikaan sillon ku maanantaisin saattaa tulla joku hyvä leffa ni jäi aina puolet näkemättä.
 
tuomittu
03.05.2004 16:35:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, nuo kyllä pitää ottaa nauhalle.
 
Sinäpä sen sanoit.
 
While hunting in Africa, I shot an elephant in my pajamas. How an elephant got into my pajamas I'll never know.
Hytne
05.05.2004 19:31:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Julmahuvia ja Toivoja on kyllä paha verrata, sill tyylit eroavat niin vahvasti. Mutta kyllä nuo ensimmäiset jaksot Isänmaan Toivoista oli aivan mahtavia. Nauroin maassa ihan kippurassa.
 
Deere on kone, muut on leluja!
Quark
05.05.2004 19:38:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta, totta.
 
(totta)²
 
Hevonen on kävelevä meetwursti.
kid ego
05.05.2004 23:07:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isänmaan toivot on niin saatanan hyvä sarja, että alta pois. Kyllä ensimmäinen tuotantokausi on sitä parhautta, ei voi muuta sanoa. Mutta toisaalta, diggaan myöhemmistäkin, koska niissä on Taisto.
 
On totuus tulla lapsen suuhun.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «