![]() 08.01.2013 09:10:11 | |
---|---|
seventy4: Luuviulu on jumala. Älkää pilkatko. tässä oli se linkki henkilöön Lienee siis tämä kaveri jos ei niin pahoittelen. Tässä taas esimerkki ajattelemattomuudesta. Painoin varoitusta tuon kotisalapoliisin kirjoituksessa. Lapsellista julkaista henkilötietoja nimimerkkien takaa, ilman ko. henkilön suostumusta. En kuulu Luuviulu fan clubiin, mutta netiketti kannattaa opiskella edes jotenkin. -jarna- | |
![]() 08.01.2013 12:03:12 | |
En vastannu siihen kun oli jo menny. Ensimmäisees johon vastasin ni siin oli se kyseenalaistaminen että "jos tää nyt on ees aito ilmoitus". En kuitenkaan kopioi sitä tähän, koska mun mielest ei ole soveliasta julkaista privaattiviestejä julkisesti. Jos se sun mielestä on soveliasta että julkaistaan privaattiviestejä, niin ihmettelen tapojasi. Juu huomasin ettei tääl monikaa oo näköjää lukenu sääntöjä. "toisen henkilön solvaaminen yms" voi johtaa pysyvään kirjoituskieltoon. Niin kauan kun tää Muus.Net tuntuu olevan joillekkin isoin sisältö koko elämässä, ni suosittelen tutustumaan sääntöihin, saattaapi meinaa rapsahtaa kirjoituskieltoja, jotka on ihan omaa mokaanne... Mä en siitä sille ilmoita, mut jos tän ylläpitäjä tän lukee, ni eiköhän se sieltä erota nuo melkoiset solvaukset, että sillee... :D :D Mä edelleen vaan kyselin Telejen paremmuudesta, kunnes yht`äkkiä alko tulla ihan ihme solvauksiaeri puolilta. Ymmärrän että elämä on joillakin vaikeaa, mutta silloin kannattaa mennä keskustelemaan siit sit johonkin tukiryhmään vaikka eikä Muus.netin keskusteluketjuun jossa kysytään vinkkejä parhaisiin Amerikan Teleihin... :D En mä jaksa laittaa kuvaa telestä. Jos et tiedä minkä näköinen Fender American Standart Telecaster 2012 on, niin laita Googleen kuva ja olet taas hieman sivistyneempi :D :D :D :D :D | |
![]() 08.01.2013 12:11:51 | |
Luuviulu: En vastannu siihen kun oli jo menny. Ensimmäisees johon vastasin ni siin oli se kyseenalaistaminen että "jos tää nyt on ees aito ilmoitus". En kuitenkaan kopioi sitä tähän, koska mun mielest ei ole soveliasta julkaista privaattiviestejä julkisesti. Jos se sun mielestä on soveliasta että julkaistaan privaattiviestejä, niin ihmettelen tapojasi. Juu huomasin ettei tääl monikaa oo näköjää lukenu sääntöjä. "toisen henkilön solvaaminen yms" voi johtaa pysyvään kirjoituskieltoon. Niin kauan kun tää Muus.Net tuntuu olevan joillekkin isoin sisältö koko elämässä, ni suosittelen tutustumaan sääntöihin, saattaapi meinaa rapsahtaa kirjoituskieltoja, jotka on ihan omaa mokaanne... Mä en siitä sille ilmoita, mut jos tän ylläpitäjä tän lukee, ni eiköhän se sieltä erota nuo melkoiset solvaukset, että sillee... :D :D Mä edelleen vaan kyselin Telejen paremmuudesta, kunnes yht`äkkiä alko tulla ihan ihme solvauksiaeri puolilta. Ymmärrän että elämä on joillakin vaikeaa, mutta silloin kannattaa mennä keskustelemaan siit sit johonkin tukiryhmään vaikka eikä Muus.netin keskusteluketjuun jossa kysytään vinkkejä parhaisiin Amerikan Teleihin... :D En mä jaksa laittaa kuvaa telestä. Jos et tiedä minkä näköinen Fender American Standart Telecaster 2012 on, niin laita Googleen kuva ja olet taas hieman sivistyneempi :D :D :D :D :D Kannattaa silleen vähän katsella itsekin peiliin: Minäkin toria selaillessa ihmettelin ilmoitustasi. Mm. näitä asioita ihmettelin: - oletko ostamassa stratoa vai teleä? - vai oletko jo hankkinut telen, vaikka otsikossa sanotaan OSTETAAN STRATOCASTER? - oliko kyseessä päivitetty ilmoitus? Ainoa mikä oli selvä, että olit myös myymässä Duisea. Kannattaa jatkossa kiinnittää huomiota, että ilmoitus on ristiriidaton ja selkeä. Riffi, nyt. | |
![]() 08.01.2013 12:35:42 | |
Myönnän että unohdin kiireessä kirjoittaa etsinkö Fender American Standart 2012 Teleä vai Stratoa. Se oli mun moka kun tosiaan jäi viiminen sana kiireessä pois. :) :) Mutta samapa tuo, nyt mulla on se ja tää oli oikeasti mun viiminen kirjotukseni tähän. Ja kaikille teille joilla on niin paha olla, että täytyy tulla aukoo naamaa keskusteluketjuun joissa kysytään mikä on paras Amerikan Tele "niitä versioita kun nyt sattuu olemaan todella monta ja en ollu ikinä ennen yhtään Amerikaanoa omistanu, niin en tosiaan niistä tiennyt" niin heille suosittelen vaikkapa jotain rauhoittavaa kamomillateetä, tai alkakaa vaikka meditoimaan tai jotain sellasta joista vois olla apua sisäiseen pahaan oloon, hehhehheh ;D ;D | |
![]() 08.01.2013 12:42:14 | |
Luuviulu: En vastannu siihen kun oli jo menny. Ensimmäisees johon vastasin ni siin oli se kyseenalaistaminen että "jos tää nyt on ees aito ilmoitus". En kuitenkaan kopioi sitä tähän, koska mun mielest ei ole soveliasta julkaista privaattiviestejä julkisesti. Jos se sun mielestä on soveliasta että julkaistaan privaattiviestejä, niin ihmettelen tapojasi. Juu huomasin ettei tääl monikaa oo näköjää lukenu sääntöjä. "toisen henkilön solvaaminen yms" voi johtaa pysyvään kirjoituskieltoon. Niin kauan kun tää Muus.Net tuntuu olevan joillekkin isoin sisältö koko elämässä, ni suosittelen tutustumaan sääntöihin, saattaapi meinaa rapsahtaa kirjoituskieltoja, jotka on ihan omaa mokaanne... Mä en siitä sille ilmoita, mut jos tän ylläpitäjä tän lukee, ni eiköhän se sieltä erota nuo melkoiset solvaukset, että sillee... :D :D Mä edelleen vaan kyselin Telejen paremmuudesta, kunnes yht`äkkiä alko tulla ihan ihme solvauksiaeri puolilta. Ymmärrän että elämä on joillakin vaikeaa, mutta silloin kannattaa mennä keskustelemaan siit sit johonkin tukiryhmään vaikka eikä Muus.netin keskusteluketjuun jossa kysytään vinkkejä parhaisiin Amerikan Teleihin... :D En mä jaksa laittaa kuvaa telestä. Jos et tiedä minkä näköinen Fender American Standart Telecaster 2012 on, niin laita Googleen kuva ja olet taas hieman sivistyneempi :D :D :D :D :D Kun ilmoituksessa kehuit että kitara on myyty varmaan viidessä minuutissa ja sitten vastaamiseen kuluu vuorokausi niin tulee kyllä mieleen onkohan koko kitaraa edes ollut. Ilmoitukseen ei tullut missään vaiheessa sanaa myyty.kun sinulta sitten kysyin että onko tämä oikeasti myytävänä niin siihen tuli seuraavanlainen viesti joka on myös sinun ensimmäinen viesti. _Mikäs negatiivinen hymypoika se sinä oikein olet?? Mää en kuule asu täällä. Mää tulin vast ny. Oot myöhässä. Mul on kuule yli viäl yli 30kitaraa ja Washburnei monta, koska ostin Laineelta kaikki parhaat. ilmoitusen voi poistaa sitä mukaa kun on myyty tai sen voi myös muokkaa osiossa kirjoittaa jälkeenpäin siis myyty,jos koko ilmoitusta ei tarvitse poistaa.tiedät varmasti että noin halpaan ilmoitukseen tulee vastauksia. Alla oleva kirjoitus on minun vastaus tähän sinun ensimmäiseen viestiin. En laita enempää tästä aiheesta,mutta olisi sen mullekkin voinut hieman nätimmin ilmoittaa. En laita viestiä jolla tähän vastasit koska se on aivan asiatonta. Siinä viestissähän haukuit minut ja kehuit kitaroillasi ja sanoit ettet tee minun kanssa mitään kauppaa. Täytyy sanoa että tuli kyllä oikein hyvä mieli kun yritin kitaraa ostaa. Kiitos | |
![]() 08.01.2013 12:50:58 (muokattu 08.01.2013 13:00:29) | |
JaaGeRMaisTeR: Vuosikin liikaa. Menetetty tapaus. Sitä ei ite huomaa. Oireena joitakin sanoja turun murteesta normaali puheen mukana :D Laulava Kylätohtori: Ei huolta, et huomaa sitä itse, kun se tapahtuu. Maailmasi muuttuu vaan vähitellen huomattavasti mielenkiintoisemmaksi paikaksi elää... ;) Ok, ei tässä auta kun nauttia matkasta. Saa nähdä kuinka käy, laittakaa pikaviestiä kun alkavat jutut muuttumaan levottomiksi. mpekkanen:niin siihen tuli seuraavanlainen viesti joka on myös sinun ensimmäinen viesti. _Mikäs negatiivinen hymypoika se sinä oikein olet?? Mää en kuule asu täällä. Mää tulin vast ny. Oot myöhässä. Mul on kuule yli viäl yli 30kitaraa ja Washburnei monta, koska ostin Laineelta kaikki parhaat. Kyllä se pitäisi tosiaan muistaa tietyt kohteliaisuussäännöt netissäkin. Tuli vähän kurja mieli mpekkasen puolesta. www.kitaramaailma.com | |
![]() 08.01.2013 12:58:38 | |
Tässä on kyllä niin paljon koomisia ja surkuhupaisia piirteitä että oksat pois, kaiken kruunaa toi erikoinen tyyli kirjoittaa. The only true wisdom is in knowing you know nothing. | |
![]() 08.01.2013 14:01:06 | |
Luuviulu: Myönnän että unohdin kiireessä kirjoittaa etsinkö Fender American Standart 2012 Teleä vai Stratoa. Se oli mun moka kun tosiaan jäi viiminen sana kiireessä pois. :) :) Mutta samapa tuo, nyt mulla on se ja tää oli oikeasti mun viiminen kirjotukseni tähän. PS. StrandarD deellä... tai kai se turussa on tantarti tai joku. | |
![]() 08.01.2013 15:09:18 | |
Grugi: Tässä on kyllä niin paljon koomisia ja surkuhupaisia piirteitä että oksat pois, kaiken kruunaa toi erikoinen tyyli kirjoittaa. Näin. Vaikka otsikko antaa jo jonkinlaista viitettä haasteellisesta tehtävästä, uskon että tähänkin keskusteluun lähdettiin ainakin alussa vilpittömästi auttamaan sen "parhaan" Telen löytämistä. Jos kuitenkin polkaisee liikkeelle "kahva edellä", saattaa myös rotvallin reuna tulla vastaan. No, ehkä ei Turuus... ;) Toinen juttu on nämä osto-myynti-vaihto-bisnes-jutut. Tori-ilmoituksien sisältöä ja kaupankäynnin etiikkaa on ruodittu välillä hyvinkin tarkasti. Voi olla että sellaisiakin kauppapaikkoja löytyy, joissa tällainen toiminta kuuluu kulttuuriin, mutta toistaiseksi Torilla on ollut pääsääntöisesti eri meininki. Toivottavasti jatkossakin. "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett | |
![]() 08.01.2013 16:11:15 | |
En jaksa muokata joka kohtaa jos ilmotukses on 100 asiaa myytävänä ja ostettavana sinun aikataulusi mukaan. Muokkaan ne sitten kun parhaaksi näen. Nyt myönsit itekkin että olet lähettäny viestin jossa epäilit ilmoituksen aitoutta. Mun mielestä se on törkeää käytöstä sulta alkaa läksyttää mua että miten mun pitää missäkin ajassa muokata osto/myynti-juttuni, ei muuta. ja yhä vaan jäkätit jotain vieläpä uudestaan kun en ollu suunnillee 15min poistanu/muokannu sitä ilmoitustani, ni siks kysyin että mikäs negatiivinen hymypoika se sinä oikein olet? Ihme tyyppi, ei millää pahal, mut ihmettelen vaan sua. Mä en edelleenkään laita niitä pikaviestejäs tähän, koska ne on privaatteja, ei julkisia. Ja mulla on tapoja :D :D :D Mutta myönsithän jo epäilleesi ilmoituksen aitoutta, joten siittä se nälväisy takas. Siis "Toi hymypoika -juttu." Nyt riitti oikeesti, en enää jaksa jauhaa tästä, mulla on jo Teleni ja tää jauhantas ei liity siihen mihinkään. Jos sulla on jotain negatiivisia patoutumia, ni mun vilpitön neuvo on, että tee niille jotakin. :D :D | |
![]() 08.01.2013 17:08:36 | |
jarna68: Tässä taas esimerkki ajattelemattomuudesta. Painoin varoitusta tuon kotisalapoliisin kirjoituksessa. Lapsellista julkaista henkilötietoja nimimerkkien takaa, ilman ko. henkilön suostumusta. En kuulu Luuviulu fan clubiin, mutta netiketti kannattaa opiskella edes jotenkin. -jarna- Jep olet oikeassa poistin turhan viestin. Vaikka ei tässä paljastusta haettu kaveri kun itse kyseiset tiedot tässä ketjussa kertoo. Lähinnä tietyt ristiriidat tossa huvitti mutta juu asiaankuulumaton oli tuo. | |
![]() 08.01.2013 17:37:21 | |
Luuviulu: mulla on tapoja Sorry vaan kaveri, kovasti toimit hyvien tapojen vastaisesti tässäkin ketjussa. Myynti-ilmoituksistasi kitiseminen ei varmaankaan ole mitenkään ihmisten ilkeyttä, vaan ne ovat kieltämättä aika sekavia, ja niistä saa ristiriitaista informaatiota. Etenkin kun et viitsi niitä päivittää, vaan ilmeisesti jätät sikseen vaikka tavara olisi jo vaihtanut omistajaa. En kyseenalaista omistamiesi kitaroiden määrää tai mitään muutakaan, kaipa itse tiedät parhaiten mitä sinulla on ja mitä ei ole. Aikuiset ihmiset kuitenkin pystyvät yleensä asialliseen keskusteluun ja ajatustenvaihtoon, ilman että tarvitsee solvata muita tai käyttäytyä ylimielisesti. Et varmasti itsekään ole sitä mieltä että nyt meni kaikki putkeen. Vaikutat melko nuorelta, joten ehkä innokkuus kumpuaa sieltä. Toivottavasti sait mieleisesi kitaran, minusta Fender on yleisesti ottaen onnistunut Telecastereissa paremmin kuin Stratoissa, jos tästä American Standard-mallistosta puhutaan. Onnea hankinnan johdosta. Tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia. | |
![]() 08.01.2013 17:55:36 | |
Luuviulu: Mun mielestä se on törkeää käytöstä sulta alkaa läksyttää mua että miten mun pitää missäkin ajassa muokata osto/myynti-juttuni, ei muuta. Mun mielestä on todella törkeää pitää ilmoitusta torilla päiväkausia vaikka tavara on jo myyty. Tuhlaat siinä vain ostajaehdokkaiden sekä itsesi aikaa! Joten ensi kerralla kun olet myynyt tavaran, POISTA se ilmoitus! Tai jos sinulla on samassa ilmoituksessa kymmenen eri artikkelia myynnissä niin muokkaa se myyty tuote sieltä pois! Ei ole vaikeaa... Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. | |
![]() 08.01.2013 18:11:43 | |
Se on se välinpitämättömyys ja oma napa joka aika monella aiheuttaa tuon kaltaista toimintaa. The only true wisdom is in knowing you know nothing. | |
![]() 08.01.2013 18:49:26 | |
seventy4: Jep olet oikeassa poistin turhan viestin. Vaikka ei tässä paljastusta haettu kaveri kun itse kyseiset tiedot tässä ketjussa kertoo. Lähinnä tietyt ristiriidat tossa huvitti mutta juu asiaankuulumaton oli tuo. Todo bien Amigo. -jarna- | |
![]() 08.01.2013 19:27:48 | |
Tämähän oli melkein yhtä viihdyttävää lueskeltavaa kuin kasarijänön topikit. Started out with nothing and still got most of it left. | |
![]() 08.01.2013 20:00:19 | |
Nyt mul on taas pari kitaraa enemmän kun halvalla tänään ostin, sori. :D Siitä tääl porukat veti herneen nenään kun sanoin että oon ostanu n.100 kitaraa viime vuonna. :D :D :D En jaksa mainita kitaroita joita ostin, mut Bossin pari harvinaista pedaalia ostin kans. Hyper Metal. Lopetettu tekeminen vuonna -93. Makso jonkin verran sama se, rahaa riittää ja sit erittäin harvinainen Bossin Tremolo / Pan. Kivaa kun on rahaa ni ei tarvii olla viikkoa syömättä jotta voi ostaa Squierin. :D :D :D En kertois näistä hankinnoista muuten, mutta kun kitaramääräni ärsytti porukkaa, ni kerrotaan nyt noist Bosseistakin, ni jos saatais uus ärsytys aikaseks kun niin rattoisaks meni äskeinenkin :D :D :D Ja sää 1 joka vaikutat kovin agressiiviselta kirjoitustavaltas, ni en edes uskalla kuvitella miltä kampauksesi näyttää :D Vai onko sulla kalju ja pukinparta ja oot laittanu tuulettimen puhaltamaan täysillä jotta pukinpartasi leimuaa tuulessa ja halaat hevikeppiäsi pää kenossa poseerateten peilin edessä irvistellen ja ajattelet että "oooo, mä oon niin mörkö, niin tosi kova mörkö, oikke vaa sellane Äijä isolla Ä:ällä Metallicaa täysillä kuunnellen? :D :D :D Sitten kun olet tehnyt sitä tunnin verran niin laitatko Radio Rockin päälle ja kun kuulet lauseen: Asenne on rock! Niin laukeatko housuihisi?? :D Hehhehhee, ei hitto mitä sakkia. -Paitsi te muutamat fiksut jotka jotain neuvoitte, kiitos teille. :) | |
![]() 08.01.2013 20:13:03 | |
Tää on kun paraskin sketsihahmo... "Onko TUO muka hinta?" Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. | |
![]() 08.01.2013 20:15:29 | |
No, nyt olisi hyvää ainesta Talenttiin ! Allekirjoitus_____________
nimen selvennys | |
![]() 08.01.2013 20:19:02 | |
Luuviulu: Nyt mul on taas pari kitaraa enemmän kun halvalla tänään ostin, sori. :D Siitä tääl porukat veti herneen nenään kun sanoin että oon ostanu n.100 kitaraa viime vuonna. :D :D :D Kivaa kun on rahaa ni ei tarvii olla viikkoa syömättä jotta voi ostaa Squierin. :D :D :D Hehhehhee, ei hitto mitä sakkia. -Paitsi te muutamat fiksut jotka jotain neuvoitte, kiitos teille. :) Määrä harvoin korvaa laatua. Ja se että joku maksaa vähän ei tarkoita sitä että se kannattaa välttämättä ostaa. Menee ehkä vähän turhaksi provoiluksi nytten? www.kitaramaailma.com | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)