naavanka_ 07.01.2013 19:24:13 | |
---|
Luuviulu: Sä epäilit että jos mulla nyt edes on sellasta kitaraa. heti ekassa viestissäsi. Kyseenalaistit ilmoitukseni joka ei ole kohteliasta. Että silleen... Ihan sama, mul on jo Tele joka on kiva josta ketjun alotin. Ei ollu mun idea alkaa tääl käymään läpi vanhoja kauppoja. Sä siitä aloit inisemään. Sanoin että mulla on ollu tänä vuonna kutakuinkin joo sen verran. En että on nyt töllä hetkellä. N.30 mul on ollu yhteensä samaan aikaan kotona :D :D :D Juttu lähti siitä kun sanoin etten ole varma montako Fenderii mul o, enkä oo varma kuin pal muitakaan kitaroita on, kun en tosiaa jaksa muistaa jokaista. Ei oo elämä muutamast kitarast niin kovin riippuvainen :D :D :D En sanonut ostaneeni liikettä tyhjäksi. Ostin parhaat tarjouksesta, huonoimmat jätin ostamatta. Nyt mulla on kiva Amerikan Tele josta ketjun aloitin, joten heippa ja kiitti viäl niille muutamalle asialliselle vinkin antajalle. Te nälvijät voitte vaikka mennä peilin eteen poseeraamaan ja leikkimään rokkitähteä. Laittakaa vaikka aurinkolasit viäl päällenne ja hokekaa "ooo mä oon niin cool" :D Heippa. :D :D :D Opettele nyt edes saatana kirjottamaan, ei tuommoista änkytystä kukaan kehtaa lukea ::D::D:D:D::D:D:D |
Karvamammutti 07.01.2013 19:40:24 | |
---|
Täällä tapahtuu legendaarisia asioita. Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita." |
Grugi 07.01.2013 19:41:16 (muokattu 07.01.2013 20:47:23) | |
---|
Te nälvijät voitte vaikka mennä peilin eteen poseeraamaan ja leikkimään rokkitähteä. Laittakaa vaikka aurinkolasit viäl päällenne ja hokekaa "ooo mä oon niin cool" :D Kuvaus:_Pitkähiuksinen musaa tekevä hipin retale. Vartijan ja portsarin oikeuksilla, nih!!! :) :) Nyt alkaa olee melkoset oikeudet kuten jokaisella meistä ja kellähän ne aurinkolasit mahtaa olla... No pääasia että on saatanasti kitaroita. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
mpekkanen 07.01.2013 19:41:17 (muokattu 12.01.2013 11:24:45) | |
---|
En keskustele tämän tyypin kanssa enää. |
lavaamo 07.01.2013 19:59:10 | |
---|
Olisko nyt kuitenkin niin, että Jussi654323456 olis löytänyt amfetamiinin? Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Gabe 07.01.2013 20:12:12 | |
---|
Tämä on kerrassaan loistava keskustelu. Pakko laittaa muistiin. mpekkaselle naputin plussaa kärsivällisyydestä. :) www.kitaramaailma.com |
seventy4 07.01.2013 20:13:57 (muokattu 08.01.2013 15:31:19) | |
---|
pöljä viesti poistettu |
jösse 07.01.2013 20:18:33 | |
---|
Piripää ja AHDH. |
Luuviulu 07.01.2013 20:19:54 | |
---|
Mä kirjotan kanssa viimisen kerran. Ekassa viestissäs kyseenalaistit sen heti jotenkin näin: "Jos tää ilmotus nyt on edes totta" johonkin tohon malliin, sanatarkasti en muista, ni sen takia nälväsin koska koin sen törkeäksi sun puolelta. Käskit muokata ilmoitustani kun jos se kerran on myyty, sen jälkeen käskin sun muistaakseni muokata kampaustasi ja jos en käskenyt muokata, niin olisi ilmeisesti pitänyt. :D :D :D Mikä ihme sinä olet minua täällä neuvomaan kaupankäyntitavassani, muokkaan niitä ilmoituksiani kuule ihan silloin kun ehdin, mulla nyt vaan sattuu olemaan kymmeniä "bisnesjuttuja" koko ajan joten hoida kuule vaan ihan omat juttus ja anna muidenkin hoitaa, ei mulla muuta, hauskaa loppuelämää. En todellakaan muokkaa ilmoituksiani sun tahdillas. Törkeää pätemistä mun mielestä sulta mua kohtaan. Kaikki kaupat joita olen tehnyt on totta, uskot tai et, samantekevää mulle. Nyt en oikeasti jaksa enää tästä kirjottaa, olen Teleni hankkinut joka on kiva ja sitä tämä keskusteluni koski. Kysyin neuvoja Telejen paremmuudesta tässä ketjussa, et ole kertaakaan maininnut mitään siitä aiheesta, joten jos sulla on jotain muuta "puhetarpeita", ni puhu vaikka seinälle, sitä kiinnostaa mua enemmän sun juttus. :D :D :D |
Grugi 07.01.2013 20:49:29 | |
---|
Olis kiva nähä se tele minkä hankit niin tietäs sitten itekkin millasta hommaa jos kaipaa hyvää teleä. Laitappa kuvaa niin katellaan. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
mpekkanen 07.01.2013 20:50:23 (muokattu 12.01.2013 11:26:50) | |
---|
En keskustele tämän tyypin kanssa enää. |
Guildfinger 07.01.2013 21:25:11 | |
---|
Mä olin alkanut pitää jo Turkua ihan tavallisena kaupunkina. |
Grugi 07.01.2013 21:53:23 | |
---|
Ehkä siellä on jotain vikaa vesijohtovedessä. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Thimann 07.01.2013 23:30:54 | |
---|
Grugi: Ehkä siellä on jotain vikaa vesijohtovedessä. Jaa niinkuin nokialla on ollut jo muutamaankin kertaan? Saa aika hirveetä vettä olla... Itse join nokian vettä vahingossa ennen kuin kriisistä oli ilmoitettu. Se ei kuitenkaan aiheuttanut minulle hallusinaatioita. Eikä patologista valehtelua! "It was success that screwed us up" Slash |
Gabe 08.01.2013 00:27:39 | |
---|
Grugi: Ehkä siellä on jotain vikaa vesijohtovedessä. Nyt alkoi vähän pelottamaan. Kuinkahan pitkän aikavälin altistuminen vaatii? En ole ehtinyt kovin montaa vuotta asumaan.. ja ainakaan vielä en huomaa mitään muutoksia itsessäni. Vai huomaako sitä edes? Voi voi. Toisaalta Tampereen miellän myös hieman pelottavaksi paikaksi, kerran jouduin olemaan siellä yöllä ja minua pelotteli iso mies kiltissä säkkipilleineen. www.kitaramaailma.com |
Gabe: Nyt alkoi vähän pelottamaan. Kuinkahan pitkän aikavälin altistuminen vaatii? En ole ehtinyt kovin montaa vuotta asumaan.. ja ainakaan vielä en huomaa mitään muutoksia itsessäni. Vai huomaako sitä edes? Voi voi. Toisaalta Tampereen miellän myös hieman pelottavaksi paikaksi, kerran jouduin olemaan siellä yöllä ja minua pelotteli iso mies kiltissä säkkipilleineen. Vuosikin liikaa. Menetetty tapaus. Sitä ei ite huomaa. Oireena joitakin sanoja turun murteesta normaali puheen mukana :D |
high_society 08.01.2013 07:10:45 | |
---|
Hävettää olla Turkulainen. KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!! |
FensonGibder 08.01.2013 07:11:55 | |
---|
high_society: Hävettää olla Turkulainen. Äläs ny. Onhan teillä hyvännäkösiä misuja. Tosin ei muuta.. Riffi, nyt. |
xjas73 08.01.2013 08:21:38 | |
---|
Jos toi "luuviulu" on oikea hahmo, niin aika paha on persoonallisuushäiriö. No näitä on jokaisella keskustelupalstalla. Ei ole erityisen hedelmällistä alkaa tällaisten kanssa väittelemään, vaikka onhan näissä aivan mieletön viihdearvo :) |
Laulava Kylätohtori 08.01.2013 08:44:10 | |
---|
Gabe: Nyt alkoi vähän pelottamaan. Kuinkahan pitkän aikavälin altistuminen vaatii? En ole ehtinyt kovin montaa vuotta asumaan.. ja ainakaan vielä en huomaa mitään muutoksia itsessäni. Vai huomaako sitä edes? Voi voi. Toisaalta Tampereen miellän myös hieman pelottavaksi paikaksi, kerran jouduin olemaan siellä yöllä ja minua pelotteli iso mies kiltissä säkkipilleineen. Ei huolta, et huomaa sitä itse, kun se tapahtuu. Maailmasi muuttuu vaan vähitellen huomattavasti mielenkiintoisemmaksi paikaksi elää... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |