Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Keskisarjan aktiivi-PA
1 2 3
eetuss
06.01.2013 23:17:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Useammilta valmistajilta on ilmaantunut markkinoille hinta- ja todennäköisesti laatuluokaltaan keskisarjan aktiivisia linjasäteilijöitä. Mulla olisi tarvetta helposti roudattavalle rundi-PAlle, jolla saisi suurinpiirtein katettua 300-500h klubin.
 
Listalle on kerääntynyt seuraavia tuotteita, jotka listasin osapuilleen kiinnostavuusjärjestyksessä:
 
- RCF HDL 20-A
- QSC KLA
- Mackie HDA
- dB Technologies DVA T4
 
Jos etenkin noista kahdesta ylimmästä olisi kokemuksia rundikäytössä..
 
Ei se tästä..
Sami_T
07.01.2013 01:34:48 (muokattu 07.01.2013 03:05:09)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa funtsia sitä että miten noi wehkeet saa siellä baarissa fyysisesti paikoilleen. Suomen oloissa kun valitettavan usein joutuu käytännön pakosta stäkkäämään lattialle ja välillä taas on pakko stäkätä erikorkuisille lavoille. Niin se että millä patenteilla eri tilanteissa saa noi yläpäät sopivalle korkeudelle ja sojottamaan pystyakselilla oikeaan suuntaan on ongelma.
 
Jos meinaa tehdä jotain subbari(t) + tolppa + yläpäävirityksiä niin niistä sen verran että KLA:aa saa tolpannokkaan max 2 kpl ja sitä läjää ei QSC:n omilla kamoilla mun nähdäkseni saa tiltattua riittävästi alaspäin (etenkään jos PA on lavalla) vaan se ylempi yläpää soi harakoille. KLA:n manuaalin kuvista toi asia selviää. HDL:aa taas saa RCF:n omilla kamoilla tolpannokkaan yhden kaiuttimen niin jää se peitto pystysuunnassa aika nihkeäksi.
 
Sitten taas jos tekee groundstackin ja joutuu tekemään sen lattialle niin siinä joutuu tosiaan sen asian eteen että millä ja miten ne yläpäät saa riittävän ylös.
 
KLA:sta vielä sen verran että se subi ei vakuuttanu kyllä sitten yhtään. Yläpäistä jäi sellanen fiilis että yhtään äänekkäämpää rokkikeikkaa niillä ei tehdä.
 
QSC KLA ja Mackie HDA ei oo linjasäteilijää nähny ikinä, noi on 90 astetta käännettyjä tavallisia kaiuttimia missä on pystyakselilla kapee suuntakuvio. Kasvattamalla kaiutinmäärää ei saa juurikaan tehoa lisää, ainoastaan peitto pystysuunnassa kasvaa sen 15 tai 20 astetta per kaiutin. QSC myy silti ihan surutta tota KLA:aa line arrayna.
 
DVA T4 on hintaisekseen kaiuttimeksi ok jos niitä on riittävästi ja ne on asianmukaisesti ripustettu ja suunnattu. Edullinenhan se on ja myös kuulostaa siltä mutta kyllä sillä jotenkin pärjää. Oon kerran vetäny myös sellasella setillä missä oli lattialla 2 kpl S10-subbari per puoli ja niihin viritetyissä tolpissa kolme T4:aa per puoli, sillä meni muutaman sadan hengen joujou-homma maaliin ihan hienosti. Mutta etenkin jos musa on yhtään äänekkäämpää sorttia niin kovin paljoo isompia kisoja en lähtis tolla nimenomaisella kattauksella yrittämään.
 
"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.fi
KariS
07.01.2013 09:22:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Useammilta valmistajilta on ilmaantunut markkinoille hinta- ja todennäköisesti laatuluokaltaan keskisarjan aktiivisia linjasäteilijöitä. Mulla olisi tarvetta helposti roudattavalle rundi-PAlle, jolla saisi suurinpiirtein katettua 300-500h klubin.
 
Listalle on kerääntynyt seuraavia tuotteita, jotka listasin osapuilleen kiinnostavuusjärjestyksessä:
 
- RCF HDL 20-A
- QSC KLA
- Mackie HDA
- dB Technologies DVA T4
 
Jos etenkin noista kahdesta ylimmästä olisi kokemuksia rundikäytössä..

 
No alimmasta olisi positiivisia kokemuksia. 4 x S10 ja kolme tai neljä T4 per puoli on ollut nyt viime kesästä lähtien käytössä, paikasta riippuen joko ground stackina tai 3 tolpan nokassa ja ihan baarista ja tilasta riippuen. Yleensä tuo kattokorkeus rajoittaa tosiaan tuota pinoamisen riemua...
 
Tuollaisiin yllä mainittuihin baareihin setti riittää ihan kiitettävästi. Vaihtoehtona voisi miettiä S20 per puoli jos haluaa päästä vähän alemmaksi. On vedettu 40-luvun tanssimusasta kunnon heavyyn ja joujou -juttuihin.
 
Vierailevat sepät ovat olleet ainakin kohteliaan tyytyväisiä... :-)
 
Tuo pinoaminen on tosi helppoa, suuntauskin onnistuu toisin kuin parissa muussa kilpailevassa tuotteessa. Omasta mielestäni hinta/laatusuhde kohdallaan. Ainoa miinus tulee subbareiden pyörien sijoittelusta, keikahtaa liian helposti roudatessa.
 
Ota Live Nationin Jorilta demoon... sillähän tuon nipun saa testattua parhaiten.
 
/Kari
 
Make it idiot-proof and someone will make a better idiot
eetuss
07.01.2013 09:58:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sami_T: Kannattaa funtsia sitä että miten noi wehkeet saa siellä baarissa fyysisesti paikoilleen. Suomen oloissa kun valitettavan usein joutuu käytännön pakosta stäkkäämään lattialle ja välillä taas on pakko stäkätä erikorkuisille lavoille. Niin se että millä patenteilla eri tilanteissa saa noi yläpäät sopivalle korkeudelle ja sojottamaan pystyakselilla oikeaan suuntaan on ongelma.
 
Jos meinaa tehdä jotain subbari(t) + tolppa + yläpäävirityksiä niin niistä sen verran että KLA:aa saa tolpannokkaan max 2 kpl ja sitä läjää ei QSC:n omilla kamoilla mun nähdäkseni saa tiltattua riittävästi alaspäin (etenkään jos PA on lavalla) vaan se ylempi yläpää soi harakoille. KLA:n manuaalin kuvista toi asia selviää. HDL:aa taas saa RCF:n omilla kamoilla tolpannokkaan yhden kaiuttimen niin jää se peitto pystysuunnassa aika nihkeäksi.
 
Sitten taas jos tekee groundstackin ja joutuu tekemään sen lattialle niin siinä joutuu tosiaan sen asian eteen että millä ja miten ne yläpäät saa riittävän ylös.

 
Juuri tätä ongelmatiilkaa olen tässä pohtinut. Sääli että toi RCFn riggaus on tollanen. Voisi olla ihan pätevä värkki jos saisi 2kpl tolpan nokkaan.
 
KLA:sta vielä sen verran että se subi ei vakuuttanu kyllä sitten yhtään. Yläpäistä jäi sellanen fiilis että yhtään äänekkäämpää rokkikeikkaa niillä ei tehdä.
 
Tämä on hyvä tietää. Kiitos
 
DVA T4 on hintaisekseen kaiuttimeksi ok jos niitä on riittävästi ja ne on asianmukaisesti ripustettu ja suunnattu. Edullinenhan se on ja myös kuulostaa siltä mutta kyllä sillä jotenkin pärjää. Oon kerran vetäny myös sellasella setillä missä oli lattialla 2 kpl S10-subbari per puoli ja niihin viritetyissä tolpissa kolme T4:aa per puoli, sillä meni muutaman sadan hengen joujou-homma maaliin ihan hienosti. Mutta etenkin jos musa on yhtään äänekkäämpää sorttia niin kovin paljoo isompia kisoja en lähtis tolla nimenomaisella kattauksella yrittämään.
 
Mä oon kerran kuullut tota kovaäänistä ja ei nyt kauheasti vakuuttanut. Agressiivinen myynti on herättänyt mussa epäillyksiä myös. Jos nyt voi päätellä mitään teidän arvioista niin ei kauhean kustannustehokaskaan lopun viimein, jos pönttöjä pitää olla sikana.
 
Laittakaa lisää malleja kehiin!
 
Ei se tästä..
wsqu
07.01.2013 12:25:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laittakaa lisää malleja kehiin!
 
JBL VRX 932 aktiivi:
http://www.jblpro.com/catalog/general/Product.aspx?PId=33&MId=3
 
Näistä lähtee jo yhdellä purkilla per puoli aika hyvin mökää...
 
KariS
07.01.2013 12:54:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss:
Mä oon kerran kuullut tota kovaäänistä ja ei nyt kauheasti vakuuttanut. Agressiivinen myynti on herättänyt mussa epäillyksiä myös. Jos nyt voi päätellä mitään teidän arvioista niin ei kauhean kustannustehokaskaan lopun viimein, jos pönttöjä pitää olla sikana.

 
Jaa että agressivinen markkinointi :-) No joo...
 
Kaikki maksaa ja jos teet 300-500 hengen klubeja kunnolla niin rahaa palaa... Ehkä kalliimpia purkkeja tarvitaan sitten vähemmän, mutta T4 skaalautuu alaspäin sitten aika kivasti. Ja mulla on tapana viedä aina vähintään riittävästi rautaa rajalle. Paljon kanssa pärjää aina. Eikä tarvi kun kutitella liukuja...
 
Mutta se on makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli...
 
/Kari
 
Make it idiot-proof and someone will make a better idiot
Sami_T
07.01.2013 14:45:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Sääli että toi RCFn riggaus on tollanen. Voisi olla ihan pätevä värkki jos saisi 2kpl tolpan nokkaan.
 
No siihen miksi asia ei näin oo on sellanen ihan yksinkertanen syy että yks tollanen HDL painaa jonkun 30 kg. Niin jos niitä on tolpannokassa kaksi kappaletta ja siihen raudat päälle niin siinä olis joku reippaasti yli 60 kg tolpannokassa. Juuei.
 
"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.fi
Sami_T
07.01.2013 14:58:48 (muokattu 07.01.2013 15:07:59)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Laittakaa lisää malleja kehiin!
 
Jos haluu välttämättä kääntää muutaman purkin vaakatasoon ja ton homman vielä aktiivisena niin ei niitä tuotteita vaan oo (ja syystä). Kaikenlaisia hohhoijaa-kötöstyksiä on mutta niissä niiden tuotteiden pointti ei oo äänentoistollinen vaan enemmänkin ulkonäöllinen ja valmistajan/myyjän tähtäimessä tuntuis olevan lähinnä bändit ja DJ:t.
 
Jollain tavalla (puoli)vakavasti otettavista vehkeistä tulee mieleen toi jo aikaisemmin mainittu aktiivi-VRX. RCF:lla on vastaava tuote NX-sarjassa. Ja sitten on toi DVA. Muita ei nyt ihan heti tuu mieleen. Noikin on kaikki vähän sellasia että noista on aika monenlaista mielipidettä.
 
"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.fi
Jaava
07.01.2013 15:07:43 (muokattu 07.01.2013 15:09:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sami_T: No siihen miksi asia ei näin oo on sellanen ihan yksinkertanen syy että yks tollanen HDL painaa jonkun 30 kg. Niin jos niitä on tolpannokassa kaksi kappaletta ja siihen raudat päälle niin siinä olis joku reippaasti yli 60 kg tolpannokassa. Juuei.
 
RCF:n NX sarjan aktiivi line array palikoita saa pari kappaletta ainakin subin päället tulevan väliputken nokkaan. Yhteispaino vähän vajaa 60kg siellä tolpan päässä. Kokeiltu on moneen kertaan. Tosin maassa seisovan tolpan nokkaan miettisin muutaman kerran ennen kuin lähtisin kuutta kymmentä kiloa nostamaan. Ainakin saisi olla aika järeä jalka.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
Sami_T
07.01.2013 15:21:30 (muokattu 07.01.2013 15:24:12)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaava: RCF:n NX sarjan aktiivi line array palikoita saa pari kappaletta ainakin subin päället tulevan väliputken nokkaan. Yhteispaino vähän vajaa 60kg siellä tolpan päässä. Kokeiltu on moneen kertaan. Tosin maassa seisovan tolpan nokkaan miettisin muutaman kerran ennen kuin lähtisin kuutta kymmentä kiloa nostamaan. Ainakin saisi olla aika järeä jalka.
 
Juu ja jos toi tolppa on jossain subbarin reiässä pystyssä ja subbari(t) on lattialla ja yläpäät asianmukaisella korkeudella niin 60 kg yläpainoa on todella, todella paljon. Jos sille tolpalle jää yhtään mittaa niin ei tarvi kovin lujaa pukata kun joko koko hoito kaatuu tai sitten se tolppa katkee (tää tolpan katkeeminen on muuten tullu livenä nähtyä että noinkin voi käydä). Joskus kun tuli tehtyä VRX-setillä keikkoja (2xsub 2xtop per puoli) niin vaikka se on köykäisempi läjä niin sekin välillä vähän pelotti.
 
"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.fi
Pauli Lappalainen
07.01.2013 15:22:14 (muokattu 07.01.2013 15:23:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kyllä jättäisin ne vahvistimet johonkin toiseen paikkaan kuin tolpannokka.
 
Vaikka ne kottaraispöntöt sinne kohtuudella saisikin hinattua, niin melkoisen koville väliputken kiinnikkeet joutuisivat, kun pinoa kasatessa sitä onnetonta reikää etsii pimeässä ja ahtaassa baarinnurkassa. Tai kun joku ruuppojuoppo sattuu innostuksissaan ottamaan tukea ko. rakennelmasta.
 
Mahdollisimman vähän nostettavaa painoa minulle kiitos.
 
Sitten vielä se suuri houkutus noille mukavia källejä tekeville turauunoille, kun vahvistimessa on ihan käden ulottuvilla kaikenlaisia kivoja nappeja ja nuppeja, joiden säätäminen tuo showhun mukavaa interaktiota ja yhteisöllisyyttä.
 
Speakonin lukitus on riittävä haaste noille onnettomille, muita liikkuvia osia ei yleisön saataville passaa laittaa.
 
e:
 
SamiT kerkesi samalla ajatuksella mukavasti väliin
 
Sami_T
07.01.2013 15:28:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pauli Lappalainen: Speakonin lukitus on riittävä haaste noille onnettomille, muita liikkuvia osia ei yleisön saataville passaa laittaa.
 
Joo ja lisäisin tähän vielä sen että mulla on usein koko lavan etureuna aika kosteena keikan jälkeen niin sieltä haluu pitää kyllä kaiken verkkovirralla toimivan asian ja elektroniikan mahdollisimman kaukana.
 
"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.fi
eetuss
07.01.2013 17:17:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo siis mä en itsekään kauheasti diggaile tuota aktiivimeininkiä. En PA:ssa, enkä monitoreissa. Syy tähän koko hankkeeseen on se että mulla tulee pyörittyä mestoissa, joissa on helvetin pieni lava ja itse diskoteekki on satametriä leveä. Samalla bändi tai muu vastaava purnaa siitä pääteräkistä siellä lavalla, jossa muutenkin on tila vähissä. Tai ainakin valotäti.
 
Mä siis kartoitan markkinoita ja kaikki noi em. vinkit on arvokkaita. Mulla ei ole mitään kokemusta moderneista aktiiviratkaisuista. Painoasiaa olen miettinyt paljon ja juurikin näitä tolpparatkaisuja. Tuntuu että ihan riggaamisenkin kannalta groundstack olisi ergonomisempi. T4 olisi painon puolesta todella kevyt, mutta sekin puoli siinä herättää epäilyksiä. 14kg kaiutinta ja päätettä?? Mutta jos kerran kaikki vastaavat ratkaisut on paskoja, lienee syytä valita se halvin.
 
En oo ikinä vetäny aktiivi VRX:llä, mutta passiiviversio on mun mielestä aika huono kaiutin.
 
Ei se tästä..
Jaava
07.01.2013 17:18:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mä en tee baarikeikkaa ainakaan tuon setin kanssa, joten känniääliöpointtia en ole ottanut huomioon.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
NeliX4
07.01.2013 19:23:50 (muokattu 07.01.2013 19:28:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos tehopaino-suhde pitää olla kohdallaan, niin eikös joku nexon pikkusetti tai omassa käytössä RCF 4pro 7001 aktiivistakki niin kauheen painava ole. Sopivilla välipulikoilla tuota RCF:n yläpäätä saa suunnattua sopivasti ja RCF:mäistä soundia ei pääse pakoon.
 
Eks yks lab10000+prosu mene gatorin räkkiin 4U ja 16kg spekseillä.
 
Jos vaan N-Aurattaa, niin rundeilla taitaa kulkea joku Auran xd12 4-8 kpl ja semmosia stydejä linjasätelilijäyläpäitä mitä olen siellä nähnyt, joita ei nettisivulla ole. Kannattaa ainakin soittaa ja kysäistä testiin, niin voi sitten itse todeta olettamuksensa. Kevyempää samantehoista settiä en ole missään nähnyt/kuullut.
 
eetuss
07.01.2013 20:25:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ei N-Aurata :V
 
Luit sikäli ajatukseni, että mietin Nexoa passiivivaihtoehtona.
 
Toi RCF-juttu meni täysin ohi. Miten 60x40 yläpää ratkasis tämän pulman? Jos niitä laittaa 2kpl, päädytään siihen samaan 60kg.
 
NeliX4: Jos tehopaino-suhde pitää olla kohdallaan, niin eikös joku nexon pikkusetti tai omassa käytössä RCF 4pro 7001 aktiivistakki niin kauheen painava ole. Sopivilla välipulikoilla tuota RCF:n yläpäätä saa suunnattua sopivasti ja RCF:mäistä soundia ei pääse pakoon.
 
Eks yks lab10000+prosu mene gatorin räkkiin 4U ja 16kg spekseillä.
 
Jos vaan N-Aurattaa, niin rundeilla taitaa kulkea joku Auran xd12 4-8 kpl ja semmosia stydejä linjasätelilijäyläpäitä mitä olen siellä nähnyt, joita ei nettisivulla ole. Kannattaa ainakin soittaa ja kysäistä testiin, niin voi sitten itse todeta olettamuksensa. Kevyempää samantehoista settiä en ole missään nähnyt/kuullut.
 
Ei se tästä..
NeliX4
07.01.2013 23:38:39 (muokattu 07.01.2013 23:50:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei varmaan toi tähän tarkoitukseen toi RCF groundstack oikein sovi. Mimmonen peitto pitää saada? 60x40 diskanttikeilalla puolet yleisöstä jää kuulematta? 100*60 keila taitaa olla maksimi esim. DB:n T4 setillä 4:llä yläpäällä.
 
Tietääkseni tuota ko. RCF:ää ei taida edes saada tolpannokkaan tahi tuplattua ilman tuplakeskiääntä. Siis tämä: http://imageshack.us/photo/my-images/470/4proop7.jpg/ ( ei oma kuva). Onhan noita ground stackeja vaikka mitä, mutta pruukaavat olla muuta kuin keveitä.
 
RautiSa
08.01.2013 18:35:30 (muokattu 08.01.2013 18:36:16)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NeliX4: Jos vaan N-Aurattaa, niin rundeilla taitaa kulkea joku Auran xd12 4-8 kpl ja semmosia stydejä linjasätelilijäyläpäitä mitä olen siellä nähnyt, joita ei nettisivulla ole. Kannattaa ainakin soittaa ja kysäistä testiin, niin voi sitten itse todeta olettamuksensa. Kevyempää samantehoista settiä en ole missään nähnyt/kuullut.
 
Ne on A1:sen testiversiota, ollut käytössä ympärs suomea viime kevään ja kesän. Niistä jalostetaan kaiketi vielä valmis versio joka lähtis myyntiin, nuo on mun käsittääkseni annettu vain testiin halukkaille. Ite oon vetäny juuriki 4-8kpl XD12 per puoli ja 1kpl tuon A1:sen "point-source" versio per puoli ja Neljän Ruusun mukana oli koko syksyn saman verran yläkertaa ja siihen 4kpl A21 subia (yhteensä) + etufilleinä 1kpl A6 per puoli. Eikä löytyny vielä paikkaa jossa olis loppunut kesken (omalla PA:lla varustettuja kuppiloita lukuun ottamatta). Tuo A1 point source on siis aika normaalin 12" kokoaluekaapin kokoinen, tosin ehkä vähän korkeampi. Ja onhan se ihan heittämällä parhaan kuuloinen yläkerta jolla on tullut vedettyä, ja löylyä tosiaan riittää (HUOM! Mun mielestä!).
 
Happoradiolla ehti olla viime keväänä yhden viikonlopun 4kpl XD12 + A1 point source per puoli -setti myös.
 
eetuss
08.01.2013 20:38:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Te ootte ilmeisesti ihan tosissanne??
 
Mä oon vetänyt vaan niillä, mitä on siellä Turun Klubin keskikerroksessa. Ihan täyttä shaibaa. Mutta jos kerran noin on niin voishan niitä testata.
 
Mulla on vakaa aikomus - eräistä synergiaeduista johtuen - laittaa Nexon GeoS12a. Mitä kokoluokkaa noi mystiset Aurat edustaa?
 
RautiSa: Ne on A1:sen testiversiota, ollut käytössä ympärs suomea viime kevään ja kesän. Niistä jalostetaan kaiketi vielä valmis versio joka lähtis myyntiin, nuo on mun käsittääkseni annettu vain testiin halukkaille. Ite oon vetäny juuriki 4-8kpl XD12 per puoli ja 1kpl tuon A1:sen "point-source" versio per puoli ja Neljän Ruusun mukana oli koko syksyn saman verran yläkertaa ja siihen 4kpl A21 subia (yhteensä) + etufilleinä 1kpl A6 per puoli. Eikä löytyny vielä paikkaa jossa olis loppunut kesken (omalla PA:lla varustettuja kuppiloita lukuun ottamatta). Tuo A1 point source on siis aika normaalin 12" kokoaluekaapin kokoinen, tosin ehkä vähän korkeampi. Ja onhan se ihan heittämällä parhaan kuuloinen yläkerta jolla on tullut vedettyä, ja löylyä tosiaan riittää (HUOM! Mun mielestä!).
 
Happoradiolla ehti olla viime keväänä yhden viikonlopun 4kpl XD12 + A1 point source per puoli -setti myös.
 
Ei se tästä..
Larssen
08.01.2013 22:13:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas tuo L-Acun KIVA ja SB18 setti? Tarvittaessa saa kaksi tolpannokkaan ja isompiin paikkoihin sitten banaanina roikotettuina suurempia määriä. Eivät paina hirveästi (13kg) eikä laadullisestikaan kait ihan onnettomia ole...? Onko näitä kentällä kiertämässä? Tai sitten saman valmistajan ARCS. Ovat toki aika järeitä, mutta subien päälle köytettyinä möykkää lähtee sitten toiseen tapaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «