Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusia mainioita plugareita
1
Mikael
23.10.2012 11:14:49 (muokattu 23.10.2012 11:15:18)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällasta ei oo ollut muistaakseni pitkään aikaan (korjatkaa jos olen väärässä) ja jatkuvasti tulee uutta kivaa mitä ei kerkeä kaikkea huomaamaan..
 
Mä ostin tässä pari päivää sitten Masseyn uuden CT5-kompuran ja se on ihan mahtava. Toimii hienosti melkeen mihin vaan ja halpakin se on. Suosittelen!
 
http://www.masseyplugins.com/buy#plugins/ct4
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
Nelikielipiru
23.10.2012 14:46:17 (muokattu 23.10.2012 14:48:27)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Tällasta ei oo ollut muistaakseni pitkään aikaan (korjatkaa jos olen väärässä) ja jatkuvasti tulee uutta kivaa mitä ei kerkeä kaikkea huomaamaan..
 
Mä ostin tässä pari päivää sitten Masseyn uuden CT5-kompuran ja se on ihan mahtava. Toimii hienosti melkeen mihin vaan ja halpakin se on. Suosittelen!
 
http://www.masseyplugins.com/buy#plugins/ct4

 
Näissä masseyn plugareissa on muutenkin hinta-laatusuhde kohdillaan, suosittelen myöskin. Ainoo "miinushan" näissä on se että on vain RTAS eli vähän rajottaa käyttäjä kantaa mutta silti on hyviä.
 
Pläski yrittää soittaa passoa.
Matsoni
24.10.2012 06:49:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nelikielipiru: Näissä masseyn plugareissa on muutenkin hinta-laatusuhde kohdillaan, suosittelen myöskin. Ainoo "miinushan" näissä on se että on vain RTAS eli vähän rajottaa käyttäjä kantaa mutta silti on hyviä.
 
Ei noi softuben plugaritkaan kovn kalliita oo esim. saksan kaupassa. Ei ne oo kyllä uusiakaan mutta kyl toi fetti kompura on vaan komia!
 
Masseyn drt rumputriggeri on kans kyl tosi hieno systeemi. Jos on vaan demoversio niinkuin itsellä niin on hienoa kun midinuottejakin voi nudkettaa. Saa sit samalla midi filulla niin monia sämplejä ilman flameja kuin vaan haluaa..
 
Raimo
14.11.2012 23:20:00 (muokattu 14.11.2012 23:21:56)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nelikielipiru: Näissä masseyn plugareissa on muutenkin hinta-laatusuhde kohdillaan, suosittelen myöskin. Ainoo "miinushan" näissä on se että on vain RTAS eli vähän rajottaa käyttäjä kantaa mutta silti on hyviä.
 
Häh, ovat myös vanha kunnon TDM eli ihan parasta, ei äänityslatenssia.
 
Ja joo, CT5 vaikuttaa oikein lupaavalta. CT4 on ollut pitkään aivan ässä perusmeisseli anyway ja about sama asia hyvillä lisäominaisuuksilla ei voi mennä vikaan...
 
DRT on huippu myös. Softubella on myös pelottavan monta hyvää kompuraa ja nasta toi molempien edellämainittujen parallel-fiksaatio! Plugareista alkanee vähitellen olemaan johonkin.
 
womb.mixerman.net
Mikael
03.12.2012 19:27:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näistä ei kokemusta vielä, mut vaikuttaa mielenkiintoiselta:
http://www.waves.com/content.aspx?id=12064
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
Antti1
03.12.2012 19:30:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Näistä ei kokemusta vielä, mut vaikuttaa mielenkiintoiselta:
http://www.waves.com/content.aspx?id=12064

 
Nyt ostamalla sais -50% lanseeraustarjouksena vieläpä. Onneksi ei ole ylimääräistä, ne meni juuri pari viikkoa sit muihin Wavesin plugareihin. :D
 
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
AoA
04.12.2012 11:51:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Näistä ei kokemusta vielä, mut vaikuttaa mielenkiintoiselta:
http://www.waves.com/content.aspx?id=12064

 
jjuu, myisköhän Kravitz tuon oikean REDD.37...
 
Mikael
04.12.2012 17:02:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AoA: jjuu, myisköhän Kravitz tuon oikean REDD.37...
 
Laita herralle pikaviestiä! Eihän sitä koskaan tiedä...
 
Muuten oon kuullut että Abbey Roadilla paikalliset äänimiehet ovat lähinnä harmissaan noista vanhoista romuista mistä ei voi hankkiutua eroon ja ovat vaan tiellä kun ei niitä turistien takia varastoonkaan voi tunkea. :D
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
AoA
04.12.2012 17:37:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Laita herralle pikaviestiä! Eihän sitä koskaan tiedä...
 
Muuten oon kuullut että Abbey Roadilla paikalliset äänimiehet ovat lähinnä harmissaan noista vanhoista romuista mistä ei voi hankkiutua eroon ja ovat vaan tiellä kun ei niitä turistien takia varastoonkaan voi tunkea. :D

 
hehe. ei vissiin mahda tuon tason nykymusiikkituotannoissa olla hirveästi käyttöä noille vehkeille.
 
tepeh
06.01.2013 14:52:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Laita herralle pikaviestiä! Eihän sitä koskaan tiedä...
 
Muuten oon kuullut että Abbey Roadilla paikalliset äänimiehet ovat lähinnä harmissaan noista vanhoista romuista mistä ei voi hankkiutua eroon ja ovat vaan tiellä kun ei niitä turistien takia varastoonkaan voi tunkea. :D

 
Mahtaiko ne myydä, jos vaan kysyis? Vois tehdä kohtuu hintasia löytöjä :D
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «