aape 09.11.2002 17:12:20 | |
---|
Kyllä on maailmankirjat sekaisin kun roudareilta pyydetään nimmaria jonossa. Aikaisemmin on joku tullut pyytämään miksauskioskin taakse nimmaria, mutta että kesken tavaran kanniskelun, tai jopa niin, että sattuu kävelemään vähän siellä päin missä illan stara majailee. Onkohan tämä kuinka yleistä?? Alkaa tuntua että kaikki kummalisuudet osuu aina minun kohdalleni=) -Kun soittotaito ja soundi on kohdallaan, on aika jäädä eläkkeelle- |
Se on hullu maailma. Toisaalta vois ajatella et on positiivista että ääniukotkin huomataan. Toistaiseksi minä ainakin olen vain nauranut... Roadari |
akiprkele 14.11.2002 11:32:40 | |
---|
Onkohan tämä kuinka yleistä?? Alkaa tuntua että kaikki kummalisuudet osuu aina minun kohdalleni=) Et ole ainoa jolle on käynyt näin, viime talvena olin frendien pumpulle ruodarina ku niil oli suomen kiertue ja sain jaella nimmareita enemmän kun ne... Kyl oli välillä naurussa pitelemistä...
|
nenä 14.11.2002 15:19:02 | |
---|
Et ole ainoa jolle on käynyt näin, viime talvena olin frendien pumpulle ruodarina ku niil oli suomen kiertue ja sain jaella nimmareita enemmän kun ne... Kyl oli välillä naurussa pitelemistä... Mitäs nauramista tossa on? Kun osaa kantaa, ni sit vaan osaa kantaa. On seki ihailtava taito. kai.
|
Lennu 14.11.2002 15:23:19 | |
---|
pyyteleehän jotku nimmareita elton johnin peppufrendiltäkin. www.lennu.tk
"they knew all the right people, they took all the right pills" |
Juntunen 14.11.2002 17:16:58 | |
---|
pyyteleehän jotku nimmareita elton johnin peppufrendiltäkin.
"peppufrendi" = (suom.) Persekaveri |
WyW 15.11.2002 10:47:05 | |
---|
|
akiprkele 18.11.2002 09:35:53 | |
---|
Mitäs nauramista tossa on? Kun osaa kantaa, ni sit vaan osaa kantaa. On seki ihailtava taito. kai. No kai mä sit oon vaan v#### guru kantaa kamoja...???
|
JPQ 29.01.2005 23:09:49 | |
---|
Nenälle kyllähän kantokyky että vahvistin tms. tulee ehjänä perille ihailtava kyky ja se että paljonko pystyy kerralla kantamaan. Pahimillaan jopa ilman lämmintä kiitosta eli ei edes sitä (liian usein "taustavoimat" jäävät kiitoksetta vaikka moni tekeekin työtä jota ilman keikka tai levytys ei olisi mahdollinen... |
wewwie 01.02.2005 20:50:26 | |
---|
oltiin puhallinorkesterin kanssa saksassa ja kaikenmaailman baritonitorvensoittajilta ja klarinetisteilta käytiin pyytämässä nimmareita. SIINÄ oli naurussa pitelemistä ei se ole helppoa olla näin älykäs... |