jra 01.01.2013 04:07:04 | |
---|
pehko: Eikös se juontanu joskus jotain Gillette Sport ohjelmaa mtv3:en sunnuntai aamussa? SporttiSpurtti tai jotain yhtä virtaviivaista suomalaiselta nimeltään. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
jra 01.01.2013 19:26:46 (muokattu 01.01.2013 19:30:31) | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Alfons Åberg 02.01.2013 13:54:50 | |
---|
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r |
Funkånaut 02.01.2013 14:21:20 (muokattu 02.01.2013 14:27:14) | |
---|
jra: Tätä olennaista lukua kansallisesta mediakertomuksesta ei ole vielä tähän ketjuun linkitetty: http://www.basso.fi/keskustelu/viih … vuisen-mediakulttuurimme-supernova/ (eli ko. ketjun ensimmäisessä viestissä oleva lainaus Uuden-Suomen historiikista.) Hitto mä hajoilen tolle bassoradion keskustelusivulle ja sen viesteille. :{D E: Etenkin tää: "Kauanko aiotte rahoittaa tämän juopon repaleperseen Jari Porttilan kompastelua Etelä-Euroopan ravintoloiden kynnyksiin? Näin hänet juuri lomamatkallani Ranskassa ja mieshän oli aivan pyörryksissä, saatana seisoi yksin hyppyrimäen juurella ja huusi puhelimeensa kuin mielipuoli välillä omalla akvaviittibassollaan "was denken sie passieren nächste jetzt Torino" ja välillä kimeällä nasaalilla "Ich Simon Ammann winnen können kannen". Mulkoili ympärilleen vihaisesti ja potkaisi mäyräkoiraa. On se nyt jo saatana!!!" EIVVVVVVVVVV!!! Ihan sama mitä joku teoreetikko väittää. En sääli itseäni, koska olen 10 kertaa älykkäämpi ja 50 kertaa lahjakkaampi kuin tavalliset ihmiset. Eli te. - Krice
Kuuntelen tämmöistä |
HaloOfFlies 02.01.2013 16:24:18 | |
---|
Porttila näyttää nykyisin siltä, kuin silmäpussit olisivat valloittaneet maailman. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Alfons Åberg 02.01.2013 18:55:27 (muokattu 02.01.2013 19:01:09) | |
---|
Funkonaut: Hitto mä hajoilen tolle bassoradion keskustelusivulle ja sen viesteille. :{D
Karjahtelin tälle. Sporde meets Ali. Porttila: Suurin ja Kaunein! 17.01.2006 21:07 Maailma tietää kenestä puhutaan, kun sanat suurin ja kaunein mainitaan peräkkäin.Muhammad Ali on yhä elävä legenda. Hän on yksi urheiluhistorian suurimmista ja kauneimmista, jos ei jopa se suurin.Kun Ali saapui viime viikonloppuna Kulmin lentomäen MM-kisoihin, seisahtui koko 10 000 -päinen yleisö seuraamaan vain yhtä hetkeä - sitä kun Ali käveli katsomoon ja näytti jabien lähtevät kuin nuoruusvuosina. Ali on legenda, jonka kaikki tuntevat.Maailmassa ei ole montaa ihmistä, joiden nimellä on yhtä suuri painoarvo kuin Alilla. Urheilumaailmassa toinen yhtä tunnettu sankari on Pele.Mutta hänkään ei vedä vertoja Alille.Cassius Clay voitti kuukautta ennen kuin täytti 18 vuotta Roomassa olympiakultaa. Siitä alkoi saaga, joka hakee vertaistaan. Vuonna 1967 Ali kieltäytyi lähtemästä Vietnamin sotaan ja menetti sen seurauksena raskaan sarjan MM-tittelin. Hän valloitti sen kuitenkin takaisin ja teki sen uransa aikanaan kaikkiaan kolme kertaa.Monet muistanevat yhä, kuinka mustavalkotelevisiot tulivat Suomeen ja kuinka Ilmo Lounasheimo selosti suorissa lähetyksissä aamutuimaan Alin mestaruusotteluja. Ali oli kehässä kuin perhonen. Hän tanssi massiiviset vastustajansa läkähdyksiin ja niittasi nämä sitten kanveesiin.Ali voitti ammattilaisena 56 ottelua, niistä 37 tyrmäyksellä. Ja täytyy muistaa, että siihen aikaan oli vain yksi liitto, jonka mestaruusvyöstä taisteltiin. Alin tanssi ei enää ole Parkinsonin sairauden vuoksi yhtä keveää, mutta kädet käyvät yhä, kuten Kulmissa näimme.Pääsin itse legendan läheisyyteen ja sain häneltä nimikirjoituksen hänen viimeisimmän kirjansa " The soul of Butterfly" kanteen.Hetki oli ikimuistettava. Kaikki lähellä olleet hiljenivät seuraamaan, kun Ali otti mustan tussin käteensä ja aloitti kirjoittamisen.Kun hän oli kirjoittanut nimensä kirjan kanteen, puhkesi yleisöstä taputtamaan. Ja kun legenda sen jälkeen selaili italiankielisen kirjansa sivuja, oli hänen muuten niin vakavilta kasvoilta nähtävissä pilkahdus siitä Alista, joka tanssi ja puhui vastustajansa kanveesiin.Perhosen sielu näyttäytyi siellä hetkellä kaikille, sitä ei edes sairaus pysty murtamaan. Teksti: Jari Porttila 17.1.2006 Huomatkaa miten ovelasti jutun keskushenkilö on joku muu kuin joku hikinen puligisti. Otin vapauden editoida alkuperäistä yhden lauseen kappaleita käyttävää tekstiä vähemmän saittia venyttävään muotoon. E: Jutusta paljastuu myös Sporden vaatimaton urheilutietämys. Höpisee yhdestä liitosta vaikka WBA/WBC -jako oli jo 70-luvulla Alin uran jälkimmäisellä puoliskolla olemassa. Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r |
Funkånaut 02.01.2013 20:13:06 | |
---|
IntriguingMan: Karjahtelin tälle. Sporde meets Ali. Alin tanssi ei enää ole Parkinsonin sairauden vuoksi yhtä keveää, mutta kädet käyvät yhä, kuten Kulmissa näimme.Pääsin itse legendan läheisyyteen ja sain häneltä nimikirjoituksen hänen viimeisimmän kirjansa " The soul of Butterfly" kanteen.Hetki oli ikimuistettava. Kaikki lähellä olleet hiljenivät seuraamaan, kun Ali otti mustan tussin käteensä ja aloitti kirjoittamisen.Kun hän oli kirjoittanut nimensä kirjan kanteen, puhkesi yleisöstä taputtamaan. Huomatkaa miten ovelasti jutun keskushenkilö on joku muu kuin joku hikinen puligisti. Otin vapauden editoida alkuperäistä yhden lauseen kappaleita käyttävää tekstiä vähemmän saittia venyttävään muotoon. Kyl tekstin mahtavuus kärsii paremmasta kappalejaosta. Ihme, ettei Kulmin kisoja keskeytetty sen takia, että kaikki voisi seurata Sporden kirjan nimmaroimista. Ihan sama mitä joku teoreetikko väittää. En sääli itseäni, koska olen 10 kertaa älykkäämpi ja 50 kertaa lahjakkaampi kuin tavalliset ihmiset. Eli te. - Krice
Kuuntelen tämmöistä |
Hargon 03.01.2013 08:18:18 | |
---|
Kansa raivostui. |
Satun tietämään, missä mister Sporttilan kesämökki on. |
Alfons Åberg 03.01.2013 13:23:27 | |
---|
Jälleen Torinosta. Nyt on kyllä krapulakolumnien kärkeä. Alkuperäinen Sporttilan kappalejako säilytettynä. Torinon avajaiset perjantai-iltana meinasivat saada rajun käänteen, kun jouduin oman kokemuksen kautta vaaratilanteeseen doping-urheilijoiden kanssa. KOK:n puheenjohtaja Jacques Rogge ei voi enää vain pyöritellä sormiaan. Vaarantekijät on saatava häkkiin. Marssiessani Suomen joukkueen kanssa Torinon avajaisissa stadionilla, oli tunnelma surkeista hotellihuoneista huolimatta katossa. Kävellessäni Janne Ahosen ja Hannu Mannisen kanssa pääkatsomon ohi, oli melu valtaisaa. Vastaavaa, en ollut, kokenut sitten Helsingin MM-kisojen, jolloin seisoin Tommi Evilän kanssa palkintokorokkeella. Kun leikkasimme kohti näyttämön kulmausta, huomasin miehen jonka verryttelytakissa ei ollut Antidoping-liiton sponsoroimaa tunnustusta. Huomautin asiasta Manniselle, jonka anaalysi oli selkeä, miehen takki on piraatti. Satuin näkemään sen takana kuitenkin paljon, ja lähdin juoksemaan miehen perään huutaen samalla englanniksi, suomella kun ei Euroopassa pärjää. Rotta säikähti ja lähti pinkomaan pakoon, allekirjoittanut perässäni. Belle de Avenuen ruuhkassa sain huijarin kiinni ja kaadoin hänet maahan. Vastauksia vaatien, jotka yleensä saan, vaadin häneltä vastauksia, joita en saanut. Tunnistin miehen, ja hän ei ollut enenpää eikä vähenpää kuin Ferrarin päämoguli Luca di Montizemolo. Samassa paikalle saapui useita norjalaisia urheilijoita "ihmettelemään" tapahtunutta. Kihistessäni paikalle kaartoi saksalaisissa kilvissä, ollut auto, joka melkein ajoi päältäni. Se oli uhkapeliä hengellä. Tämä esimerkki osoittaa kuinka suurta peliä urheilu on täällä maailmalla, jossa olen viettänyt jo useita kuukausia. Likaisimmatkin konstit otetaan käyttöön, omaa, etua tavoiteltaessa. Vetoan teihin herra Montizemolo, palauttakaa rannekelloni. Teksti: Jari Porttila 10.2.2006 Sestriere Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
jra 04.01.2013 20:28:05 (muokattu 04.01.2013 20:37:07) | |
---|
Välinedoping: http://blogit.mtv3.fi/porttila/category/valinedoping/ Aihe on taas kartalla kun Porttila hiillostaa norjalaisia ihmemonoista. Saa nähdä onko tulossa samanlaista tykitystä näiden tiimoilta kuin pari vuotta sitten: "Perjantaina kaikki muut kävivät mittauksissa paitsi itävaltalaiset, he ilmoittivat olevansa valmiita mittauksiin lauantaina. Lauantaina FIS:n partio iski ensimmäisen kerran lajin historiassa mäkitornissa ja mittasi hyppääjien ns. torson, eli haarojenvälin ja jalkaterän välisen mitan. Tässä vaiheessa hyppääjän piti laittaa haalarin alahihna monon alle eikä sitä saanut enää irrottaa ennen hyppyä. Nämä ovat siis faktoja, eivät mitään sensaatiohakuisuutta tai salaliittoteoriaa."- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Funkånaut 04.01.2013 21:32:53 | |
---|
Ihan sama mitä joku teoreetikko väittää. En sääli itseäni, koska olen 10 kertaa älykkäämpi ja 50 kertaa lahjakkaampi kuin tavalliset ihmiset. Eli te. - Krice
Kuuntelen tämmöistä |
jra 04.01.2013 21:54:20 (muokattu 06.01.2013 00:10:53) | |
---|
Hargon 08.01.2013 13:37:45 | |
---|
Minulle on kerrottu, että Porttila siirtyy tutkivaksi musiikkijournalistiksi ja paljastaa miten a-ha teki "Take on Me" -hittinsä EPO:n voimalla. Samaten Porttilalla on takataskussaan jo skuuppi siitä, että Razzlen turma-autoa ei ajanutkaan Vince Neil, vaan Miran Tepes. Esimakua Porttilasta musiikkitoimittajana Twitterissä: "Pää kii-punk bändi, nuoret miehet ottaa kiivaasti kantaa yhteiskunnan epäkohtiin, hyvä juttu TV uutisissa." Toivon myös, että kaikki kunnioittaisivat Mestaria sen verran, että aloittaisivat tämän ketjun viestit joko "Minulle on kerrottu..." tai "Satun tietämään..." -alustuksella. Yllä oleva kommentti on tekijänoikeuslain 1 § mukainen teos, jonka lukemisesta tekijä on oikeutettu korvaukseen, joka valtioneuvoston päätöksen 1.1.2013 mukaan on 5,54 ¤ / kirjain. Hyväksyt ehdot lukemalla tämän tekstin. |
jra 08.01.2013 16:12:23 | |
---|
Hargon: Toivon myös, että kaikki kunnioittaisivat Mestaria sen verran, että aloittaisivat tämän ketjun viestit joko "Minulle on kerrottu..." tai "Satun tietämään..." -alustuksella. Ja viestit olisi suotavaa päättää: "Nämä ovat siis faktoja, eivät mitään sensaatiohakuisuutta tai salaliittoteoriaa." tai "Ne jotka hämmästelevät miksi muut suomalaismediat eivät ole asiaan puuttuneet, voivat kysyä, kuinka monen muun suomalaismedian edustajia Zakopanessa on ?" - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
jra 10.01.2013 23:35:19 (muokattu 10.01.2013 23:35:58) | |
---|
Funkånaut 11.01.2013 00:21:30 | |
---|
jra: Toivottavasti Maestron pumppu kestää sen kiiman jonka Janne Ahosen kolmas tuleminen aiheuttaa. https://twitter.com/JariPorttila Satun tietämään, että kyl Sporde kestää. Spordella on tärkeä työ edessä taistelussa norjalaisten ja Miran Tepesin salaliittoa vastaan. "Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
Hargon 11.01.2013 07:23:06 | |
---|
Minulle on kerrottu, että Tulosruudun jutun Ahosen comebackista teki joku nobody Jani Uotila. Miksi Mestaria ei päästetty kertomaan tätä jytkyä kansalle? Rukoilen Spordelta syväanalyysia tämän illan Tulosruutuun. Yllä oleva kommentti on tekijänoikeuslain 1 § mukainen teos, jonka lukemisesta tekijä on oikeutettu korvaukseen, joka valtioneuvoston päätöksen 1.1.2013 mukaan on 5,54 ¤ / kirjain. Hyväksyt ehdot lukemalla tämän tekstin. |
Alfons Åberg 11.01.2013 10:38:25 | |
---|
Hargon: Minulle on kerrottu, että Tulosruudun jutun Ahosen comebackista teki joku nobody Jani Uotila. Miksi Mestaria ei päästetty kertomaan tätä jytkyä kansalle? Rukoilen Spordelta syväanalyysia tämän illan Tulosruutuun. Faktaa on myös se, että luin vahingossa Jani Toivola. Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
Alfons Åberg 11.01.2013 17:20:57 | |
---|
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: