Entropia666 28.09.2012 18:48:53 | |
---|
Seba: Ei se ole piirtämistä jos on valmiit kuvat mitkä kopioidaan, että sinällään ihan totta. Tatuoida voi simppeleitä juttuja kuka tahansa, mutta ammatikseen sitä tekevältä kyllä oletetaan jo piirrustustaitojakin löytyvän jos asiakas tulee pyytämään suunnittelemaan kuvaa. Siksi parhailla on täällä 6kk jonot, ja kopioijilla on aina tilaa liikkeessä. Kansa tietää kyllä ketkä osaa, ja niillä riittää hommaa kovaan rahaan niin paljon kuin jaksaa tehdä. Itse en jaksa tuollaisesta artikkelista stressata. Mä oon ihan toivoton piirtämään ja rohkenen vaikka lyödä vetoa että kopioiminenkin vaatii taitoo. Mun sisko taasen on käyny noita piirustuskouluja enemmänkin ja se saa oikeesti kopsattua valokuvat lyikkärillä paperille. Veikkaan että ei ihan keneltä tahansa lähde sekään. Mulle on myös tehty pari suoraa kopiointia toisesta kuvasta ja väitän ettei nekään kyllä todellakaan lähtis keneltä tahansa. Alkuperäinen kuva: http://haje.fi/random/jalkaprojekti.jpgToteutunut jalassa: http://haje.fi/random/jalka.jpg |
Seba 28.09.2012 19:29:25 | |
---|
Sanoinkin simppeleitä juttuja. Sama homma se on joka alalla. Sieltä löytyy ne rautaiset ammattilaiset, ja onnettomat tunarit siivoojistakin. Nyt oli vaan pikkutyttö päässyt lehteen, big deal? Mies, joka teki Munkerosta toimitusjohtajan. |
Åryts 28.09.2012 21:46:53 | |
---|
Seba: Sanoinkin simppeleitä juttuja. Sama homma se on joka alalla. Sieltä löytyy ne rautaiset ammattilaiset, ja onnettomat tunarit siivoojistakin. Nyt oli vaan pikkutyttö päässyt lehteen, big deal? Oon kyllä aivan samoilla linjoilla Entropian kanssa tästä. Paska piirtäjä ei todennäköisesti onnistu simppeleitäkään juttuja tatuoimaan, vaikka tehtäisiin ensin tarkka siirtokuva iholle. Tatuointikone ei käyttäydy kuin kynä eikä iho käyttäydy kuin paperi. Billy Mays here with another fantastic product! |
Entropia666 29.09.2012 01:37:39 | |
---|
Seba: Nyt oli vaan pikkutyttö päässyt lehteen, big deal? Lähinnä vaa että miten voi olla ajatusmaailman kanssa noi kujalla tästä hienosta taiteenlajista. Noh, kait se järki joskus kohtaa. |
novo 29.09.2012 02:09:05 | |
---|
Entropia666: Lähinnä vaa että miten voi olla ajatusmaailman kanssa noi kujalla tästä hienosta taiteenlajista. Noh, kait se järki joskus kohtaa. :DDD Sä puhut edelleen siitä 16-vuotiaasta tytöstä? Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Seba 29.09.2012 08:48:09 | |
---|
Åryts: Oon kyllä aivan samoilla linjoilla Entropian kanssa tästä. Paska piirtäjä ei todennäköisesti onnistu simppeleitäkään juttuja tatuoimaan, vaikka tehtäisiin ensin tarkka siirtokuva iholle. Tatuointikone ei käyttäydy kuin kynä eikä iho käyttäydy kuin paperi. Pystyy kyllä kun vähän treenaa. Olen nähnyt monia hyvin tehtyjä kuvia ihmisen tekemänä joka ei osaa pätkääkään piirtää. Kun oppii koneen käytön niin kyllä se onnistuu. Myös hienoja tekstejä tekee tarkasti vaikeilla fonteilla ongelmitta. Mallista. Ei ole ammattilainen, eikä missään liikkeessä töissä eikä varmaan koskaan menekään kun ei piirrä tai suunnittele kuvia, huvin vuoksi harrastelee ja sen verran hyvää settiä tulee että kohteita olisi enemmän kuin intoa tehdä. Pitää kumminkin muistaa että lehtijutun tyttö on lapsi jonka jutuista herneen vetäminen nenään muiden puolesta on vähän tekopyhää. Mun mielestä. Mies, joka teki Munkerosta toimitusjohtajan. |
Entropia666 23.10.2012 08:15:00 | |
---|
|
CountX 23.10.2012 11:21:29 | |
---|
Whatever you got, I'm against it. |
Luthanasia 23.10.2012 11:43:20 | |
---|
Netistä kaivelin tuon tekstin, tykitystä. Historiallisesti tatuointi symboloi primitiivisyyttä, halua paeta lakiyhteiskuntaa takaisin heimorituaaleihin leiritulille, mutta psykologisesti se merkitsee yksiselitteisesti saastaa, joka ikään kuin kuplii ihon läpi ihmisen myrkyttyneestä alitajunnasta. Kun hän tietämättään sairastaa yhteiskuntakelvottomuutta, hänen tiedostamaton minänsä ohjaa hänet hankkimaan tatuoinnin, jotta ympäristö havaitsisi hänen surkean tilansa ennen kuin hän itse käsittää onnettomuutensa. Fyysisissä sairauksissa näppylät, ihottumat ja paiseet toimivat samalla tavalla: kehottavat muita ihmisiä kavahtamaan sairasta, pysymään loitolla.
Tatuointi on iljettävä asia, kuin ripulin ja hemofilian yhdistävä tauti jonka kantaja on hankkinut itselleen tahallisesti. Miksi hän on mennyt sellaista tekemään? Miksi hän haluaa näyttää maailmalle, että hänen sisuksissaan kiertää puhtaan veren sijasta lieju?
Ennen prostituoidut ja rikolliset hankkivat tauoinnit siinä vaiheessa, kun eivät enää viitsineet teeskennellä olevansa mitään parempaa kuin prostituoituja ja rikollisia, eivät enää välittäneet ylläpitää kunnon ihmisen kulissia. Ja tänään tatuointi toimii täsmälleen samalla periaatteella.
Yhteiskunnan julkisivu vaatii hyviä tyyppejä, menestyjiä, kansantuotteen kasvattajia ja superkuluttajia. Silti ihmisen keskeisimpiä lajiominaisuuksia ovat pahuus, kostonhimo ja silkka rypeminen. Tässä paistaa siis ilmeinen ristiriita, ja jommankumman täytyy antaa periksi ja rikkoutua: joko yhteiskunnan tai ihmisluonnon.
Tatuoidut ovat edelläkävijöitä, jotka profetoivat sitä liejua jossa useimmat kohta elävät. He sairastuivat spitaaliin ensin ja nyt levittävät sitä ympärilleen. Tavallaan kokonaisjoukon onneksi he leimaavat itsensä, jotta puhdas ihminen näkee helposti kenen seuraa välttää, kenen mielipide on väärä ja kuka kaikessa toiminnassan pyrkii nopeuttamaan rappeutumiskehitystä. "Pessimist won't never be disapointed" |
CountX 23.10.2012 17:22:03 | |
---|
Whatever you got, I'm against it. |
BoNey 08.11.2012 18:26:02 | |
---|
Tänään tehtiin rintakuva loppuun. Se ei tuntunut kivalta. Kuva löytyy omista kuvista. www.youtube.com/user/StereoidsBand/videos |
teukka 08.11.2012 19:00:11 | |
---|
BoNey: Tänään tehtiin rintakuva loppuun. Se ei tuntunut kivalta. Kuva löytyy omista kuvista. Siisti!!! Mulle kans jotain tohon rinnuksiin. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Herrasmiekkoinen 23.11.2012 13:17:06 | |
---|
Eilen kävin ottamassa ensimmäisen "kunnollisen" tatuoinnin, muutamia epämääräisiä töherryksiä oli jo aiemmin jalassa ja ranteessakin yksi vähemmän selvissä olosuhteissa tehty mutta se on kuitenkin sellainen ettei se siinä ainakaan vielä ole hävettänyt tai kaduttanut. Mutta nyt siis tuli hieman isompi ja oikeasti hieno kuva rintaan, Oulun Patela Painissa tehtiin, tässä tatuoitsijan ottama kuva: http://www.patelapain.com/albumi/galleria/mustaharmaat/1406299 Kyseessä on Seitsemästä veljeksestä kohtaus jossa Simeoni kovemman luokan krapulassa kuvittelee olevansa Saatanan kanssa Kuussa saapasnahkatornissa. Pitää sanoa kyllä jossain määrin käyneen kipeää kun tuli osittan rintalastan ja solisluun päälle. |
Kukkis 77 23.11.2012 17:28:29 | |
---|
"Jumalattoman iso lokki paskantaa" -Klamydia |
Jeszse 25.11.2012 18:19:48 | |
---|
|
Kukkis 77 26.11.2012 09:06:35 | |
---|
Jeszse: Onks tälle joku tarina? Kuvassahan on Exo "Anonyymit eläimet" -sarjakuvasta josta suuresti pidän. Kerran kännissä keksin että Exohan ansaitsee paikan kädessäni. Selvinpäinkin idea houkutti, joten laitoin sähköpostia sarjakuvan tekijälle että voiksää piirtää mulle Exon. Eipä siinä sen kummempaa, hoho. "Jumalattoman iso lokki paskantaa" -Klamydia |
Jeszse 26.11.2012 09:28:10 | |
---|
Kukkis 77: Kuvassahan on Exo "Anonyymit eläimet" -sarjakuvasta josta suuresti pidän. Kerran kännissä keksin että Exohan ansaitsee paikan kädessäni. Selvinpäinkin idea houkutti, joten laitoin sähköpostia sarjakuvan tekijälle että voiksää piirtää mulle Exon. Eipä siinä sen kummempaa, hoho. :D Selvä homma. Itselläni on Sonic samassa paikassa, samankaltaisesta syystä. |
En tiedä olisko liian korni tai munaton mutta ajattelin semmoiseksi pienemmäksi tatuoinniksi ottaa Amorin joka jousen sijaan tähtäilisikin isokaliiberisella tarkuuskiväärillä. Vasarointi miehille. |
mpekkanen 03.01.2013 05:38:57 | |
---|
Minusta on täysin perseestä että ns. tavalliset ihmiset ottavat tatuointeja.Musta ne kuuluu erillaisiin alakulttuureihin ja ovat siellä ihan ok juttu,mutta muuten ei.Jotkut tatuoinnit ovat myös sellaisia että ne pitäisi ansaita eikä niitä tulisi tehdä ihan kaikille halukkaille. |
Mirrinsane 03.01.2013 07:56:09 | |
---|
mpekkanen: Minusta on täysin perseestä että ns. tavalliset ihmiset ottavat tatuointeja.Musta ne kuuluu erillaisiin alakulttuureihin ja ovat siellä ihan ok juttu,mutta muuten ei.Jotkut tatuoinnit ovat myös sellaisia että ne pitäisi ansaita eikä niitä tulisi tehdä ihan kaikille halukkaille. Haluat varmaan avata tätä näkemystäsi? Nälkänen kissa on kiukkunen.
Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu |