Aihe: Radio Rock
1 2 3 4 513 14 15 16 1722 23 24 25 26
porcupine
30.03.2007 11:35:07 (muokattu 30.03.2007 11:38:53)
http://radiorock.mediascoreinc.com/

Osallistuin ihan mielenkiinnosta tuohon tutkimuksen ja täytyy sanoa, että helmetin homogeenisiä biisejä tossa oli. Näin genreä tuntemattomalle tuli kyllä mieleen, että vaihtuiko tossa bändi lainkaan? Ei taida todellakaan olla minun kanavani, mutta hauskahan näihin on vastailla. Mitä pidemmälle tutkimuksessa edettiin, sitä nopeammin nasahti se arrrgh, ei tätä -vastaus.

EDIT: Argh, näin tyhjänpäiväinen viesti rävähti sivun ekaksi. No sanotaan, että mulle noissa oli aika vähän sitä rokkia, oisko siellä yks peergyntti ollu? Jos kanavan nimi ois Radio Hevanderi, niin ymmärtäisin enemmän kyseistä tutkimusta.
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
donfanucci
30.03.2007 17:07:38 (muokattu 30.03.2007 17:08:42)
Osallistuin ihan mielenkiinnosta tuohon tutkimuksen ja täytyy sanoa, että helmetin homogeenisiä biisejä tossa oli. Näin genreä tuntemattomalle tuli kyllä mieleen, että vaihtuiko tossa bändi lainkaan? Ei taida todellakaan olla minun kanavani, mutta hauskahan näihin on vastailla. Mitä pidemmälle tutkimuksessa edettiin, sitä nopeammin nasahti se arrrgh, ei tätä -vastaus.

EDIT: Argh, näin tyhjänpäiväinen viesti rävähti sivun ekaksi. No sanotaan, että mulle noissa oli aika vähän sitä rokkia, oisko siellä yks peergyntti ollu? Jos kanavan nimi ois Radio Hevanderi, niin ymmärtäisin enemmän kyseistä tutkimusta.

Niinpä... kyllähän tuolta päiväsoitossakin saattaa tulla hyvällä tuurilla jotain järkevää, mutta muuten on kyllä jotain aivan muuta kuin mulle tulee rock-sanasta ensimmäisenä mieleen. Liikaa painottuu "uuteen rockiin" (eli tätä rasittavaa emo alternativea yms).

Eilen kirjoitin pidemmän palautteen pettymyksestäni koko kanavaan. Olen muuten tehnyt tuon tutkimuksen kolme kertaa ja biisit ovat kyllä olleet ainakin puoleksi samoja joka kerta. Kumminkin uskon, että tuolla tutkimuksella on enemmän vaikutusta kanavan tulevaisuuteen kuin forumeilla whinettämisessä, tuskin ne muuten tuota joltain tutkimus/gallup-firmalta olisivat tilanneet.

Niin no lopuksi täytyy sanoa, että onhan tuon kanavan olemassaolo silti oikeutettu, ja siitä ansio kuuluu Klaus Flamingin joka arkipäivän 20.00-22.00 ohjelmille. Niissä sentään tuo uskomattoman rasittava "soitetaan mitä halutaan" toteutuu oikeasti. :)
JohnJ
02.04.2007 19:39:59
Olihan "tutkimus". Mitä helvetin hyötyä on laittaa osallistujat vain arvostelemaan yksittäisiä biisejä? Olisko ehkä paikallaan kysyä enemmän vastaajan musiikkitottumuksista, mielipiteitä nykyisestä linjauksesta, erikoisohjelmista jne. Ja oliko tarkoitus arvostella biisiä yleensä, vai kertoa haluaisiko sen hiuksista vittuun soittolistalta? Itse annoin mielestäni hyvillekin biiseille "ei kiitos"-arvosanoja vain koska kyseinen radiokanava on soittanut ne puhki jo aikoja sitten. Onnea vaan tutkimustulosten tulkitsemiseen sitten.

Nytkin on viikon sisällä parin päivän ajan töitä tehdessä Rockia kuunnellut ja yhä useammin on pakko tarttua kaukosäätimeen kun se Viikaten tai Audioslaven sama biisi pärähtää soimaan kolmatta kertaa päivän aikana (kuten edellisenäkin päivänä). Vaikkei todellakaan ole mitään kyseisiä bändejä vastaan.

Vaan eipä se minään yllätyksenä ole tullut. On sitä kuitenkin kiitollinen tämän kanavan olemassaolosta niinä hetkinä kun muuta musiikkilähdettä ei ole tarjolla kuin radio.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Johnny Buzz
03.04.2007 13:30:22

Olihan "tutkimus". Mitä helvetin hyötyä on laittaa osallistujat vain arvostelemaan yksittäisiä biisejä? Olisko ehkä paikallaan kysyä enemmän vastaajan musiikkitottumuksista, mielipiteitä nykyisestä linjauksesta, erikoisohjelmista jne. Ja oliko tarkoitus arvostella biisiä yleensä, vai kertoa haluaisiko sen hiuksista vittuun soittolistalta? Itse annoin mielestäni hyvillekin biiseille "ei kiitos"-arvosanoja vain koska kyseinen radiokanava on soittanut ne puhki jo aikoja sitten. Onnea vaan tutkimustulosten tulkitsemiseen sitten.

Nytkin on viikon sisällä parin päivän ajan töitä tehdessä Rockia kuunnellut ja yhä useammin on pakko tarttua kaukosäätimeen kun se Viikaten tai Audioslaven sama biisi pärähtää soimaan kolmatta kertaa päivän aikana (kuten edellisenäkin päivänä). Vaikkei todellakaan ole mitään kyseisiä bändejä vastaan.

Vaan eipä se minään yllätyksenä ole tullut. On sitä kuitenkin kiitollinen tämän kanavan olemassaolosta niinä hetkinä kun muuta musiikkilähdettä ei ole tarjolla kuin radio.

Toi oli musiikkitutkimus ja hyvin suppea sellainen. Kunnon musatutkimuksissa testataan 500-600 biisiä parin tunnin sessiossa. Itse olen ollut moista toteuttamassa ja se oli ihan hauskaa puuhaa.

Sisältötutkimukset ovat sitten erikseen ja niissä keskitytään tuohon kanavan ohjelmasisällön ynnä muun arviointiin.
mikainen
23.05.2008 19:55:20
Mitäne jotku valittaa, meikästä paljo parempi mitä entinen City. Aamusella ku Korporaatiota kuuntelee ni kyllä mennee aamu makiasti. Ykski aamu kuuli Puppetsin kokonaan mikä oli jo jottai. Tännää tuuppas Senareita. Meikästä erinomaisen pätevä kanava.

Ajattelin tänään vaihteeksi kuunnella töissä Radiorokkia ja juuri tuota korporaatiota. Sehän olikin joku helvatun 7päivää-lehden etäispesäke?? Ihme p*skaa. Radio Helsinki takaisin ja vähän äkkiä, näin siinä kävi.
HaloOfFlies
23.05.2008 20:03:30

En ole jaksanut ko. kanavaa kuunnella enää kuukausiin ja lakkasin osallistumasta noihin kuuntelijatutkimuksiin, kun ei siellä mikään muutu, sama puuduttava metalli-emomättö siellä soi kuten ennenkin.

Radio Mega on minun kanavani nykyään, siellä sentään tulee yllätyksiäkin joskus sen musiikin seassa.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
MV
23.05.2008 20:08:10
Itse kuuntelen kyllä väkisin työmatkoilla jne. Korporaatio on pääosin rautaa.
Oceancalibra
01.06.2008 20:18:24
Rukouksiin on vastattu! Rockin Jennin kuva paljastetaan perjantaina 6.6
Juugeli
01.06.2008 20:22:34
Radio Rockiahan sitä tulee melkein aina kuunneltua autoa ajaessa, harvemmin tulee mitään ihan sietämätöntä paskaa, mitä nyt välillä ehkä jotain Linkin Parkkia. Tosin parempi nimi kanavalle ois varmaan Radio Metallica, tämän viikon aikana oon autolla kolme kertaa huristellu, matkojen yhteiskesto ehkä 40-50 minuuttia ja siinä ajassa ehti kuulua kolme Metallica-biisiä.
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
Thet
01.06.2008 20:27:02
Radio Rockiahan sitä tulee melkein aina kuunneltua autoa ajaessa, harvemmin tulee mitään ihan sietämätöntä paskaa, mitä nyt välillä ehkä jotain Linkin Parkkia. Tosin parempi nimi kanavalle ois varmaan Radio Metallica, tämän viikon aikana oon autolla kolme kertaa huristellu, matkojen yhteiskesto ehkä 40-50 minuuttia ja siinä ajassa ehti kuulua kolme Metallica-biisiä.

Laskeskelin tossa muutama kuukausi sitten työpäivien aikana kuinka paljon mitäkin bändejä siellä soitetaan

En nyt muista tarkalleen, mutta metallicaa tuli joku 4-6 kertaa kello 8-19 välillä. Seetheriä varmaan 3 kertaa ja kotiteollisuutta ties montako kertaa.
"Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen
Uruk
02.06.2008 11:12:04
Uusi Nightwish, ararhgdfhdsjaakakakalaaa alkaa tursuamaan korvista ulos, muutenkaan pidä tosta dark passion playsta, vitun tyhmä ja kankee nimiki sillä levyllä.
HaloOfFlies
02.06.2008 23:03:17

Rukouksiin on vastattu! Rockin Jennin kuva paljastetaan perjantaina 6.6

Mikäs juttu tämä on?
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
MV
02.06.2008 23:21:23 (muokattu 02.06.2008 23:21:57)
Mikäs juttu tämä on?

Niillähän oli se juttu, että ottivat sinne "töihin" eri ihmisiä yhdessä vaiheessa vieraileviksi staroiksi. Tuo Jenni taitaa olla yksi niistä, joka jäi remmiin.
jami87
02.01.2013 12:16:56
reaper666: no välillä rock yllättää ja päättää soittaa smoke on the waterin.
On muuten se radiosoittoversio, josta on soolo leikattu melkein kokonaan pois. Radio Aallolla(, jonka studio käsittääkseni sijaitsee samoissa tiloissa kuin Rockin, samaa konsernia?) soittavat silti sitä levyltä löytyvää kokonaista versiota.

Tuo epäkohta aiheuttikin kamelinselän katkeamisen puolisen vuotta sitten ja radiokanavan vaihtamisen autossa Groove FM:ään ja työpaikalla johonkin en edes tiedä mihin. Levyjä tulee myös kuunneltua entistä reippaammin.
HaloOfFlies
02.01.2013 16:27:55

Entinen koulukaveri Jenni Alexandrova (silloin tosin vielä nimellä Heikkilä) on tuolla töissä ja joskus tulee hänen ohjelmia kuunneltua. Muuten kyllä ihan täyttä sontaa koko asema ja vältän kuin ruttoa.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
aoi
02.01.2013 17:37:04
Tykkään kuunnella Heikelä korporaatiota, siellä on huumorintajulleni sopivaa juttua ja sellaista sopivan "turhanpäiväistä" jauhamista, joka viihdyttää ennemmin kuin ärsyttää. Musiikin ajaksi on vaan laitettava äänet pois. Kaikki tuolla soineet hyvät kappaleet ovat menneet piloille, ja huonommat riipivät hermojani epäterveellisen pahasti, joten äänet pois vaan. Podcastit on onneksi keksitty - kuulee ohjelman ilman musiikkia, ja ei tarvitse sattua radion äärelle oikeaan aikaan.
Rotuvaari
03.01.2013 12:12:27 (muokattu 03.01.2013 12:14:11)
jami87: Tuo epäkohta aiheuttikin kamelinselän katkeamisen puolisen vuotta sitten ja radiokanavan vaihtamisen autossa Groove FM:ään...

Oksensin noin kuvaannollisesti. Jos minulta kysytään, ei maailmassa ole sellaista epäkohtaa, joka oikeuttaisi ketään vaihtamaan Groovelle. Jouduin kuuntelemaan keväästä kesään ko. kanavaa, enkä keksi siitä juuri mitään hyvää sanottavaa. Biisit ovat juuri niitä biisejä jotka olisi jo halunnut unohtaa - toisin kuin kanava mainostaa - ja ne juontajat...luulin Novan juontajia lässyttäviksi lämpimiksi suklaaoksennuksiksi, mutta Groove veti pohjat. Niin särmätöntä menoa ei ole ollut missään. Tyhjyyttään kolisevat loputtomalla aasinsillalla hoipperehtivat vaunut menossa ei minnekään.

- Ja tänä viinkonloppuna sitten katsomaan sinne ja sinne kissanäyttelyä.
* Barbra Streisand soi*
- Ja siinä oli iki-ihana Barbra, joka on kyllä aikamoinen kissa.
- Ja jos haluatte nähdä lisää kissoja, menkää ensi viikonloppuna...
* Eros Ramazzotti soi*
- Mitäs luulet se ja se juontaja, onko Eros vähän ihana, vai jo hiipunut tähti?
- Ja katinkontit on hiipunut minnekään!
- Muistakaahan mennä ensi lauantaina katsomaan niitä katteja...

Pää räjähti.

*Jesse Kaikurannan Vie mut kotiin -klassikko soi*
Viikonlopun määkivä miesjuontaja oli keksinyt nerokkaan vitsin:
- Hei Jesse, mä arvostan sua tosi paljon muusikkona,
mutta jos sä viikonloppuyönä sanot vaimolles, että vie
mut kotiin, niin sä olet juonut ihan liikaa.

Suljin radion valehtelematta karjuen.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
jami87
03.01.2013 17:41:44
Veksu: Barbra Streisand soi... ...Eros Ramazzotti soi... ...Jesse Kaikurannan Vie mut kotiin -klassikko soi...

En ole ikinä kuullut noista mitään Groove FM:ää kuunnellessa. Juontajiakaan siellä ei taida olla kuin aamuisin.
Rotuvaari
04.01.2013 13:44:13
jami87: En ole ikinä kuullut noista mitään Groove FM:ää kuunnellessa. Juontajiakaan siellä ei taida olla kuin aamuisin.

Minäpä kuulin, monen monta kertaa. Juontajat taisivat lopettaa illalla, jonka jälkeen tulikin tuutin täydeltä Cheriä ja Celine Dionia. Eikä siinä, joskus takavuosina kanava oli varsin helppo valita taustalle soimaan, mutta sitten tapahtui jotain.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)