Harris 24.12.2012 00:28:05 | |
---|
Räbbänä: Kaula käsitelty silavalla? Se menis kaulan nuolemiseks... "Ihan ku soittais jazzbändissä. Joka päivä eri kuviot" |
trih 24.12.2012 03:42:26 | |
---|
Ibanezin täytyisi pitää Iceman mallistossa joka vuosi. Silverbursti Iceman. Joo se nykyinen rg-reverselapainen ei ole Iceman mulle :D. Se on ku lespa straton lavalla... Mutta iba tekee bisnestä (tarkkaa sellaista), ei hyväntekeväisyyttä köyhille Iceman-faneille :D Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
mpekkanen 24.12.2012 04:02:44 | |
---|
trih: Ibanezin täytyisi pitää Iceman mallistossa joka vuosi. Silverbursti Iceman. Joo se nykyinen rg-reverselapainen ei ole Iceman mulle :D. Se on ku lespa straton lavalla... Mutta iba tekee bisnestä (tarkkaa sellaista), ei hyväntekeväisyyttä köyhille Iceman-faneille :D kyllä sellainen vanhempi iceman mustana olis ihan hieno.eikä millään rg lavalla tai kammella. |
trih 24.12.2012 05:39:39 | |
---|
mpekkanen: kyllä sellainen vanhempi iceman mustana olis ihan hieno.eikä millään rg lavalla tai kammella. Icemanhan on vähän niiku iban lespa. Se malli jota on suunniteltu vimpan päälle sillon 70-luvulla. Nyt on RG:t vallanneet imagon. Itse kallistun kuitenkin soittimissa enemmän geehen päin kuin äffään, eli superstatot ei niinkään sytytä. Mulle kävis kyllä Grecon Mirage mainiosti, mutta ei niitäkään tääl näy :) Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
mpekkanen 24.12.2012 06:01:34 | |
---|
trih: Icemanhan on vähän niiku iban lespa. Se malli jota on suunniteltu vimpan päälle sillon 70-luvulla. Nyt on RG:t vallanneet imagon. Itse kallistun kuitenkin soittimissa enemmän geehen päin kuin äffään, eli superstatot ei niinkään sytytä. Mulle kävis kyllä Grecon Mirage mainiosti, mutta ei niitäkään tääl näy :) kyllä itse soitan monenlaisilla kitaroilla,mutta en näillä superstratoilla.mulla yks floikkakeppi on ja saa riittää.ibanez rg on vielä kaulaltaan liaan ohkainen mulle.kyllä vanhat ibanezit,gregot on aika harvassa niin myös fenderit ja gibsonit jos puhutaan jostain järkevistä hinnoista.sen ajan soittimista on tullut jo keräilypelejä enimmäkseen.vanhat bc richit on kanssa hienoja.ne 70-luvun ja 80-luvun alun jenkki pelit.mockingbird esimerkiksi ja vaikkapa bich(se on kyllä hieman kaulapainoinen) |
Räbbänä 25.12.2012 20:56:51 | |
---|
↑↑↓↓←→←→BA |
Räbbänä 02.01.2013 05:07:13 | |
---|
↑↑↓↓←→←→BA |
Harris 02.01.2013 06:24:24 | |
---|
"Ihan ku soittais jazzbändissä. Joka päivä eri kuviot" |
Harris: Premiumit on tehty Indoissa. Seison korjattuna. Innolla odotellaan uusia Prestige-mallejakin. ↑↑↓↓←→←→BA |
Harris 02.01.2013 07:57:48 | |
---|
Räbbänä: Seison korjattuna. Innolla odotellaan uusia Prestige-mallejakin. Varsin maukasta luvassa... "Ihan ku soittais jazzbändissä. Joka päivä eri kuviot" |
juntti_lapista 02.01.2013 17:53:57 | |
---|
Itse haluaisin valkoisen icemanin. En tiedä, löytyykö sitä suomesta, mutta kerran Ibanezin USA:n katalogia selaillessani iskin silmäni sellaiseen. Valkoisista keihäistä tykkään muutenkin. Tulispa valkonen prestige rg. Siinä saattais mullaki lähteä kitara vaihtoon. :) |
trih 02.01.2013 18:24:31 | |
---|
Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
suponkätyri 02.01.2013 19:51:22 | |
---|
NAMMiin saa kutsuja eri firmoilta jos sinne on menossa. Mutku en oo koskaan Frankfurtin messuilla käynyt, mikä on tilanne jos sinne aikoo? Täytyykö ruinata suomen maahantuojilta vai onko kallis flabari? |
McNulty 02.01.2013 20:50:54 | |
---|
suponkätyri: NAMMiin saa kutsuja eri firmoilta jos sinne on menossa. Mutku en oo koskaan Frankfurtin messuilla käynyt, mikä on tilanne jos sinne aikoo? Täytyykö ruinata suomen maahantuojilta vai onko kallis flabari? Kalleinta on yöpyminen. Tuntuu olevan järkevän hintaiset majapaikat tuolloin kortilla. Varsinkin jos ei halua kulkea joka päivä messuille jostain 100km päästä. For those who do not play along, there exists the danger of considering themselves better than others and misusing their critique of society as an ideology for their own private interest. |
nikovirtala 03.01.2013 14:10:47 (muokattu 03.01.2013 14:12:29) | |
---|
McNulty: Kalleinta on yöpyminen. Tuntuu olevan järkevän hintaiset majapaikat tuolloin kortilla. Varsinkin jos ei halua kulkea joka päivä messuille jostain 100km päästä. Eipä mitään. Meni messut sekaisin. |
Räbbänä 03.01.2013 15:02:41 (muokattu 03.01.2013 15:02:49) | |
---|
↑↑↓↓←→←→BA |
TTV 03.01.2013 15:23:22 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
mpekkanen 03.01.2013 15:33:12 | |
---|
TTV: RGD 7 Prestige kiinteellä tallalla on hyvä, vielä kun paljastaisivat saman RGA Prestigenä. Kyllä Ibanezilla on tähänkin asti ollut aika kattava valikoima ihan samanlaisia kitaroita.Ei noi ainakaan ulkoisesti mitään uutta edusta ,mutta hintaluokka voi olla sitten eriasia. |
TTV 03.01.2013 18:08:19 (muokattu 03.01.2013 18:09:30) | |
---|
mpekkanen: Kyllä Ibanezilla on tähänkin asti ollut aika kattava valikoima ihan samanlaisia kitaroita.Ei noi ainakaan ulkoisesti mitään uutta edusta ,mutta hintaluokka voi olla sitten eriasia. No joo, onhan runkomuodot jo Iban osalta kaluttu loppuun, mutta toi Prestige RGD kiinteällä tallalla on oikeasti uusi kombinaatio ja mitä RGD2127Z:n omistaneena runkoa lämmöllä muistelen, tulee toi kiinteätallainen olemaan todella makee. Eipä niitä kiinteätallaisia RGA Prestige mallejakaan liikaa myöskään ole mallistossa ollut, eli sille olisi tarvetta. Vielä kun noi sais neck-throughina, niin jopas kelpais ;-) Niin ja hinnan puolestahan toi Prestige on ihan nykyisellä tontilla, halpiskitarat onkin sitten erikseen, niitä en tässä edes kuolaa. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
tender.insanity 05.01.2013 08:13:47 | |
---|
Huhua liikkuupi, että Ibanez Jem 7VWH:sta olisi tulossa seiskakielinen versio. |