Aihe: Fruity loops basso
1
Dreameater
28.04.2004 17:55:27
Ei kenelläkään löytyis Fruity Loopsiin hyviä, oikealta kuulostavia tai oikeita, basso sampleja? Vissiinkin ihan wav-tiedosto käy.. Siis ei mitään valmiita luuppeja vaan yksittäisiä sampleja (joissa on yksi nuotti soitettu), joiden sävelkorkeutta voi Fruity Loopsissa muuttaa ja nitoa yhtenäisiksi riffeiksi..

Linkkiä peliin.

Kiitti
lindo
28.04.2004 21:00:42
Onko sulla tuo uusin versio?
Meinaan FL Studio?
Siinä on tuo Boo Bass joka kuulostaa ookoolta, ei toisin aidolta.
Eli insert channel- Boo Bass, ja menoks.
Vanhassa 2 versioss on aika hyvän kuulonen plektra basso, osotteessa:
C:\FruityProSamplesPacksBasicBassesCoolBass

Niin ja jos muutat basso samleä joka on vaan yks ääni niin ei sekään kyllä kuulosta oikealta muuta kun siitä yhdestä sävelestä.
I don't belive anything, if i don't see it first
Mako
28.04.2004 22:20:09 (muokattu 28.04.2004 22:43:14)

Mites pirussa noi versiot menee fruityssa?

Mulla on se studio, 4.1, se on vissiin silti nimeltään "fruity loops 2"? Hämää hieman.

Mun musanäytteessä soi tuo boobass, ihan kelvollisen kuulonen. Paitsi tietty jos olis oikee basisti nurkissa pyörimässä.

Hyvä basarisample rokkiin löytyy kätevästi iron manin alusta :)

EDIT: on kyllä muokattu (EQ, reverb) tota boobassia hieman cool edit 2:lla, mutta tunnistaahan sen
I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake
lindo
29.04.2004 09:17:11
Mites pirussa noi versiot menee fruityssa?

Mulla on se studio, 4.1, se on vissiin silti nimeltään "fruity loops 2"? Hämää hieman.

Hyvä basarisample rokkiin löytyy kätevästi iron manin alusta :)

EDIT: on kyllä muokattu (EQ, reverb) tota boobassia hieman cool edit 2:lla, mutta tunnistaahan sen

Mulla on fruity loops 2 ja se on kyllä ihan se VERSIO 2, sitten on varmaan erikseen tästä uudesta FL Studiosta versio 2, josta mulla on kyllä se versio 1...heh heh, on se aika hämäävää.

Wow joku muukin käyttää Cool Edittiä!?!?!, luulin että olen ainoa... no mulla on kyllä tuo Adobe Audition kun taisi Syntrillium mennä myymään tuon softan Adobelle.
I don't belive anything, if i don't see it first
taakilaiho
29.04.2004 13:53:11

Kun versionumero vaihtui numeroon 4, vaihtui nimikin FL-Studioksi. Tällöin ohjelmaan tuli oikeaoppinen mikseri ja mm. vokaaliraidat.
Dreameater
21.05.2004 19:25:08
Thanks! Ma luulin, että tää aihe oli hävitetty jonnekkin.

Se FL on muistaakseni joku Studio, mutta en muista nähneeni siellä Boobassia. Pitää katella, kun on kone ulottuvilla. Coolbasso olen käyttänyt.

Jos ketään kiinnostaa niin 'One shot' sampleja löytyy sivun oikeasta alanurkasta: http://www.virtualbassplayer.com/music
Mukana tulee useampi eri nuotti (kaikki oikealla bassolla soitettuja), mutta nuottivalinnoissa on vähän outo logiikka... En tiedä vielä miltä nuo kuulostaa sitten käytössä.
Petronome
21.05.2004 19:38:46
FruityLoops 1 = Fruity 1
FruityLoops 2 = Fruity 2
FruityLoops 3 = Fruity 3

|| Nimi vaihtuu FruityLoops -> FLStudio ||

FLStudio 4 = FLStudio, versio 4 tai FLStudio 4
FLStudio 4.1 = FLStudio 4.1
FLStudio 4.1.2 = FLStudio 4.1.2
jne. jne.
En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa!
Petronome
21.05.2004 19:42:21 (muokattu 21.05.2004 19:44:59)
oikeaoppinen mikseri ja mm. vokaaliraidat.

Vokaaliraidat eli audioraidat yleensäkin. Ja nämä ominaisuudet vain FLStudio Producer Editionissa. Itselläni on ollut Fruity (huom silloin FruityLoops) versiosta 3 lähtien, silloinen kallein ja paras versio. Mutta kun tuli versio 4, eli FLStudio, tuli mukaan vielä kalliimpi versio, tuo Producer Edition. Siihen päivittäminen olisi maksanut. Nyt pyörii FLStudio 4 FruityLoops Edition, joka on sama kuin tuo Producer edition, mutta ilman mikseri-toimintoja ja audioraitoja. Sekavaa näin kirjoitettuna, mutta käykääpä FLStudion sivuilla, niin johan valkenee.

Mulla on fruity loops 2 ja se on kyllä ihan se VERSIO 2, sitten on varmaan erikseen tästä uudesta FL Studiosta versio 2, josta mulla on kyllä se versio 1...heh heh, on se aika hämäävää.

Ei mun mielestä kannata mitään kakkosia sotkea tuohon FLStudioon. Enkä kyllä ennen ole kuullut kenenkään niitä käyttävänkään. Eli FLStudiosta on tasan yksi versio (siis numeroltaan), 4. Ja siihen tehdyt päivitykset, 4.1, 4.1.2 jne,
En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa!
dfevolution
18.09.2005 18:06:22
Niin ja mihinkä tyylilajiin etsit oikean kuuloista bassoa..Itselläni olisi yksi hyvä mutta en jaksa sitä jakoon laittaa vaan messengerin kautta voisin sendiä jos tarvetta vielä on..

meseosoitteeni: df_evolution_pro@luukku.com
tenkainen
18.09.2005 18:42:03

Niin ja mihinkä tyylilajiin etsit oikean kuuloista bassoa..Itselläni olisi yksi hyvä mutta en jaksa sitä jakoon laittaa vaan messengerin kautta voisin sendiä jos tarvetta vielä on..

meseosoitteeni: df_evolution_pro@luukku.com

Ootko varma että se enää puolentoista vuoden jälkeen etsii...?
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)