Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemuksia B.Y.O.C pedaaleista
1
-Stratlover-
01.01.2013 12:30:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluaisin kuulla kokemuksianne(hyviä ja huonoja) kyseisen valmistajan pedaaleista.
Olen myös melko pihalla, kun kävin valmistajan kotisivuilla ja tilaussivu on melko epämääräinen. Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta voiko näitä edes tilata suoraan Suomeen?
 
Kiitos vastauksista.
 
Laulava Kylätohtori
01.01.2013 12:34:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolta niitä saa: http://www.custom-sounds.com/efektit-diy-c-92_56.html
 
Laatu ja muut ominaisuudet kiinnostaisivat itseänikin...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
vilpor79
01.01.2013 12:37:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Stratlover-: Haluaisin kuulla kokemuksianne(hyviä ja huonoja) kyseisen valmistajan pedaaleista.
Olen myös melko pihalla, kun kävin valmistajan kotisivuilla ja tilaussivu on melko epämääräinen. Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta voiko näitä edes tilata suoraan Suomeen?
 
Kiitos vastauksista.

 
Kaikki kokemukset mitä mulla on, on pelkästään positiivisia. Suoraan valmistajan sivuilta en ole koskaan tilannut mutta eiköhän sekin onnistu. Custom soundsilla on aika hyvä valikoima noita myös jos ulkomailta tilaaminen mietityttää. http://www.custom-sounds.com/efektit-diy-c-92_56.html
Ovat tosin aavistuksen kalliimpia ja ihan kaikkia malleja ei löydy
 
Wäiski
01.01.2013 12:54:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Stratlover-: Haluaisin kuulla kokemuksianne(hyviä ja huonoja) kyseisen valmistajan pedaaleista.
Olen myös melko pihalla, kun kävin valmistajan kotisivuilla ja tilaussivu on melko epämääräinen. Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta voiko näitä edes tilata suoraan Suomeen?
 
Kiitos vastauksista.

 
Olen jonkun tehnyt, ihan ok. Uraltonella on myös nykyisin pedaalirakennussarjoja ( http://uraltone.com/kauppa/index.ph … l&XTCsid=na8p1eefioq6sdjm2rmajsb6e0 ) eikä huonoja olekaan. Olen tehnyt tremolon, boosterin ja tuplafuzzin, jokainen niistä selkeä rakentaa ja kotelot sekä piirilevyt erittäin laadukkaasti tehtyjä. Pedaalit ovat myös soundillisesti erinomaisia.
 
-Stratlover-
01.01.2013 13:20:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, en tiennytkään että Suomestakin saa näitä:D kiitokset linkistä! pedaalit mitkä itseäni kiinnostaa ovat byoc large beaver ja byoc overdrive, pitää katella:)
 
Rämppy
01.01.2013 13:39:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tämä Phase 90-klooni. Todella hyväsoundinen purkki. Ei kuulosta kylmältä tai liian ufolta, kuten jotkut phaserit tapaavat kuulostaa. Jos tykkää nuclear nightclub -soundista, niin tällä lähtee.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
Jaava
01.01.2013 17:16:43 (muokattu 01.01.2013 17:18:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen väsäillyt tupla overdriven ja sen boosterin. Molemmat soundaa mun korviin hyvältä.
Edit: eli overdrive 2 ja triboost.
 
Muistaakseni overdrive 2 paketissa tulee kaksi erilaista opamppia, joista voi valita, ja jotka tuottaa aika erilaisen soundin.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
-Stratlover-
01.01.2013 19:44:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, olen jonkin verran kuunnellut phase 90 kloonin demoja ja on kyllä todella hyvänkuuloinen peli. Taitaa perustua noihin vanhoihin 70-luvun phase 90 malleihin?
Ehkä tulevaisuudessa mahdollisesti hommaan, toisaalta ehx small stone kuulosta kans hyvältä;) Juu nuclear nightclub on kyllä helvetin hyvä levy! Tykkään.
 
Terry Pantheras
04.01.2013 09:56:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

10 band EQ:n osalta sain vääriä osia. Semmosen toukan näköisen monijalkaisen komponentin jalat ei istuneet niille tarkoitettuun alustaan, olivat liian löysät, eivätkä pysyneet paikoillaan. Lisäksi oli jotain hämäryyttä muutaman konkan arvoissa...
 
Hullussa maailmassa vain mielipuoli on aidosti järjiltään - Homer Simpson
Huolevi
12.01.2013 17:41:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa löytyy B.Y.O.C Shredder, joka on Marsun Shredmasterin klooni. On kyllä erinomainen pedaali! Saa pikkuvahvistimen kuulostamaan isolta marsulta. Halusin hyvän distortion spedun lautaani ja tein vertailua suhr riotin ja shredin kloonin välillä. Shredmaster vei voiton! Pakko vielä mainita, että B.Y.O.C -särön riittävyys ja musikaalisuus olivat myös Jarkko Aholan mieleen! :)
 
Häät tulossa? Varaa bändisi nyt facebook.com/elmarryachi
Stone
13.01.2013 18:56:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla oli B.Y.O.C. Tonebender Mk2 ja teki sen "jutun" mitä hainkin tonebenderiltä, joten eipä siis valittamista.
 
"If you want heavy metal, talk to John Lee Hooker...that's heavy metal. That's armour!" -Keith Richards
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «