Progressiveland 28.04.2004 15:58:42 | |
---|
pistäkää omia kokemuksia jos löytyy.. allekirjoittaneelle seuraavaa:etsin aikani bal-sagothin levyä ja tuskastuneena päätin kysyä myyjältä,no mikäs siinä sitten kysyin,myyjä yllättäin lähtee suomi iskelmä osastolle,seuraan,selailee levyjä P:n kohdalta ja mutisee"pauli salokoski,pauli salokoski.. E-ei kyllä nyt löydy mutta voin tilata jos tarvitset" en tilannut.. kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
Torniojaws 28.04.2004 16:03:42 | |
---|
Eipä oikeastaan, kun netistä tilaan levyt. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Julmettu 28.04.2004 20:32:19 (muokattu 28.04.2004 21:02:20) | |
---|
En nyt tiedä hauskuutta, mutta sinänsä ovelaa, että eräässä suht. isossa levyliikkeessä, jossa paljon asion, käy usein seuraavasti; Kun astun ovesta sisään, myyjä huikkaa tiskin takaa ystävällisesti, milloin mitäkin, kuin osaisi lukea ajatukseni. Johtunee siitä, että se on "kantapaikka"... Viimeisin: Astun sisään ja saman tien kuuluu: "Joo, ei ole vielä tullut varattavaksi se uusi Mokoma..." |
Tupuna 28.04.2004 20:59:18 | |
---|
Joo. Vuonna 2001 otin Mannerheimintien Free Recordissa käsiini Ceebrolisticsin 0.-ep:n, ja menin sitä vähän kuuntelemaan. Siinä sitten levyä pyörittelin käsissäni, kunnes vastaan tuli Ceebrolisticsin Roope K./Mörkö, joka levynsä kädessäni nähtyään nosti peukalonsa ylös. Pakkohan se levy oli siltä istumalta ostaa, ja on muuten säilynyt yhtenä lempilevyistäni siitä asti. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
sub zero 28.04.2004 21:56:32 | |
---|
Joo. Vuonna 2001 otin Mannerheimintien Free Recordissa käsiini Ceebrolisticsin 0.-ep:n, ja menin sitä vähän kuuntelemaan. Siinä sitten levyä pyörittelin käsissäni, kunnes vastaan tuli Ceebrolisticsin Roope K./Mörkö, joka levynsä kädessäni nähtyään nosti peukalonsa ylös. Pakkohan se levy oli siltä istumalta ostaa, ja on muuten säilynyt yhtenä lempilevyistäni siitä asti. Mä olin kerran Keltaisessa Jäänsärkijässä just Michael Jacksonin Thrillerin vinyyli kädessä kun Michael Jackson käveli sisään. En kuitenkaan ostanut levyä vaan pakenin paikalta nopeasti. |
Vanalkar 28.04.2004 22:01:46 | |
---|
Eipä oikeastaan, kun netistä tilaan levyt. Kuin myös. Landet og havet det viser seg flott. Staut er vårt Norske rike. |
KTR 28.04.2004 22:20:28 | |
---|
Mä olin kerran Keltaisessa Jäänsärkijässä just Michael Jacksonin Thrillerin vinyyli kädessä kun Michael Jackson käveli sisään. En kuitenkaan ostanut levyä vaan pakenin paikalta nopeasti. Vaikka kuinka pitelin kerran yhtä Rolling Stonesin levyä kädessäni levykaupassa, niin ei silti näkynyt Mick Jaggeria tai Keith Richardsia missään. En enää asioi siinä kaupassa. |
Kapane 28.04.2004 22:24:23 | |
---|
Vuonna 2001 otin Mannerheimintien Free Recordissa käsiini Ceebrolisticsin 0.-ep:n, ja menin sitä vähän kuuntelemaan. Siinä sitten levyä pyörittelin käsissäni, kunnes vastaan tuli Ceebrolisticsin Roope K./Mörkö, joka levynsä kädessäni nähtyään nosti peukalonsa ylös. Pakkohan se levy oli siltä istumalta ostaa, ja on muuten säilynyt yhtenä lempilevyistäni siitä asti. toi oikeasti toimii ostin verenpisaran molemmat levyt kerran ja bussissa se rami raiski tulikin heti vastaan. mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
Tupuna 28.04.2004 22:29:12 | |
---|
Mä olin kerran Keltaisessa Jäänsärkijässä just Michael Jacksonin Thrillerin vinyyli kädessä kun Michael Jackson käveli sisään. En kuitenkaan ostanut levyä vaan pakenin paikalta nopeasti. Mulla ei oo tänään huumorintajua. Joten loukkaannuin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Nimismies 28.04.2004 22:50:15 | |
---|
Mulla ei oo tänään huumorintajua. Joten loukkaannuin. Tosikko. Levykauppassa, jossa joskus asioin, myyjä ei muuten virka juuri mitään mutta hihittelee paljon. Kiva heppu. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
kivi 28.04.2004 23:15:26 | |
---|
Levykauppassa, jossa joskus asioin, myyjä ei muuten virka juuri mitään mutta hihittelee paljon. Kiva heppu. Komiikka on katsojan silmässä, mutta Seinäjoen Mononen on varmaan omituisin levykauppa, missä oon ikinä käynyt. Kun ensimmäistä kertaa menin sinne, kävin kohteliaasti törkeän ylihintaiset vinyylit läpi, sanoinkin niistä jotain. Myyjä oli aivan hiljaa, mitä nyt varovasti murisi kuin ärsytetty koira, muttei sanonut mitään. Poistuin luvalla sanoen kauhuissani, päällimmäisenä ajatuksena, että jos paikallinen tyyli on tuollainen, niin lienee syytä muuttaa pois äkkiä. No, pari vuotta myöhemmin poikkesin kaupassa uudestaan, tällä kertaa tarkoituksena kysyä, olisiko kaupassa Hiski Salomaan koottuja. Vastauksena oli taas sama, syvältä kurkusta lähtevä murina. Poistuin. Vuotta myöhemmin arvelin, että tilanne kenties paranisi, jos ostaisin kaupasta jotain. Varasin kunnolla aikaa, ja kävin myymälän jokaisen levyn, niin vinyylit kuin cd:t, läpi. En löytänyt yhtään levyä jonka olisin halunnut ostaa, en ainakaan hinnalla, jonka olisin suostunut maksamaan. Jatkoin matkaani Seinäjoen lehti-ja kirjapörssiin, ostin sieltä 25 lp:tä, enkä oo sen koommin palannut Monoselle. Nyt alkaa tilanteessa jo näkyä koomisiakin puolia. Ehkä. |
reijoteppo 28.04.2004 23:29:14 | |
---|
Komiikka on katsojan silmässä, mutta Seinäjoen Mononen on varmaan omituisin levykauppa, missä oon ikinä käynyt. Kun ensimmäistä kertaa menin sinne, kävin kohteliaasti törkeän ylihintaiset vinyylit läpi, sanoinkin niistä jotain. Myyjä oli aivan hiljaa, mitä nyt varovasti murisi kuin ärsytetty koira, muttei sanonut mitään. Poistuin luvalla sanoen kauhuissani, päällimmäisenä ajatuksena, että jos paikallinen tyyli on tuollainen, niin lienee syytä muuttaa pois äkkiä. No, pari vuotta myöhemmin poikkesin kaupassa uudestaan, tällä kertaa tarkoituksena kysyä, olisiko kaupassa Hiski Salomaan koottuja. Vastauksena oli taas sama, syvältä kurkusta lähtevä murina. Poistuin. Vuotta myöhemmin arvelin, että tilanne kenties paranisi, jos ostaisin kaupasta jotain. Varasin kunnolla aikaa, ja kävin myymälän jokaisen levyn, niin vinyylit kuin cd:t, läpi. En löytänyt yhtään levyä jonka olisin halunnut ostaa, en ainakaan hinnalla, jonka olisin suostunut maksamaan. Jatkoin matkaani Seinäjoen lehti-ja kirjapörssiin, ostin sieltä 25 lp:tä, enkä oo sen koommin palannut Monoselle. Nyt alkaa tilanteessa jo näkyä koomisiakin puolia. Ehkä. Hehhee...Tuttua, liian tuttua. Monosen setä on kato Seinäjoen ainut oikea levykauppias! Omasta mielestään... |
Hehhee...Tuttua, liian tuttua. Monosen setä on kato Seinäjoen ainut oikea levykauppias! Omasta mielestään... Hoho, helkkari. Mitenhän tuollaisella pysyy leivänsyrjässä kiinni? "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Billsner 28.04.2004 23:41:39 | |
---|
Oulun levykauppa x:ssä joutuu karjumaan kun tekee kauppaa... "Otatko tämän vaihdossa?" "MITÄ?" "OTATKO TÄMÄN VAIHDOSSA?!?" "SAAT SIITÄ 4€!" "SELVÄ!!!" Cursed Ibanez 7-string of molestation. |
riimu 29.04.2004 00:34:13 (muokattu 29.04.2004 00:38:07) | |
---|
Hehhee...Tuttua, liian tuttua. Monosen setä on kato Seinäjoen ainut oikea levykauppias! Omasta mielestään... Todellakin liian tuttua. Muistaakseni viimeksi kun Provinssilipun sieltä ostin, niin rahat kelpas, mutta eipä lippua näkynyt. Ukko vaan jatkoi omia puuhastelujaan. Hetken siinä ihmettelin ja kysyin että entäs se lippu. Sitten kuului taas tuttua murinaa ja lippu onneksi tarttui käteen. Ihme miten se koko kauppa pysyy pystyssä. Siis kirjaimellisesti. Niin ja Mononenhan elää rockin puolesta = Ylihintaiset levyt ja palvelu on mitä on. Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
Järvihirviö 29.04.2004 00:38:08 | |
---|
Hoho, helkkari. Mitenhän tuollaisella pysyy leivänsyrjässä kiinni? Kirjoittamalla vuodessa puolisen tusinaa musiikkiaiheisia artikkeleja paikallislehteen. |
Stain 29.04.2004 00:38:28 | |
---|
Myyjä sanoi että maksaa mulle Led Zeppelinin 2 -lp-levystä pari euroa. Nauratti ihan hirveästi. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Järvihirviö 29.04.2004 00:38:56 | |
---|
Joo. Vuonna 2001 otin Mannerheimintien Free Recordissa käsiini Ceebrolisticsin 0.-ep:n, ja menin sitä vähän kuuntelemaan. Siinä sitten levyä pyörittelin käsissäni, kunnes vastaan tuli Ceebrolisticsin Roope K./Mörkö, joka levynsä kädessäni nähtyään nosti peukalonsa ylös. Pakkohan se levy oli siltä istumalta ostaa, ja on muuten säilynyt yhtenä lempilevyistäni siitä asti. Nyt voin rehellisesti sanoa olevani kateellinen. Ei kuitenkaan Mörön mukana näkynyt Hysää? |
kivi 29.04.2004 00:47:30 | |
---|
Todellakin liian tuttua. Muistaakseni viimeksi kun Provinssilipun sieltä ostin, No, onneksi Provinssiliput saa soitinkaupoistakin. Niin ja Mononenhan elää rockin puolesta = Ylihintaiset levyt ja palvelu on mitä on. Eikös se oo vain se alkuperäinen levykaupan ajatus, se "rockin puolesta"? Korjatkaa jos muistan väärin, mutta provinssi-historiikissa puhuttiin jotain tuon levykaupan alkutaipaleesta. Ettei olis elävän musiikin yhdistyksen tuella noussut? Kirjoittamalla vuodessa puolisen tusinaa musiikkiaiheisia artikkeleja paikallislehteen. Ilkkaan vai johonkin pienempään aviisiin? |
Järvihirviö 29.04.2004 00:50:36 | |
---|
Ilkkaan vai johonkin pienempään aviisiin? Taisipa kuule olla jopa Luumäen Lehti, ellen väärin muista. Muisti pätkii jo nyt, yleensä tämä efekti tulee vasta vapun jälkeen. |