Mä kyllä huolella kerään joka keikalla irtopisteet talteen: Humppakeikalla humppamuusikon näköinen Rokkikeikalla kovan rokkarin näköinen Jatsikeikalla suuren jatsitähden näköinen Virsiensäestyskeikalla uskovaisen näköinen. vaikuttais äkkiseltään, että kaverissahan on aimo annos "pelimannihenkeä"...HYVÄ ! |
Ossi 29.04.2004 00:19:06 (muokattu 29.04.2004 00:22:39) | |
---|
Mä kyllä huolella kerään joka keikalla irtopisteet talteen: Humppakeikalla humppamuusikon näköinen Rokkikeikalla kovan rokkarin näköinen Jatsikeikalla suuren jatsitähden näköinen Virsiensäestyskeikalla uskovaisen näköinen. Kunnioitettavaa sitoutumista ja mukautumista tärkeän asian tiiimoilta. Joku pyroteknikkostylisti rakentaisi mahdollisesti itseni kaltaisesta aneemisesta rimpistä suht' nopsaan vaikka minkälaisen punkkistaran yms. Positiivinen palaute musasta on mulle nannaa, jos joku diggailee soitosta mutta takertuu vaatepuoleen niin hakeudun ko. asiantuntijasta mahdollisimman kauas. EDIT: Töksähtelevä ja järjetön viesti, mutta menköön kun niitä löytyy muiltakin. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
kuunsirppi 29.04.2004 07:39:30 | |
---|
Mun toisella (vanhemmalla) kokoonpanolla on ollut aina mustat suorat housut, samanväriset kauluspaidat (oranssit ekaks ja viimeks viininpunaset) ja sitten kaikilla semmoinen musta rumpu-kuvioinen skraka. Joskus sitten vielä musta liivi, tai pikkutakki, ainakin ennen soiton aloitusta ja tauoilla. Tällä nykyisellä kokoonpanolla ei vielä ole yhtenäistä asua, jota kylläkin ehdotin juuri tiistain harjoituksissa, mutta esim. vappuna laittavat kaikki mustat housut, mustat T-paidat ja mustat pikkutakit. Minä pukeudun valkoisiin. Me olemme ainakin saaneet paljon hyvää palautetta siitä, että vaatteet ovat samanlaiset ja siistit. |
Teemu Tee 29.04.2004 09:38:07 | |
---|
On ollut aika vaikeaa saada jätkät samaan kuosiin kuteissa. Kauhian väännön jälkeen on saatu sovituksi, että häissä on joka jätkällä tumma/tummahko puku ja kauluspaita ilman kravattia, ylin nappi auki. Ei oo helppoo... Tyhjän saa pyytämättäkin |
baron 29.04.2004 11:32:37 | |
---|
On ollut aika vaikeaa saada jätkät samaan kuosiin kuteissa. Kauhian väännön jälkeen on saatu sovituksi, että häissä on joka jätkällä tumma/tummahko puku ja kauluspaita ilman kravattia, ylin nappi auki. Ei oo helppoo... Kuteista saa ihan oikeasti niin paljon irtopisteitä, että en malta olla keräilemättä. Meillä humppakeikan asu on smokki ja punaiset koristeet. Ei oo kukaan vielä haukkunut. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
vanhami 29.04.2004 14:13:02 | |
---|
Mä kyllä huolella kerään joka keikalla irtopisteet talteen: Humppakeikalla humppamuusikon näköinen Rokkikeikalla kovan rokkarin näköinen Jatsikeikalla suuren jatsitähden näköinen Virsiensäestyskeikalla uskovaisen näköinen. Miten toi onnistuu? Vaikka mä mitä kledjua yritän vetää niskaan, oon mä aina virkaheioton hanuristin näköinen. Virsiensäestyskeikkoja ei juuri ole kyllä kyselty Mika |
baron 29.04.2004 14:18:37 | |
---|
Miten toi onnistuu? Vaikka mä mitä kledjua yritän vetää niskaan, oon mä aina virkaheioton hanuristin näköinen. Virsiensäestyskeikkoja ei juuri ole kyllä kyselty Mika Jakaus keskelle päätä virsikeikoille, pitkä musta takki ja harras ilme. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Have 29.04.2004 14:27:10 (muokattu 29.04.2004 14:28:03) | |
---|
Muistatteko vielä ne kivat röyhelöpaidat, joita oli melkein joka pumpulla 70 ja 80 luvulla? Ne oli mahtavia! Mustat lököttävä lahkeiset housut ja valkoinen röyhelöpaita. Siinä ne hihat ja puntti lepatti mukavasti kun puotteli huttua tulemaan. Tulipa mieleeni johtajan nootti erään ravintolan henkilökuntahuoneen seinältä. Aika taisi olla em. vuosikymmenet. "Ravintolassamme soittavan orkesterin esiintymisasujen on oltava samanlaiset, EI kuitenkaan mustat housut ja musta kauluspaita." Näihin aikoihin raflatrioilla oli 99,5 %:sesti em. esiintymisasu ja vaikka omalla tavallaan ihan tyylikäs onkin, kärsi aikoinaan melkoisen inflaation. Nykyään vois taas toimia, jos vaan olis ravintoloita missä soittaa. |
vanhami 29.04.2004 14:28:31 | |
---|
Jakaus keskelle päätä virsikeikoille, pitkä musta takki ja harras ilme. ja haitari mezziin, mees kokeileen, noin ihan niinkuin huvikseen esimerkiksi pohjanmaalle. Oulunsalo, haapavesi ym. Mee sunnuntaina rauhanyhdistykselle haitari olalla jakaus keskellä päätä ja sano, että notta tulin niitä virsiä säestämään. -> seuraa välitön ristiinnaulitseminen Mika |
baron 29.04.2004 16:00:13 | |
---|
ja haitari mezziin, mees kokeileen, noin ihan niinkuin huvikseen esimerkiksi pohjanmaalle. Oulunsalo, haapavesi ym. Mee sunnuntaina rauhanyhdistykselle haitari olalla jakaus keskellä päätä ja sano, että notta tulin niitä virsiä säestämään. -> seuraa välitön ristiinnaulitseminen Mika Eiks midihaitarista löydy "Church Organ" soundi? Jos pysyttelis vähän porstuan puolella, sanois, että täällä parempi akustiikka. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
toksu 06.05.2004 10:18:04 | |
---|
tanssikeikoilla ollaan yritettyä pukeutua yhtenäisen siististi. tilanteesta riippuen se tarkoittaa tumaa pukua tai vaikka vain kauluspaitaa. mitään pappatanssiuniformuja ei olla käytetty. =) |
Eddy 08.05.2004 07:00:31 | |
---|
tanssikeikoilla ollaan yritettyä pukeutua yhtenäisen siististi. Joo.Ainakin sen verran vois panostaa,että ne silmät on punaset sitten joka äijällä... Koskettelen soittimia... |
markus16 07.08.2012 19:07:38 | |
---|
Mä noukin tällaisen melkotuoreen ketjun vähän ylemmäs. Olisko aiheeseen tuoreempia mielipiteitä? Me ollaan veivattu akustista cover-duo -hommaa toista vuotta ja aina väliin on käynyt mielessä että pitäiskö räteihi ja lumpuihi kiinnittää enemmän huomiota. Yleensä varustuksena on ollu farkut ja kauluspaita, joskus ihan teepaitalinjallakin menty. Keikat siis lähinnä juottoloissa +satunnaisesti synttäri- firma- ja häävetoja. Kuulostaako livemusiikki paremmalta jos sitä esittää muusikon näköinen soittaja/pänti? Kirka saatana! |
onni 07.08.2012 22:19:41 | |
---|
Eikös Rhcp:n bändin basisti aikoinaan esiintynyt Dbtl:ssä pelkkä kaasunaamari päässä. Tais vehjekin seistä. Siinä esiintymisasu mallia. Ota lisää!!! |
baron 07.08.2012 22:32:26 (muokattu 07.08.2012 22:46:00) | |
---|
markus16: Me ollaan veivattu akustista cover-duo -hommaa toista vuotta ja aina väliin on käynyt mielessä että pitäiskö räteihi ja lumpuihi kiinnittää enemmän huomiota. Kyllä kantsii: Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja ekaksi yleisö kyllä kiinnittää huomiota siihen miltä bändi näyttää ja se on helppo tapa kerätä irtopisteet, paljon helpompaa kuin oppia hyvin soittamaan. Se miten pitäisi pukeutua riippuu tietenkin genrestä, tilaisuudesta ja yleisöstä: joissain tilanteissa smokki on paikallaan, jossain toisissa HARKITTU epäsiisteys, retkumaisuus yms mutta joka tapauksessa pukeutumiseen kannattaa kiinnittää huomiota. Edit: Nyt mä vasta huomaan että tää on ikivanha ketju johon olen vilkkaasti aikaisemminkin kirjoitellut. Mutta mielipiteeni asiasta ei ole muuttunut. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
M.i.k.key 07.08.2012 23:31:04 | |
---|
Edit: Nyt mä vasta huomaan että tää on ikivanha ketju johon olen vilkkaasti aikaisemminkin kirjoitellut. Mutta mielipiteeni asiasta ei ole muuttunut. Itse hämmästelin sitä että en muistanut tämmöistä aloittaneeni. möllisty |
kenonen 07.08.2012 23:55:59 (muokattu 08.08.2012 00:00:55) | |
---|
Mä ihmettelinkin, että oli vanhoja nimimerkkejä ketjussa jota ei ole näkynyt palstoilla herran aikoihin. Kledjut on pysynyt meikäläisellä samana. Virallisimmilla keikoilla musta puku ja joku kauluspaita. Takki lentää hemmettiin ennen ekaa biisiä ja jos joutuu slin puolella kulkemaan, harkinnan mukaan päälle. Muilla keikoilla farkut ja kauluspaita. Musta dresmaniin ym. puku on simppeli silloin kun mennään "lets go everybody" keikoille, jossa soittajat kasataan kulloisenkin tarpeen mukaan. Kaikilla kumminkin jonkinlainen puku löytyy. Joskus kun antaa valinnan vapauden, niin siellä voi olla jollain villapipo ja kaulahuivi rispersefarkkuyhdistelmä ja toisella suorat housut ja pikkutakki. Tarviiko tuon puvustuksen ihan täsmälleen samanlainen olla kaikilla, mutta linjan pitäisi olla suunnilleen sama ja jotensakin yhteneväinen. Ei laidasta laitaan. Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8 |
baron 08.08.2012 08:14:47 | |
---|
kenonen: Tarviiko tuon puvustuksen ihan täsmälleen samanlainen olla kaikilla, mutta linjan pitäisi olla suunnilleen sama ja jotensakin yhteneväinen. Ei laidasta laitaan. Me ollaan sovittu yleensä "suuret linjat", yksityiskohdat saa vapaasti yksilöllisesti tulkita. Esim onko pikkutakki, onko kauluspaita, onko kraka? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Master-x 08.08.2012 08:34:51 | |
---|
Mut ku mä en millään haluaisi näyttää samalta mun duokaverin kanssa... mieluummin näytän "edes vähän" ihmiseltä... oppirahoja maksellessa |
markus16 08.08.2012 11:42:23 | |
---|
Mun niin käy sääliksi mun duo-kaveria kun kaikki puumanaiset pörrää aina mun iholla kiinni ja se saa huomiota vaan parikymppisiltä tytöiltä. Sais sekin joskus tuntea Aikuisen Naisen kosketuksen. Niillä on tissien välissä niin paljon enemmän. Mm. napa. Kirka saatana! |