the-Antero 31.12.2012 00:37:15 (muokattu 31.12.2012 01:07:35) | |
---|
Saksanpojalla saattoi olla akuutti rahantarve octoberfestille ;) 900€ kuulostaa nyt kyllä ReBeatin omalta viralliselta hinnalta. Mutta jos haluat tuon niin 1300€ voin myydä sulle. Saat vähän alennusta. Sen halvemmalla ei mene Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Osteri 31.12.2012 01:01:35 | |
---|
Duotone Saksassa muualla kuin Ebayssä näyttää nopealla googlella käytettyjen pyynnit liikkuvan 1100-1400 haarukassa. Haku: biete Kettner Duotone topteil. Hinnan perässä maininta VHB = verhandlungsbasis = neuvotteluhinta. Tietysti onhan se vaihtoehto tarjota Ebayssa ja voittaa joskus, tai Saksan matkalla napata tuollainen yllä mainittuun hintaan tuliaisiksi kun kuljetukselle ei tarvitse laskea mitään kustannusta. Voipi hyvin olla myös mahdollista että helpommalla pääsee kun neuvottelee Suomessa ja näkee mitä ostaa. Uskon että myyjä ja ostaja pääsevät sopimukseen. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
Gabe 31.12.2012 09:18:22 (muokattu 31.12.2012 09:19:42) | |
---|
ReBeat: Virallinen varmistettu oikea Suomi-hinta Duotonelle on 900 euroa. Kutakuinkin satasen verran enemmän millä Puretonet liikkuu. Tosin saksassa edellinen duo meni 520e, footswitch included ... ja yleensä ne menee siellä 700-800. http://aijaa.com/092TNw Aika paljon arvo tippuu kyllä tuon mukaan. Varsinkin kun uutta myydään ainakin F-musiikissa vielä tuohon 2250 euroon. Ebayssä nuo näyttää pyörivän tuossa 1400-1500 dollarin pinnassa, eli kyllä tuosta 1300-1400e voisi hyvällä omallatunnolla pyytää. e. Myyjä tiputtikin hintaa tuonne, hyvin fiksua toimintaa! www.kitaramaailma.com |
the-Antero 31.12.2012 09:32:12 | |
---|
Gabe: Aika paljon arvo tippuu kyllä tuon mukaan. Varsinkin kun uutta myydään ainakin F-musiikissa vielä tuohon 2250 euroon. Ebayssä nuo näyttää pyörivän tuossa 1400-1500 dollarin pinnassa, eli kyllä tuosta 1300-1400e voisi hyvällä omallatunnolla pyytää. e. Myyjä tiputtikin hintaa tuonne, hyvin fiksua toimintaa! Joo, jos 1500€ on liikaa niin sitten se on. 1300€ on mielestäni täysin kohtuullinen pyyntö kuitenkin hemmetin hyvästä vahvistimesta joka tosisaan uuten on sen yli 2k ;) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Gabe 31.12.2012 09:41:11 | |
---|
the-Antero: Joo, jos 1500€ on liikaa niin sitten se on. 1300€ on mielestäni täysin kohtuullinen pyyntö kuitenkin hemmetin hyvästä vahvistimesta joka tosisaan uuten on sen yli 2k ;) Ihan fiksu pyyntö minusta. :) Toivottavasti menee kaupaksi niin pääset Orangea ostamaan! :) www.kitaramaailma.com |
the-Antero 31.12.2012 09:48:45 | |
---|
Gabe: Ihan fiksu pyyntö minusta. :) Toivottavasti menee kaupaksi niin pääset Orangea ostamaan! :) Jep, näin mäkin toivon :) Hyvä vekotin tuo on, mutta ne rässimätöt on soitettu ja palattu hitaampaan menoon johon tartteis suht erilaista rosoa itse vahvistimesta :) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
statementus 31.12.2012 10:03:56 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joku voi hinnan mukaan olettaa, että on kalliimpi malli. Kyllä tuossa minusta aika harmaalla alueella liikutaan. Aivan selvästi yritetään saada joku kuvittelemaan, että kyseessä on HW, vaikkei suoraan valehdellakaan... Sanonpa vielä sanasen tästä proffast. Myyjä vastas mul vihdoin, sain kysyy monesti et kumpi versio täs on kyseessä ennenku myyjä reagoi mitenkään. Sit vihdoin hän sanos et ei yhtää tiedä kumpi versio tää on. Sit kun annoin ymmärtää et tiedän mistä on kyse ja annoin palautetta että olisiko fiksua laittaa tohon ilmoitukseen et mikä täs on oikeesti kyseessä ja kysyin että eikai hän aio huijata ketään niin hän ilmoitti että tuote on juuri myyty 150 euroon ja poisti sen torilta. Kyl tästä vähän hämärä kuva jäi käteen. Huvittavinta täs oli et mä olisin 90-100 euroon ton kuitenki ostanu.. |
0101978 31.12.2012 10:31:26 | |
---|
Mutta se tuskin olisi tuohon hintaan myynyt. Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä! |
Laulava Kylätohtori 31.12.2012 10:41:48 | |
---|
statementus: Sanonpa vielä sanasen tästä proffast. Myyjä vastas mul vihdoin, sain kysyy monesti et kumpi versio täs on kyseessä ennenku myyjä reagoi mitenkään. Sit vihdoin hän sanos et ei yhtää tiedä kumpi versio tää on. Sit kun annoin ymmärtää et tiedän mistä on kyse ja annoin palautetta että olisiko fiksua laittaa tohon ilmoitukseen et mikä täs on oikeesti kyseessä ja kysyin että eikai hän aio huijata ketään niin hän ilmoitti että tuote on juuri myyty 150 euroon ja poisti sen torilta. Kyl tästä vähän hämärä kuva jäi käteen. Huvittavinta täs oli et mä olisin 90-100 euroon ton kuitenki ostanu.. Eli kyseessä oli täysiverinen kusetus, koska myyjä tiesi varsin hyvin, että kyse oli PCB:stä. Ei tarvitse tuoltakaan sitten mitään koskaan ostaa. Case Closed... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Tinippa84 31.12.2012 10:43:33 | |
---|
|
oiva tumpeloinen 31.12.2012 10:44:24 (muokattu 31.12.2012 10:45:22) | |
---|
statementus: Huvittavinta täs oli et mä olisin 90-100 euroon ton kuitenki ostanu.. Huvittavinta on kyllä tulla tänne jeesustelemaan kusettajamyyjästä, ja sitten on itse valmis maksamaan oikein 90-100 euroa purkista, mikä normaalisti liikkuu torilla 120-140 euroon. Kuvaa hienosti, miten pelkkä myyjä on kusettaja. E: varmasti tarjositkin tuon summan siitä ennen kuin myyjä vastasi sen olevan myyty? |
0101978 31.12.2012 10:57:09 | |
---|
Mullekkin kelpaisi MP-purkit 90-100€ hintaan. Ei olisi niin sillä versiollakaan väliä. Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä! |
statementus 31.12.2012 11:01:38 | |
---|
oiva tumpeloinen: Huvittavinta on kyllä tulla tänne jeesustelemaan kusettajamyyjästä, ja sitten on itse valmis maksamaan oikein 90-100 euroa purkista, mikä normaalisti liikkuu torilla 120-140 euroon. Kuvaa hienosti, miten pelkkä myyjä on kusettaja. E: varmasti tarjositkin tuon summan siitä ennen kuin myyjä vastasi sen olevan myyty? Onks tumpeloinen myyjän kamu vai sua täs niin riipii? Tosi hämärät on noi sunki arvot jos sä et tässä jutussa mitää outoa huomaa. Onks susta siis sallittuu yrittää johtaa täl tavalla harhaan ostajia? Mä oon pari käytettyy tehdasproffaa ostanu ebaystä, deeb blue delayn hintaan 90e ja electric blue choruksen 100 euroon. Suunnilleen tohon hintaan niit on nytkin siel myynnissä. Kyl se nyt vaan pitää tehdä selväks mitä myydään rehellisesti ja varsinki jos sitä kysytään suoraan monesti. |
Gafa 31.12.2012 11:01:41 (muokattu 31.12.2012 11:02:05) | |
---|
oiva tumpeloinen: Huvittavinta on kyllä tulla tänne jeesustelemaan kusettajamyyjästä, ja sitten on itse valmis maksamaan oikein 90-100 euroa purkista, mikä normaalisti liikkuu torilla 120-140 euroon. Kuvaa hienosti, miten pelkkä myyjä on kusettaja. Meinasin just kirjoittaa samaan suuntaan, hain kahvin ja dellasin pois.. |
Gafa 31.12.2012 11:06:23 (muokattu 31.12.2012 11:09:53) | |
---|
statementus: Onks tumpeloinen myyjän kamu vai sua täs niin riipii? Tosi hämärät on noi sunki arvot jos sä et tässä jutussa mitää outoa huomaa. Onks susta siis sallittuu yrittää johtaa täl tavalla harhaan ostajia? Mä oon pari käytettyy tehdasproffaa ostanu ebaystä, deeb blue delayn hintaan 90e ja electric blue choruksen 100 euroon. Suunnilleen tohon hintaan niit on nytkin siel myynnissä. Kyl se nyt vaan pitää tehdä selväks mitä myydään rehellisesti ja varsinki jos sitä kysytään suoraan monesti.
Kyllä myyjä saa päättää hinnan ja kenelle myy. Sry. Näin se on. Ostajalle jää aina vastuu kun tehdään käteiskauppaa ilman kuittia. Ps. kaikille ei tarvii myydä, eikä pidä ostaa jos ei miellytä. |
Laulava Kylätohtori 31.12.2012 11:07:14 | |
---|
statementus: Kyl se nyt vaan pitää tehdä selväks mitä myydään rehellisesti ja varsinki jos sitä kysytään suoraan monesti. Samaa mieltä. Ehkä myyjä ei Gabelle myydessään tosiaan tiennyt, kumpi malli on kyseessä. Kuten jo toiseen ketjuun aikaisemmin kirjoitin, niin kuvien lähetys puhuu rehellisyyden puolesta, mutta jos myyjä ei asian selvittyäkään "tiennyt", kumpi malli on kyseessä, niin onhan se selvä oppikirjanmukainen kusetusyritys. Varmaan vituttaa, jos on itse tullut kusetetuksi, mutta sinänsä ihan sama. Kusettaja, mikä kusettaja. Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gafa 31.12.2012 11:08:49 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Samaa mieltä. Ehkä myyjä ei Gabelle myydessään tosiaan tiennyt, kumpi malli on kyseessä. Kuten jo toiseen ketjuun aikaisemmin kirjoitin, niin kuvien lähetys puhuu rehellisyyden puolesta, mutta jos myyjä ei asian selvittyäkään "tiennyt", kumpi malli on kyseessä, niin onhan se selvä oppikirjanmukainen kusetusyritys. Varmaan vituttaa, jos on itse tullut kusetetuksi, mutta sinänsä ihan sama. Kusettaja, mikä kusettaja. Ehkäpä ammattilaista ei edes kiinnostanut miten se on tehty.. mistä lie saanut? |
Laulava Kylätohtori 31.12.2012 11:09:12 | |
---|
Gafa: Kyllä myyjä saa päättää hinnan ja kenelle myy. Sry. Näin se on. Ostajalle jää aina vastuu kun tehdään käteiskauppaa ilman kuittia. Ps. kaikille ei tarvii myydä, eikä eikä pidä ostaa jos ei miellytä. Joo, mutta myyjä ei saa kusettaa kertomalla väärää tai valheellista tietoa. Se on ihan eri asia kuin turvonnut pyynti. Mulle on ihan sama, vaikka pyytäisi 1000 euroa Behringeristä, mutta jos sitä myydään jonain muuna kuin se on tai muuten valehdellaan, niin silloin asia on jo aivan toinen... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Laulava Kylätohtori 31.12.2012 11:10:27 | |
---|
Gafa: Ehkäpä ammattilaista ei edes kiinnostanut miten se on tehty.. mistä lie saanut? Toistan nyt vielä itseäni. Ei tarvitsekaan kiinnostaa, mutta jos valehtelee ostajalle, ketä kiinnostaa, niin se on kusetusta, mikä ei ole hyväksyttävää... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Laulava Kylätohtori: Samaa mieltä. Ehkä myyjä ei Gabelle myydessään tosiaan tiennyt, kumpi malli on kyseessä. Kuten jo toiseen ketjuun aikaisemmin kirjoitin, niin kuvien lähetys puhuu rehellisyyden puolesta, mutta jos myyjä ei asian selvittyäkään "tiennyt", kumpi malli on kyseessä, niin onhan se selvä oppikirjanmukainen kusetusyritys. Varmaan vituttaa, jos on itse tullut kusetetuksi, mutta sinänsä ihan sama. Kusettaja, mikä kusettaja. No sitäpä juuri. Eiköhän täs ole niin että kusettajat puolustelee kusettajia. Jos joku pillastuu siitä et annetaan vähä noottia harhaanjohtamisesta ja epäselvästä ilmoituksesta niin on siinä epäilyn paikka. En mä tarkota et sen olis pitäny mulle sitä myydä jos se ei miellytä mut ei siinä sit saa kuitenkaan valehtelemaan alkaa. |