Aihe: Tampesterilaiset hoi!! ja jotkut muutki
1 2
gunnar
27.12.2012 23:25:24
Jucciz: Harri korjaa.

http://www.kitarafaktori.fi/

Mukava mies ja todella todella ammattimainen työnjälki. Ei moitteen sijaa.

Komppaan komppaan, eli ääni Harrille täältäkin!
Heroooh
28.12.2012 01:29:24

Tekeekös Nevalainen vielä nauha remppoja? Oon kuullut tutuilta että miehellä olisi kiirettä, pitääkö paikkaansa?
Cow`s go moo when they poo -HeavyMetal Farmer
Hynkel
28.12.2012 07:57:42
Heroooh: Tekeekös Nevalainen vielä nauha remppoja? Oon kuullut tutuilta että miehellä olisi kiirettä, pitääkö paikkaansa?

Ööö... Eikös tää selviä yhdellä soitolla?
Fender, Bluetone, Bogner.
Lancelot
28.12.2012 12:11:19
Heroooh: Tekeekös Nevalainen vielä nauha remppoja? Oon kuullut tutuilta että miehellä olisi kiirettä, pitääkö paikkaansa?

Eiköhän se tee, onhan se kiireinen kaveri ja tästä johtuen saattaa olla hieman hajamielinen. Rimpautappa kaverille ja menet käymään sen pajalla, oikein mukava mies on.
Epi
28.12.2012 21:00:25 (muokattu 28.12.2012 21:01:40)

Kitarafaktorin Harri Kauppila on mun ehdoton suositukseni! Yhteystiedot löytyy nettisivuilta:

www.kitarafaktori.fi
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
horseface
28.12.2012 21:27:00
Komppia! Harrille vaan!
Oli miten oli, näin on!
Midrange
30.12.2012 00:05:53 (muokattu 30.12.2012 00:06:14)
Jätättekö huoletta kitaranne useiksi päiviksi korjaajan haltuun korjauksen ajaksi?

Itse en moiseen pysty, omissa skeboissa on sen verta kovasti tunnearvoa että suostun vain siihen, että vien samana aamuna ja illalla haen poies. Jos tämä ei sovi niin sitten olkoot sopimatta.
How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better
CBXJuha
30.12.2012 02:35:03
Midrange: Jätättekö huoletta kitaranne useiksi päiviksi korjaajan haltuun korjauksen ajaksi?

Itse en moiseen pysty, omissa skeboissa on sen verta kovasti tunnearvoa että suostun vain siihen, että vien samana aamuna ja illalla haen poies. Jos tämä ei sovi niin sitten olkoot sopimatta.

Kyllä jätän ainakin Kauppilalle. Kovasti entistä ehompana tulivat takaisin kotiin Gibson LP Standard sekä Lado Earth vaikka hieman joutuikin odottelemaan. Hyvin nukuin yöt odotellessa.

Suositusta Harri Kauppilalle minultakin.
Jucciz
30.12.2012 04:43:15 (muokattu 30.12.2012 04:43:55)
Midrange: Jätättekö huoletta kitaranne useiksi päiviksi korjaajan haltuun korjauksen ajaksi?

Riippuu ihan aikatauluista. Jos molemmille osapuolille onnistuu se, että vien vasta huoltopäivänä ja haen samana päivänä pois, teen mielelläni niin. Jos ei onnistu, mulle ei ole mikään ongelma jättää soitinta/vahvistinta pidemmäksi ajaksi tutulle ja luotettavalle korjaajalle - voin soitella muilla vehkeillä sillä välin. Esim. viimeisin vahvistimeni lähti saapumispäivänään saman tien tsekattavaksi luottokorjaajalleni ja oli siellä yli kaksi viikkoa periaatteella "tsekkaat sit kun on sopiva sauma ja soitat kun on valmista". Toki tämmöinen ei sovi, jos kyseessä on vaikkapa ainut kitara. Toisaalta taas jos soitin/vahvistin on sellaisessa kunnossa, että sitä ei voi käyttää ennenkö se huolletaan, sama kai se, missä se odottaa huoltoa.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Lilli
30.12.2012 11:09:30
IlleonKali: Kelpo jälkeä teki kun kitarani nauhojenhionnassa ja satulan laitossa siellä oli. Ainut miinus siitä että ruusupuuotelautaan tuli 3,5cm:n naarmu yhteen nauhaväliin, ilmeisesti nauhaviilasta. Ei vaikuta soittoon enkä siksi siitä viitsinyt alkaa valittamaan kun jälki muuten oli hyvää. Siksi harmittaa hieman kun muuten olen kitaraa (jenkkistrato) pitänyt kuin kukkaa kämmenellä, ja jossain mint-kuntoisessa vintagesoittimessa harmitus olisi ollut vielä suurempi.

Edit: Tekstiä korjattu.

Eikön tässä syntyi nyt Fenderille uusi mallisto 'luthierworn' - mintin ja roadwornin väliin.
The same thing that makes you live can kill you in the end
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)