Löysin tämmösen teininä rustaamani pätkän ja editoin sen esityskuntoon: Ufolaulu Kaksi nuorta lähti kuutamouinnille Kauniina kesäiltana Kumpaakaan ei nähty enää koskaan Rannalle jäivät heidän vaatteensa Ja ruosteinen, vanha Datsunin raato Kasettisoitin täynnä jotain roskaa Samana iltana nähtiin taivaalla Omituinen valojuova Minä tiedän mikä aiheutti sen Minä näin oudon lentävän esineen Poistuvan tältä planeetalta Minä tiedän sen, mutta hallitus kiistää kaiken Jotain outoa Täällä tapahtuu Mutta hallitus kiistää kaiken Meille valehdellaan Heidän hukkuneen Mutta minä tiedän totuuden Humanoidit veivät heidät Lentävällä lautasellaan Tukikohtaansa taakse Neptunuksen Ne aikovat vallata maailman Minä kyllä tiedän sen Minä tiedän sen, mutta hallitus kiistää kaiken Jotain outoa Täällä tapahtuu Mutta hallitus kiistää kaiken Meille valehdellaan Heidän hukkuneen Mutta minä tiedän totuuden Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä. |
visio: Sepi Kumpulaisen punaniskaserkku Ameriikan junttiseuduilta tekee turneen jossain pystyynkuolleen maaseuden perimmäisessä kolhoosissa instrumenttinaan vain vanha akustinen kitara, jonka kielet ovat ruosteessa ja lankku tuhannen pillun päreiksi halkeillut - ja hän esittää tämän kappaleen silmät psykoottisesti kiiluen, lakonisen toteavasti. The truth is out there. Thank God. En voisi kuvitellakaan tsipaleelle minkään muunlaista lähestymistapaa. Eli toimii tietyin varauksin. EDIT: yksi pilkku unohtui. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |