Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tampesterilaiset hoi!! ja jotkut muutki
1 2
Heroooh
25.12.2012 23:23:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kymysys koskee Halla Customsia ja nauhojen vaihtoa.
Eli onko kokemuksia? Hinnat ovat reilusti alhaisemmat kuin muilla looseilla, joten onko huollon jälki hyvää vai huonoa. Kun ei huvittais viedä vintaakkeli peliä ihan shittiin paikkaan joten muitakin soitinkorjaajia saa ehdottaa.
 
Cow`s go moo when they poo -HeavyMetal Farmer
Jucciz
26.12.2012 01:00:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harri korjaa.
 
http://www.kitarafaktori.fi/
 
Mukava mies ja todella todella ammattimainen työnjälki. Ei moitteen sijaa.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
taikatatti
26.12.2012 02:12:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heroooh: Kymysys koskee Halla Customsia ja nauhojen vaihtoa.
Eli onko kokemuksia? Hinnat ovat reilusti alhaisemmat kuin muilla looseilla, joten onko huollon jälki hyvää vai huonoa. Kun ei huvittais viedä vintaakkeli peliä ihan shittiin paikkaan joten muitakin soitinkorjaajia saa ehdottaa.

 
Asiallinen kaveri ja osaa hommansa. Ei moitittavaa,
 
"No matter how hard life gets, remember there is nothing harder than pooping when you don't have to poop."
Gabe
26.12.2012 09:41:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelkkää hyvää olen tuosta firmasta kuullut, uskoisin että voit huoletta viedä sinne kitarasi huoltoon. Toisella otsikoinnilla voisi tulla enemmänkin vastauksia. :)
 
www.kitaramaailma.com
Heroooh
26.12.2012 10:17:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Halvat hinnat vain ihmetyttivät siksi kyselen, mutta kiitos vastauksista:)
 
Cow`s go moo when they poo -HeavyMetal Farmer
nakedzen
26.12.2012 13:20:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin hoiti kaveri hommansa, peukku ylös täältä.
Kousi
26.12.2012 16:28:58 (muokattu 27.12.2012 15:00:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kelpo jälkeä teki kun kitarani nauhojenhionnassa ja satulan laitossa siellä oli. Ainut miinus siitä että ruusupuuotelautaan tuli 3,5cm:n naarmu yhteen nauhaväliin, ilmeisesti nauhaviilasta. Ei vaikuta soittoon enkä siksi siitä viitsinyt alkaa valittamaan kun jälki muuten oli hyvää. Siksi harmittaa hieman kun muuten olen kitaraa (jenkkistrato) pitänyt kuin kukkaa kämmenellä, ja jossain mint-kuntoisessa vintagesoittimessa harmitus olisi ollut vielä suurempi.
 
Edit: Tekstiä korjattu.
 
jussip
27.12.2012 08:59:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IlleonKali: Kelpo jälkeä teki kun kitarani nauhojenhionnassa ja satulan laitossa siellä oli. Ainut miinus siitä että ruusupuuotelautaan tuli miltei koko otelaudan levyinen naarmu yhteen nauhaväliin, ilmeisesti nauhaviilasta. Ei vaikuta soittoon enkä siksi siitä viitsinyt alkaa valittamaan.
 
Mun kitaralle kävi täsmälleen sama juttu nauhahionnassa. Ei mun Eclipse pakasta vedetty muutenkaan ole, mutta olisin mielummin ilman tuota naarmua pärjäillyt.
 
Lancelot
27.12.2012 11:22:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos noinkin visuaalinen moka tulee soitinkorjaajan toimesta, niin eikö siinä ole pieni palaute/hinnan alennus paikallaan? Vai onko niin että niin kauan kun virhe ei tunnu soitossa niin se on ok? Onko tuo korjaaja itse maininnut erheensä, vai onko pokkana antanut kitaran omistajalleen takaisin? Ihme touhua..
 
Vladi
27.12.2012 11:27:17 (muokattu 27.12.2012 11:28:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lancelot: Jos noinkin visuaalinen moka tulee soitinkorjaajan toimesta, niin eikö siinä ole pieni palaute/hinnan alennus paikallaan? Vai onko niin että niin kauan kun virhe ei tunnu soitossa niin se on ok? Onko tuo korjaaja itse maininnut erheensä, vai onko pokkana antanut kitaran omistajalleen takaisin? Ihme touhua..
 
Samaa meinasin kysyä. Ei se naarmu itseä soittaessa ehkä haittaa, mutta asialla voi olla merkitystä esim. kitaran etsiessä uutta omistajaa.
 
Mä oon huollattanut nauhoja eri kitaroista monet kerrat ja aina on tulleet soittimet ilman naarmuja takaisin. Ei puhettakaan, että antaisin otelautaan tulevan naarmun olla vain, koska "se ei haittaa soittoa". Hyvällä soitinkorjaajalla on varmasti myös ammattiylpeys, eli haluaa varmasti paikata virheensä. Jos taas korjaaja on tietoisesti antanut soittimen omistajalleen takaisin mainitsematta asiasta, minä en hänelle soitintani uudestaan veisi.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Numb
27.12.2012 11:29:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos soitinseppä on naarmun tehnyt, hän sen myös poies hoitakoon. Ei kai se nyt ihan hirmuinen uurre voi olla, että buffilla poies?
 
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head MySpace
Kousi
27.12.2012 14:43:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/dyn/users/107013.jpg
 
Tuossa näkyy naarmu, muistin väärin että se olisi ollut pidempi mutta huomattava kuitenkin. Nyt kun asiaa on täällä puitu, niin ehkä itse vähättelin asiaa liikaa ja asiasta olisi pitänytkin reklamoida. Korjaaja itse ei maininnut asiasta vaikka ehkä huomasikin että tarkastelin naarmua.
 
Antti1
27.12.2012 14:48:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IlleonKali: http://muusikoiden.net/dyn/users/107013.jpg
 
Tuossa näkyy naarmu, muistin väärin että se olisi ollut pidempi mutta huomattava kuitenkin. Nyt kun asiaa on täällä puitu, niin ehkä itse vähättelin asiaa liikaa ja asiasta olisi pitänytkin reklamoida. Korjaaja itse ei maininnut asiasta vaikka ehkä huomasikin että tarkastelin naarmua.

 
No toi on kyl jo sen sorttinen naarmu, joskin kuvaustapa sitä varmaan korostaa vähän, että se olisi pitänyt hoitaa kuntoon. Moinen möhläys aiheutunee lähinnä huolimattomasta otelaudan suojaamisesta, se kun vie "ylimääräistä" aikaa tekijältä.
 
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
Gabe
27.12.2012 16:15:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IlleonKali: http://muusikoiden.net/dyn/users/107013.jpg
 
Olisin kyllä reklamoinut tuommoisesta naarmusta. Suomessa on vähän huono tämä tyyli ettei palautetta anneta, ennemmin yrittäjä varmaan paikkaa virheensä kuin haluaa että netin välityksellä lähtee jutut leviämään.
 
www.kitaramaailma.com
Jungleman
27.12.2012 16:46:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Olisin kyllä reklamoinut tuommoisesta naarmusta. Suomessa on vähän huono tämä tyyli ettei palautetta anneta, ennemmin yrittäjä varmaan paikkaa virheensä kuin haluaa että netin välityksellä lähtee jutut leviämään.
 
Näinpä.
 
Kuvassa ollut naarmu on kyllä sitä luokkaa että en veisi omia soittimiani minnekään missä ne voisivat joutua tuollaiseen kohteluun. Itse tehtyjä kolhuja ei lasketa, tietenkään.
 
Taannoin vein pari kitaraa hoitoon eräälle kohtalaisen tunnetulle korjaajalle (ei mitään tekemistä alkuperäisessä aiheessa mainitun pajan kanssa) ja sain takaisin jotain aivan muuta kuin oli tilauksessa. Reklamoin heti, sain pikku alennuksen työstä. Pahaa mieltä & wuitutusta ei hyvitys vienyt mihinkään, enkä enää vie ko. firmaan mitään. En kuitenkaan kokenut enkä koe tarvetta ryhtyä tärvelemään puljun mainetta: lähes kaikki siellä soittimiaan huollattaneet ylistävät sitä yksimielisesti M.netin keskusteluissa, minulla kävi varmaankin vain huono tuuri. En ole asiasta sen kummemmin puhunut missään, enkä kerro sen enempää...
 
...koska netissä on helppo huudella. Ja turkasen vaikea on korjata vahinkoa jälkeenpäin - oli vahinko sitten sattunut soittimelle, soittajan mielenrauhalle tai korjaajan maineelle.
 
Liikaa säätöä.
Thyvon
27.12.2012 16:57:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tampereen seudulla on hyviä pajoja, kuten Kitarafaktori tai Korpi Instruments.
 
Gabe
27.12.2012 17:40:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thyvon: Tampereen seudulla on hyviä pajoja, kuten Kitarafaktori tai Korpi Instruments.
 
Totta, näistä molempia voi kyllä suositella lämpimästi.
 
www.kitaramaailma.com
Lancelot
27.12.2012 19:45:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Totta, näistä molempia voi kyllä suositella lämpimästi.
 
Älä ny liikaa suosittele mitään, tiäs mitä niistäkin tulee vielä ilmi.
 
AngieRainbow
27.12.2012 19:56:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Harri korjaa.
 
http://www.kitarafaktori.fi/
 
Mukava mies ja todella todella ammattimainen työnjälki. Ei moitteen sijaa.

 
Kyllä se näin menee. Yritin tässä alkaa laskemaan, kuinka monta kitaraa mulla on ollut Harrilla huollossa. Aloin tajuamaan, että huh huh kun on tullutkin osteltua ja myytyä kitaroita kaasuissani.
 
No joka tapauksessa kitarafaktori on mun suosikkini Tampereella. Mulla on muualtakin kokemusta enkä ala tässä nyt mitään "dissaamaan", mutta olen ollut tyytyväisin Harrin työhön ja palveluun.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Gabe
27.12.2012 22:21:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lancelot: Älä ny liikaa suosittele mitään, tiäs mitä niistäkin tulee vielä ilmi.
 
Vahinkoja käy varmasti kaikille, mutta nuo kaksi on kyllä aika varmat vaihtoehdot.
 
www.kitaramaailma.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «