Aihe: aktiivin ja passiivin erot
1 2 3
sepisti
26.12.2012 12:10:53
rabitti88: 4 sähkistä ja 2 elektroakustista Hillsong tyyliin tai sinne päin. jos tiedätte mitä tarkoitan. tavoitteena yli 20 keikkaa vuodessa, paikoissa joissa ei ole omaa ääni järjestelmää se oli bassoja 2 joista toinen on elektroakustinen.

Mukavaahan se on haaveilla "Hillsong" -keikoista ja isoista kamoista...
Jaava
26.12.2012 16:19:40
Mielenkiintoinen bändi on, kun on 4 sähkökitaraa yhtä aikaa.
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
LHU
26.12.2012 17:51:47
Jaava: Mielenkiintoinen bändi on, kun on 4 sähkökitaraa yhtä aikaa.

Mutta onko se aktiivinen vai passiivinen, vai aktiivisti passivoitunut?
Täältähän poistellaan viestejä ja kokonaisia keskusteluja aivan mielivaltaisesti!!!
thedude
01.04.2013 23:03:59
Lainataan nyt vaikka tätä topicia.

Meidän pumpulla ois ens lauantaina keikka sellasessa mestassa, jossa on Dynacordin Powermate mikserivahvistin ja siihen kytkettävät 2 passiivikaiutinta (ja taitaa olla myös subbari). Näiden kautta siis laulu ja akkari, muu bändi omista kamoistaan. Koska siellä ei valitettavasti ole monitoria / monitoreja, kelasin että voinko käyttää tuon Dynacordin kanssa mun omaa dB:n aktiivikaiutinta monitorina mikserivahvistimen monitor outista? Mä oon käyttänyt ainoastaan aktiivi-systeemejä, joten en valitettavasti tiedä voiko noita laitteita käyttää ns. ristiin. Kiitos jo etukäteen vastauksistanne.
Danko
01.04.2013 23:48:04

thedude: Koska siellä ei valitettavasti ole monitoria / monitoreja, kelasin että voinko käyttää tuon Dynacordin kanssa mun omaa dB:n aktiivikaiutinta monitorina mikserivahvistimen monitor outista?

Manuaalin sivulta 15:
This output provides connection for an power amplifier or active stage monitor speaker systems. The MONITOR output is designed in Ground Sensing technology to prevent the induction of external noise, even with long cables. Use balanced cables for the connection of external components whenever it is possible. eli lähtö on linjatasoinen ja käy aktiivikaapille sellaisenaan.
"No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)