Laulava Kylätohtori: Jep, kyllä vaimo sen sitten huomaa, kun tavara on tullut perille. Ja jos ei huomaa, niin aina parempi. Toisaalta, ei vaimotkaan lupia kysele ostessaan 83. parin kenkiä tai jumala yksin tietää kuinka monennen laukkunsa. Ja jos joku väittää, että esim. viidettä kitaraa e tarvita, niin tarvitaan sitä silti enemmän kuin 105. huivia. Minä voin todistettavasti soittaa kaikilla kitaroillani kuukauden aikana, mutta moniko vaimo-ihminen voi sanoa käyttävänsä kaikkia vaatteitaan edes vuoden aikana.... Tämä on seikka mihin hyvin usein nojaan perusteluni. :) No ei, aika kiltti vaimo mulla kuitenkin on. www.kitaramaailma.com |
Gabe: Tämä on seikka mihin hyvin usein nojaan perusteluni. :) No ei, aika kiltti vaimo mulla kuitenkin on. Meillä tehtiin jopa niin kätevästi, että vaimo sai jouluksi haluamansa takin, joka oli luonnollisesti ihan pakko saada. Vastineeksi meikä lähtee kitarakaupoille ulkomaanreissun jälkeen. Kyllä mulle tämmöinen diili kelpaa! Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |