TheMusiikkmies 24.12.2012 17:28:56 | |
---|
daredevil: oceans 13 tuli eilen telkkarista ja ei kyllä kerta kaikkiaan pysty katsomaan loppuun.. Musta ainakin oli ihan mukiinmenevä pätkä. Laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt. |
Jyrken 24.12.2012 18:48:41 | |
---|
Se vanha Tuntematon Sotilas. Laimeesta kohtauksesta toiseen ilman punaista lankaa. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
mpekkanen 24.12.2012 18:49:59 | |
---|
Jyrken: Se vanha Tuntematon Sotilas. Laimeesta kohtauksesta toiseen ilman punaista lankaa. tällä pääsee pitkälle |
Booombox 25.12.2012 01:29:42 | |
---|
Renny Harlinin Deep Blue Water, oli niin kamala että laatta meinasi lentää. Reilun puolen tunnin jälkeen alkoi riittelemään. I'm a street walking cheetah with a heart full of napalm. |
BondakeBunny 25.12.2012 10:08:58 | |
---|
Tässä joku aika sitte telkkarissa oli wild hogs. Vähä katoin alkua , mutta tuntu olevan niin aivovammasille suunnatttu elokuva, että sammutin digiboksin ja lohdutin itseäni Commandolla. Opi kärsimään valittamatta. |
Wolfgang 25.12.2012 10:29:34 | |
---|
Booombox: Renny Harlinin Deep Blue Water, oli niin kamala että laatta meinasi lentää. Reilun puolen tunnin jälkeen alkoi riittelemään. Onks tää jatkoa Deep blue sealle? Joka muuten oli typeryydestään huolimatta ja osaksi juuri sen takia varsin viihdyttävä leffa:) "Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny |
pehko 25.12.2012 10:56:26 | |
---|
carnation: Tinker Tailor Soldier Spy - tylsiä molemmat. Tämä on kyllä semmonen leffa, josta ei osannu sanoa onko se hyvä vai huono, mielenkiintonen tai tylsä, koska en yksinkertasesti pysyny mukana ensinkään. Oon parilta muultakin kysyny jotka sen on nähny, niin alku, ok, loppu, ok, kaikki siinä välissä aivan ohi. Itellä jätin viimeviikolla kesken semmosen kun The Battle of England. vuonna 1969 tehty lentokonesotaleffa, joka alko vähintäänkin vakuuttavasti, mutta loppuakohden mentiin metsään. Toinen, mikä nyt äkkiseltään tulee mieleen on G.I. Joe. Edes nahkaan verhoutunut Sianna Miller ei saanut mielenkiintoa pysymään ylhäällä. |
Bluesmies 25.12.2012 11:28:45 | |
---|
pehko: Tämä on kyllä semmonen leffa, josta ei osannu sanoa onko se hyvä vai huono, mielenkiintonen tai tylsä, koska en yksinkertasesti pysyny mukana ensinkään. Oon parilta muultakin kysyny jotka sen on nähny, niin alku, ok, loppu, ok, kaikki siinä välissä aivan ohi. Juurikin näin. Ilmeisesti tää on ns. hyvä leffa, mutta mun mielestä aivan paska. Näyttely oli kyllä ensiluokkaista. |
päänahka 25.12.2012 12:47:54 | |
---|
Bluesmies: Juurikin näin. Ilmeisesti tää on ns. hyvä leffa, mutta mun mielestä aivan paska. Näyttely oli kyllä ensiluokkaista. Hienoa tyrmätä leffa paskaksi, koska ei ymmärrä juonta. Ei tuo ole edes erityisen vaikea, mutta vaatii sen verran katsojalta, että seuraa ajatuksella mitä tapahtuu. Ihan hyvä leffa. |
doom crew 25.12.2012 14:48:20 | |
---|
Viime yönä tuli telkkarista elokuva The Marine. Pääosassa John Cena. Aivan järkyttävää paskaa. Puolessavälissä itketti jo niin paljon, että oli pakko lopettaa kesken. Last night I went to bed with a buzz,
I dreamed I was drinking I woke up and I was,
I'll be a drunk redneck until the day I'm dead,
I drink beer with my breakfast and before I go to bed |
JC 25.12.2012 15:02:30 | |
---|
Uusin Batman-elokuva löytyi eilen illalla blu-ray -soittimesta. Oli lojunut siellä muutaman viikon. Jostain syystä en pystynyt katsomaan sitä loppuun asti. |
Miikss 25.12.2012 17:16:50 | |
---|
päänahka: Hienoa tyrmätä leffa paskaksi, koska ei ymmärrä juonta. Ei tuo ole edes erityisen vaikea, mutta vaatii sen verran katsojalta, että seuraa ajatuksella mitä tapahtuu. Ihan hyvä leffa. No jos ei tajua itse leffaa, niin kyllä sen voi omalla henkilökohtaisella tasolla paskaksi tyrmätä. Vähän sama jos itse katsoo jotain abstraktia taidetta ja näkee siinä vaan sekavia erivärisiä länttejä, hankala sitä on sillon mennä kehumaan että oi perkele kun on kaunis maalaus. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
mpekkanen 25.12.2012 17:24:33 | |
---|
Miikss: No jos ei tajua itse leffaa, niin kyllä sen voi omalla henkilökohtaisella tasolla paskaksi tyrmätä. Vähän sama jos itse katsoo jotain abstraktia taidetta ja näkee siinä vaan sekavia erivärisiä länttejä, hankala sitä on sillon mennä kehumaan että oi perkele kun on kaunis maalaus. Olen kanssa samaa mieltä että jotakinhan siinä elokuvassa on pielessä jos sitä ei tajua tai ei jaksa katsoa. Voihan elokuva olla vaikka kuinka hyvä, mutta jollekkin toiselle henkilölle. |
Bongowing 25.12.2012 19:54:18 | |
---|
Tietovisoissakin kysytään aina ihan paskoja kysymyksiä. Joidenkin leffojen juttu voi olla just jonkinlaisen haasteen heittäminen katsojalle. But where the heck is magenta? |
lukethesis 25.12.2012 20:12:37 | |
---|
mpekkanen: waynes world oli niin huono että joutui lähtemään elokuvateatterista kesken kaiken.näin ei ole tapahtunut minkään muun elokuvan kohdalla. Ei jatkoon. Wayne's World 1 & 2 = 90-luvun parhaita komedioita. - Ainoa, minkä mä muistan viime ajoilta on juurikin tuo Tinker Tailor jne. En vaan kai ollut oikeassa mielentilassa ja ei vaan jaksanut. Ehkä se olis pitänyt katsoa teatterin pimennossa, olisi voinut keskittyä paremmin tai jotain. Arskan elämänkerran innoittamana katsoin tuossa vähän aikaa sitten uusiksi myös juurikin tuota Conania (1982) blu-rayltä, ja teki vähän tiukkaa sekin...jotenkin aneeminen se on, vaikka ainekset ovat todellakin kasassa (John Milius jne). |
daredevil 25.12.2012 20:33:38 | |
---|
lukethesis: Wayne's World 1 & 2 = 90-luvun parhaita komedioita. Samaa mieltä, mutta jokaisella tietysti oikeus mielipiteeseen.. |
mpekkanen 25.12.2012 20:36:38 | |
---|
lukethesis: Ei jatkoon. Wayne's World 1 & 2 = 90-luvun parhaita komedioita. - Ainoa, minkä mä muistan viime ajoilta on juurikin tuo Tinker Tailor jne. En vaan kai ollut oikeassa mielentilassa ja ei vaan jaksanut. Ehkä se olis pitänyt katsoa teatterin pimennossa, olisi voinut keskittyä paremmin tai jotain. Arskan elämänkerran innoittamana katsoin tuossa vähän aikaa sitten uusiksi myös juurikin tuota Conania (1982) blu-rayltä, ja teki vähän tiukkaa sekin...jotenkin aneeminen se on, vaikka ainekset ovat todellakin kasassa (John Milius jne). Kyllä mahtaa olla paska elokuva jos Waynes World 2 on myös tehty. Ne näyttelijät on jo niin huonoja että ne kun nään jossain leffassa niin tietää paskaksi senkin. Ne ei ole missään laatupätkässä, eikä tule koskaan olemaankaan. |
Bluesmies 25.12.2012 20:41:17 | |
---|
mpekkanen: Kyllä mahtaa olla paska elokuva jos Waynes World 2 on myös tehty. Ne näyttelijät on jo niin huonoja että ne kun nään jossain leffassa niin tietää paskaksi senkin. Ne ei ole missään laatupätkässä, eikä tule koskaan olemaankaan. Eli sinun mielestäsi paskoja leffoja ovat mm. Austin Powers, 54 ja Inglourious Basterds? |
mpekkanen 25.12.2012 20:51:47 | |
---|
Bluesmies: Eli sinun mielestäsi paskoja leffoja ovat mm. Austin Powers, 54 ja Inglourious Basterds? 1=ihan paska 2 en ole nähnyt,mutta näillä näytteliöillä ei kiinnosta ja on taatusti paska 3 jos tarkoitat Tarantinon ohjaamaa elokuvaa niin en tiedä kuka näyttelijä on ollut Waynes World ykkösessä. Tarantinon huonoin elokuva kuitenkin, ihan kirkkaasti, eli aika paska. |
päänahka: Hienoa tyrmätä leffa paskaksi, koska ei ymmärrä juonta. Ei tuo ole edes erityisen vaikea, mutta vaatii sen verran katsojalta, että seuraa ajatuksella mitä tapahtuu. Ihan hyvä leffa. mun mielestä se juoni oli kyllä aika saatanan syheröllä siinä. tosin, ehkä pitäis kattoa toiste. |