Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 568 69 70 71 72497 498 499 500 501
blues guitar
23.12.2012 18:31:25 (muokattu 23.12.2012 18:31:51)

Mä en kyllä ymmärrä mitä tarkoitetaan liian halvalla myymisellä? Kyllä se myyjän asettama hinta on aina ihan oikea, jos se on halpa niin sehän on vain ostajan etu. Itse myyn usein pois tavaroita edulliseen hintaan koska haluan päästä niistä pikaisesti eroon, enkä viitsi nähdä paljoa vaivaa markkinointiin. Joskus on myymiäni tavaroita ollut torilla myynnissä korkeampaan hintaan millä olen itse myynyt, tätä en ole kuitenkaan kokenut mitenkään ongelmaksi.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
high_society
23.12.2012 21:48:43
Teillähän on täällä päällä kunnon kaksinaismoraali suuren maailman(jenkit) tyyliin. Kippis ja pienet sille !

-John Doe
KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!
Alfons Åberg
24.12.2012 16:44:43 (muokattu 24.12.2012 16:44:56)
blues guitar: Mä en kyllä ymmärrä mitä tarkoitetaan liian halvalla myymisellä? Kyllä se myyjän asettama hinta on aina ihan oikea, jos se on halpa niin sehän on vain ostajan etu. .
Varmaan sitä jotkut haluavat laajemmassa mittakaavassa tarkoitta, että systemaattisesti "liian halvalla myyminen" on verrattavissa alle TES:in määrittämän palkan työskentelemiseen.
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r
mpekkanen
24.12.2012 20:27:28
hieman ihmetyttää kun torilla myydään palacastereita osina.meksikolaisista bodystä ja kauloista pyydetään jopa yli kahta sataa.näitähän saa uutena jo alle viiden sadan koko kitara.luuleeko joku tosiaan että kun ostaa straton ja myy sen osissa niin siitä jää vielä reilusti voitolle.saahan sitä tietysti pyytää mitä haluaa,mutta itseä ainakin ottaa päähän tuollaiset ilmoitukset.
mpekkanen
24.12.2012 21:35:32 (muokattu 25.12.2012 17:55:24)
Dundee: Hehe, tinkaa ja osta mun mehicon telekaula pois. :)

Mä täältä muutama sivu sit taisinkin kysäistä jotain hinta-arvoita noille mim fenkkujen kauloille ja jos oikein muistan niin jotain ton parinsadan paremmalle puolelle sanottiin olevan ok lähtöhinta. Kysyntä sen hinnan sit loppujenlopuksi määrää, luulis tyhmemmänkin tajuavan, että hinta vaatii pientä tarkistusta jos ei mene tavara millään kaupaksi.

Kyllä mun puolesta voi pyytää mitä haluaa. Kuitenkin jos kitara maksaa uutena vaikka 450 euroa ja se myydään osissa kaula 200, body 200, mikit ja pleksi 70 ja talla 40 euroa niin joku tässä mättää. Hulluhan ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Tuosta sun kaulasta en osaa sanoa onko sen hinta sitten kohdillaan kun en paremmin tiedä mistä mallista on kysymys. Otin tän asian esille kun olen jo piteempään seurannut näitä ilmoituksia. Lähinnä se tässä kummastuttaa miten on kannattavempaa myydä soitin osissa kuin kokonaisena. Ymmärrän jos joku vaihtaa joskus jotain osaa, mutta tämähän on oikea trendi nykyään. Tällä en myöskään tarkoita sinua, mutta näyttää että jotkut tekevät koko ajan tällaista kauppaa, niin muistuukohan se bodyn tai kaulan merkki aina ihan oikein. Hommataan pari kohtalaista soitinta ja yksi huonompi ja sitten sekoitellaan osia. Näin saadaan siten hyviä soittimia enemmän ja jos myydään osina niin enempi hilloa kuin ovat itselle tulleet maksamaan.
Ziggy Bubba
24.12.2012 21:44:05 (muokattu 24.12.2012 21:45:36)

Käytä mpekkanen isoja alkukirjaimia, pyydän. Space-isku lauseen jälkeen vois toimia kanssa, miksei myös kappalejaot. Tosi raskasta lukea tommonen tuuttaus.

En halua kuulostaa Jukkikselta, mutta kuitenkin.
Yhden miehen pläskiä pruttua ja melankoliaa: CROOKMACHINE
jappo121
25.12.2012 00:27:05
mpekkanen: kyllä mun puolesta voi pyytää mitä haluaa.kuitenkin jos kitara maksaa uutena vaikka 450 euroa ja se myydään osissa kaula 200, body 200, mikit ja pleksi 70 ja talla 40 euroa niin joku tässä mättää.

Minusta tuossa ei mätä mikään. 450€ keppi osina 510€...(olettaen että osat on uutta vastaavia). Kokeilehan ostaa liikkeestä sama kitara osina ja katso paljonko maksaa.
Iso riski myyjällä mahdolliseen voittoon nähden...
Jos ottaa Marskinryypyn ja oksentaa, onko kyseessä mannerlaatta?
Jucciz
25.12.2012 01:08:37
Ziggy Bubba: Käytä mpekkanen isoja alkukirjaimia, pyydän. Space-isku lauseen jälkeen vois toimia kanssa, miksei myös kappalejaot. Tosi raskasta lukea tommonen tuuttaus.

En halua kuulostaa Jukkikselta, mutta kuitenkin.

Kuulostat ja täysin aiheesta.

Pötköön kirjoitettu, tarpeellisista välilyönneistä, välimerkeistä ja isoista kirjaimista riisuttu teksti on todella puuduttavaa luettavaa - myös jouluna.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Antsa Lipsanen
25.12.2012 02:07:34 (muokattu 25.12.2012 09:02:49)
Hynkel Belzepop: Lampaana totella. Työlästä. Mistä helpoimmalla pääsee. Nykymeininki.

Mykistävää.

Lainaamasi kirjoitus mykisti minutkin. Kiteytit hienosti, näin se vaan taitaa nykyään olla. Valitettavasti. Vellihousut;/
Gabe
29.12.2012 00:11:15
Käytetty Sweet Honey hintaan 170e: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=706740

Uusi maksaa 175e, tätä voi kai sanoa turvonneeksi hintapyynnöksi?
www.kitaramaailma.com
Vainottu
29.12.2012 02:02:21
Gabe: Käytetty Sweet Honey hintaan 170e: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=706740

Uusi maksaa 175e, tätä voi kai sanoa turvonneeksi hintapyynnöksi?

Riippuu onko tuo mikä versio.

http://www.thomann.de/fi/mad_profes … r_sweet_honey_overdrive_factory.htm

http://www.thomann.de/fi/mad_professor_sweet_honey_overdrive.htm

Eikös tuo toinen ole käsityötä ja toinen vähemmän käsityötä? Jos olen oikein antanut itseni ymmärtää...
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
Gabe
29.12.2012 09:11:01
Vainottu: Riippuu onko tuo mikä versio.

http://www.thomann.de/fi/mad_profes … r_sweet_honey_overdrive_factory.htm

http://www.thomann.de/fi/mad_professor_sweet_honey_overdrive.htm

Eikös tuo toinen ole käsityötä ja toinen vähemmän käsityötä? Jos olen oikein antanut itseni ymmärtää...

Niin, siis kyseessä on tuo PCB/Tehdasversio mikä maksaa tuon 175e, ei suomessa käsityönä valmistettu. Tämä on varmistettu kuvien perusteella.
www.kitaramaailma.com
Vainottu
29.12.2012 11:57:04 (muokattu 29.12.2012 12:03:22)
Gabe: Niin, siis kyseessä on tuo PCB/Tehdasversio mikä maksaa tuon 175e, ei suomessa käsityönä valmistettu. Tämä on varmistettu kuvien perusteella.

Okei. No sitte on kyllä vähän turvoksissa tuo hinta. :)

EDIT: Nyt sattuikin silmään tuo toinen ketju jossa asiaa käsiteltiin.
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
Gabe
29.12.2012 12:17:54
Vainottu: Okei. No sitte on kyllä vähän turvoksissa tuo hinta. :)

EDIT: Nyt sattuikin silmään tuo toinen ketju jossa asiaa käsiteltiin.

Joo hieman :) Sen verran närkästyin asiasta että katsoin aiheelliseksi levittää tietoa eteenpäin, jos vaikka joku vähemmän valpas yksilö välttyisi kusetukselta.
www.kitaramaailma.com
Hynkel
29.12.2012 12:47:26 (muokattu 30.12.2012 15:54:41)
Gabe: Joo hieman :) Sen verran närkästyin asiasta että katsoin aiheelliseksi levittää tietoa eteenpäin, jos vaikka joku vähemmän valpas yksilö välttyisi kusetukselta.

Hinta on turvoksissa joo, mutta "kusetukseksi" homman tekee vain se, että myyjä tietää kyseessä olevan ns. "halvemman" mallin, muttei viitsi kertoa. Näissä MP:n purkeissa kun ei oikein vielä sellaista ulkoista tuntomerkkiä ole, niin onhan toi tosi huonoa meininkiä. Se että jollain on hinta paisuksissa ei tietenkään yksin ole kusettamista.
Fender, Bluetone, Bogner.
Gabe
29.12.2012 13:04:26
Hynkel Belzepop: Se että jollain on hinta paisuksissa ei tietenkään yksin ole kusettamista.

Ei tietenkään. Tässä tapauksessa myyjä on hyvin tietoinen asiasta, ja kun häntä asiasta vielä huomautin niin hän vastasi että ei kuulu sulle.
www.kitaramaailma.com
delarco
29.12.2012 21:57:59
Gabe: Ei tietenkään. Tässä tapauksessa myyjä on hyvin tietoinen asiasta, ja kun häntä asiasta vielä huomautin niin hän vastasi että ei kuulu sulle.

Piti ihan tsekata, että oliko kyseessä tämä "the" Ilkka Rantamäki"?
Olihan se.
Nyt kyllä laski Ilkan pojot meikäläisen silmissä.
Aika törkeä vastaus ammattimieheltä.
Gabe
30.12.2012 00:09:45 (muokattu 30.12.2012 16:42:10)
poistettu
www.kitaramaailma.com
delarco
30.12.2012 12:16:05
Ihan lööppiainesta.

"Suosikkimuusikko ja läänintaiteilija vittuuntui nettihuomauttelusta". :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)