Aihe: Ministry
1 2 3
Mursukanta
20.09.2007 09:57:56
Jourgensen lopetti herskan käytön, perusti levy-yhtiön ja rupesi tekemään musiikkia oikein kunnolla. Mutta lopettaa Ministryn? Kai tuosta yhtyeestä muodostunut miehelle riippakivi niinkuin heroiinistakin aikanaan.

Mä uskon että tällä jätkällä on paljon annettavaa kollaboraatioiden kautta. Kunhan ei lipsuis pallo käsistä niinkuin Patton-sedällä.
masterhat
21.09.2007 23:31:47
Psalm 69 on helvetin hyvä ja häiriintynyt levy.

Tää on ainoa ministry minkä omistan, ja itselleni ei kyllä kolahtanut kovin hyvin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Häiriintynyt kyllä, mutta ei hyvällä tavalla...
Snails against humanity
blackmore81
21.10.2007 18:27:16 (muokattu 21.10.2007 18:39:05)
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Henko
21.10.2007 19:09:40 (muokattu 21.10.2007 19:10:13)

R.I.P. Paul Raven 1961-2007

AAaaaa voi paska!
Vaik ei tuo Ministry mulle juurikaan mitn meinannut, mutta Killing Joke.

R.I.P.
Tämä hissi menee vain alaspäin.
Twist
21.10.2007 22:36:17
RIP Raven
vaik en äijää tuntenut kovin hyvin
mutta sopivat mullat!
kova äijä oli ministryssä/killing jokessa
Oops, I twisted again...
FlatOutFucked
22.10.2007 14:48:17
Olihan tuo kai Godfleshin vikalla levylläkin.

Ministrystä... Mulla on joku kokoelma, joka on suurimmaksi osaksi paskaa, mutta silti viittais siihen että vanha ministry saattaisi ehkä olla tutustumisen arvoista.
Terry Pantheras
22.10.2007 15:54:40
Filth Pig, Animositisomina, Houses of the Mole, Rio Grande Blood... En tajua mikä näissä viimeisimmissä Ministryn levyissä on suurimman osan mielestä vikana... Loistavia levyjä. Enkä oikein ymmärrä Psalm 69:n suvereeniuttakaan, vaikkakin mainio teos kylläkin. Tykkään siis myös vanhemmastakin matskusta, esim. Land of Rape and Honey.
KillingMachine
22.10.2007 16:08:53
Filth Pig, Animositisomina, Houses of the Mole, Rio Grande Blood... En tajua mikä näissä viimeisimmissä Ministryn levyissä on suurimman osan mielestä vikana... Loistavia levyjä. Enkä oikein ymmärrä Psalm 69:n suvereeniuttakaan, vaikkakin mainio teos kylläkin. Tykkään siis myös vanhemmastakin matskusta, esim. Land of Rape and Honey.

Iteltä löytyy toi Rio Grande Blood ja se on samalla ainoa levy joka löytyy. Psalm 69, The Last Sucker ja Houses of the Mole vaikuttaa myös kiinnostavilta. Kaksi viimeksimainittua lähinnä samasta syystä RGB, eli tämä George W. Bushin päällehyökkäävä teema.
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
p3ssi
22.10.2007 19:32:46

R.I.P. Raven... olen tyytyväinen että tuli nähtyä herra lavalla viime vuoden ankassa.

ps. kannattaa tsekata Twitch, Land of Rape And Honey ja Mind Is A Terrible Thing To Taste; ehdottomasti parhaat Ministry-lätyt. The Last Suckerin ostin tänään mutten ole vielä ehtinyt sitä kuuntelemaan.
can you smell the poppies too?
foetor ex ore
22.10.2007 23:28:27
R.I.P. Paul Raven 1961-2007
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=14590

RIP RIP RIP
Terry Pantheras
20.11.2007 12:30:58
Voi jumalauta, että The Last Sucker toimii.
Faraway
25.12.2007 15:31:37 (muokattu 25.12.2007 15:32:11)
Onkos tuo tosiaan totta, että The Last Sucker on Ministryn viimeinen levy, ja miksi se juuri on Ministryn viimeinen lätty?
Ankkarockissa tuli nähtyä, vaikkakin en ymmärtänyt tuolloin hyvän musiikin päälle...

Hyvää basistia tulee ikävä... R.I.P Paul Raven
Skidi naapurista: "Saanko ampua sua täl haulikol päähä" -"Ei kiitos, tällä kertaa"
mega
25.12.2007 15:57:16

Onkos tuo tosiaan totta, että The Last Sucker on Ministryn viimeinen levy, ja miksi se juuri on Ministryn viimeinen lätty?

Cover-levy pitäisi ensi vuoden puolella vielä tulla, mutta kyllä se viimeinen omaa materiaalia sisältävä levy pitäisi useiden haastattelujen perusteella olla.
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
mpekkanen
24.12.2012 16:57:13
vottonen: R.I.P. Michael "Mike" Scaccia (June 14, 1965 - December 22, 2012)

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=27642

Tän verran nostoo ketjulle, oli loistava kitaristi..

itse tykkään kyllä kitaristin tuotoksista.rigor mortiksen levyjä olen kuunnellut varmaan enemmän kuin ministryn.suosittelen porukaa tutustumaan hänen muihinkin levytyksiin kun vain näihin ministry levyihin.
turhan aikisin lähti loistava soittaja R.I.P.
Karwin
06.09.2014 21:26:46

Al Jourgensen & Jon Wiederhorn: Kolmesti kuollut (Minä ja Ministry). Huikea historiikki. Enpä ole vähään aikaan lukenut näin nopeasti kirjaa, 400 sivua parissa päivässä. Onko se yliannostus..
Elämä on nakki.
Aakoo
08.09.2014 21:36:28
Karwin: Al Jourgensen & Jon Wiederhorn: Kolmesti kuollut (Minä ja Ministry). Huikea historiikki. Enpä ole vähään aikaan lukenut näin nopeasti kirjaa, 400 sivua parissa päivässä. Onko se yliannostus..

Mä oon vähän eri mieltä tuosta kirjasta. Humeihia, panojuttuja ja vähän lisää huumeita ja book clubin (miten lie suomennettu) dissaamista.. Niin ja mainitsinko jo huumeet?

Jotenkin jäi sellainen itsensä hypettäminen tästä mieleen. Taitaa olla niin että Jourgensenin muistikuvat 90-luvulta aika vähissä ja tarinoiden puutteessa sitten keskitytty huumesekoiluun. Jotenkin pateettista...
HaloOfFlies
13.02.2018 16:08:18 (muokattu 13.02.2018 16:12:36)

Joey Jordison, Burton C. Bell ja DJ Swamp liittyvät Ministryn kiertuekokoonpanoon. http://loudwire.com/ministry-welcom … y-jordison-dj-swamp-touring-lineup/

Bändi on siis tehnyt paluun uudella kokoonpanolla, johon Jourgensenin lisäksi kuuluvat kitaristit Sin Quirin ja Cesar Soto, basisti Tony Campos ja kosketinsoittaja John Bechdel.
Uutta levyä on tämän vuoden aikana odotettavissa.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Torniojaws
13.02.2018 16:42:18

HaloOfFlies: Burton C. Bell ... basisti Tony Campos ja kosketinsoittaja John Bechdel.

Hoho, ottaisivat vielä Dino Cazaresin ja Raymond Herreran, niin olisi Fear Factory kasassa :)

Tony Campos oli siis FF:n basistina 2015 alkaen ja John Bechdel on soittanut livekiippareita FF:ssä aina siellä täällä jo vuodesta 1993 alkaen.
Vortech Industrial Death Metal
HaloOfFlies
24.03.2018 10:24:30

Joey Jordison jättäytyi pois Ministryn kiertuekokoonpanosta ja tilalle nimettiin Derek Abrams. http://loudwire.com/joey-jordison-n … touring-ministry-replacement-named/
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)