Aihe: Söpön pörröinen kitarapalstan jouluketju (mitä saat lahjaksi?)
1 2 3 4 5
Grugi
22.12.2012 00:49:08 (muokattu 22.12.2012 00:49:21)
slapvete: Ihq Deluxe! Onnittelut "joulun" johdosta!

Ja ajatuksena muiden postauksista kimmoten, yksi lahjahelvetin ratkaisemismalli voisi olla, että sovitaan, että jokainen ostaa itselleen jonkun yhden kivan asian hyvällä omallatunnolla. Menisi joka kerta kohdilleen ja pysyisi aina budjetissa...

Joo mä ostan aina itelleni kaiken hyvällä omallatunnolla koska olenhan sen arvoinen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
hallu
22.12.2012 05:32:09 (muokattu 22.12.2012 05:32:34)
No vaimon kanssa kateltiin lahjat silläviisiin, että mentiin musafasulle ja esitin sille muutaman vaihtoehdon tuosta satasen hintaluokasta, mitkä voisi olla mukavia (Gibson kitararemmi, halpa konkkamikki, metronomi, tms.). Jos en nyt ihan väärin pakettia ravistellut, niin A.I.R. fatboy konkkamikki siellä paketissa taitaa olla odottamassa kotiäänityksiä. Ei kai ihan kelvoton, vaikka eihän se mikään Neumanni olekaan;-).... sittenhän se selviää.

Jos olisin rikas niin musafasulla oli ihan perkeleen hieno ja mukavan oloinen Yamaha puoliakustinen. Eipä ole aikoihin mikään kitara saanut sukkia pyörimään jaloissa, mutta tämä sai. Tonnikuudensadan hintalappu toki pitää huolen siitä että ihan herätteenä ei tämmöisiä ostella. Yllättävää kyllä, mutta jos vaihtoehtona pitäisi vaikka Gibson es355, niin Yamaha saattaisi mukaan lähteä oli se vaan niin makea. Vaan eiköhän kitarakuumeet hoidu kun prätkäkausi alkaa;-).
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
heikkiha
22.12.2012 06:59:45

Tilasin itselleni kaksi chorus-pedaalia:

1) Arion SCH-Z (Hinta postikuluineen: n. 40€)

2) E.W.S. Arion SCH-Z mod (Hinta postikuluineen: n. 140€)

Vertailuja odottaen,
-Heikki
"Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson
Lancelot
22.12.2012 09:30:10
hallu: Vaan eiköhän kitarakuumeet hoidu kun prätkäkausi alkaa;-).

Nämä sopivasti balansoi toisiaan:)
svilo
22.12.2012 09:39:17
Bognerin Blue spedu, itseasiassa hommasin niitä 4 kpl, ja jakelin myös ystävilleni ;)

Avasin kyl paketin jo ..

www.youtube.com/watch?v=7PRZBejBAno

/sv
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" - Knowledgeable people rarely hang out with idiots -
Laulava Kylätohtori
22.12.2012 10:58:09 (muokattu 22.12.2012 11:06:47)
svilo: Bognerin Blue spedu, itseasiassa hommasin niitä 4 kpl, ja jakelin myös ystävilleni ;)

Avasin kyl paketin jo ..

www.youtube.com/watch?v=7PRZBejBAno

/sv

Hmmm... Mekin voitais alkaa ystäviksi? ;)

Turhaa sellainen, että aikuiset ostelee toisilleen tarpeetonta romua (eli ns. yllätyslahjat). Näkisin, että joululahjat ovat enemmän lasten juttu ja sitten tietysti itse itselle ostetut lahjat...

Välipäivinä pitäisi tulla Voxin AC15 C1 ja se oikea joululahja sitten tammikuussa: Bluetonen Dusty Road 40w...

editoitu vähemmän provosoivaan muotoon...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
kossuossi
22.12.2012 11:19:58
Mää juon viinaa ja saan todennäköisesti muijan söpön pörröistä jos en juo liikaa
Laulava Kylätohtori
22.12.2012 11:32:35
kossuossi: Mää juon viinaa ja saan todennäköisesti muijan söpön pörröistä jos en juo liikaa

Mutta juot kuitenkin...? ;)
kossuossi
22.12.2012 12:18:21
Mutta juot kuitenkin...? ;)

Kyyyyllä, aloitettukin jo. pieni tärskäys konjamiinia menossa. Ei sovi luulla mua juopoksi. Olen kohta lähdössä kaupungille ostoshelvettiin tönittäväksi. Se vaatii oman lääkityksensä.
Laulava Kylätohtori
22.12.2012 12:42:21
kossuossi: Kyyyyllä, aloitettukin jo. pieni tärskäys konjamiinia menossa. Ei sovi luulla mua juopoksi. Olen kohta lähdössä kaupungille ostoshelvettiin tönittäväksi. Se vaatii oman lääkityksensä.

Ehdottomasti. Uskon, että sametin pehmeä hellä pikkupuudutus on tuollaisessa tilanteessa kaikkien etu...
charvette
22.12.2012 16:43:35 (muokattu 22.12.2012 16:45:11)
En saa yhtään mitään - paitsi saata*allisen kauppalaskun.
slapvete
22.12.2012 17:11:16
Grugi: Joo mä ostan aina itelleni kaiken hyvällä omallatunnolla koska olenhan sen arvoinen.

Juuri näin.
"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
Juicy
22.12.2012 17:39:08

Toi mun itselle ostama synttärilahja menee kyllä joululahjastakin, kun en oo hirveästi kerennyt sillä soitella remppakiireistä johtuen. Siis toi VHT:n Sig X.
"I like assassins because they have two asses."

Jotain uutta, jotain vanhaa ja jotain punaista
Laulava Kylätohtori
22.12.2012 17:53:22
Miten muuten joulu edes vaikuttaa tähän kamarunkkaukseen? Ei mitenkään. Samalla tavalla se romu olisi kiertänyt joka tapauksessa, oli joulua tai ei... ;)
Valka
22.12.2012 18:46:07
Laulava Kylätohtori: Miten muuten joulu edes vaikuttaa tähän kamarunkkaukseen? Ei mitenkään. Samalla tavalla se romu olisi kiertänyt joka tapauksessa, oli joulua tai ei... ;)

Se on ihan helkutin hyvä perustelu,kun aattona
repäsee parisängyn alta Gibson Nighthawk -10.
On meinaan jo kuukauden siellä oottanu hyvää
hetkeä ;-)
Started out with nothing and still got most of it left.
Gabe
22.12.2012 21:58:57 (muokattu 22.12.2012 21:59:32)
Nyt ei tullutkaan hommattua mitään itselle lahjaksi, eikä taida muutkaan ostaa kun on ollut puhetta että penskoille vaan. Omille muksuille onkin sitten muutama kuutiometri paketteja odottamassa :) Eli antamisen iloa on tämä vuosi, nautin enemmän ruoasta. Kaikkea rompetta tulee osteltua pitkin vuotta muutenkin itselleen..
www.kitaramaailma.com
JaaGeRMaisTeR
22.12.2012 22:29:45
ostin itse itselleni vahvarin.. ja ei se kuusen alle kerennyt.
pnorman
22.12.2012 23:30:55
AC/DC Maximum Rock & Roll sekä Keith Richards "elämä" ovat jo lukuvaiheessa. Hieman kovoakin tuli hankittua. Pipariakin sain ennakkolahjana.
Jucciz
22.12.2012 23:36:55
pnorman: Pipariakin sain ennakkolahjana.

Minkälainen kuorrutus oli, jos minkäänlainen?

Onnea silti ja hyvää joulua!
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)