rosberg 13.04.2004 10:19:40 | |
---|
kauhea kitarakuume iski taas. kunnon keppiä tekisi mieli ja jostain piilotajunnan syövereistä mieleeni muistui baritonit. aikoinaan kävin tyyppaamassa danelectron baritonia ja meinasinkin sellaisen ostaa, mutta jotenkin se vain jäi tekemättä. nyt kävin kokeilemassa ltd:n vb400-mallia ja sehän on ihan ehta peli, mutta ei viittis mitään ltd:tä ostaa -kaikkihan niillä vetää. onko kellään mitään vihiä hyvästä mallista? epiphonet on ainakin rumia (ne uudet lespaul baritonet) fenderillä taitaa olla vain squierin showmaster-sarjassa. yamahan (aes?)-malli vaikutti ok-peliltä ja schechterinkin hellcat vois olla jees. silti paras idea, minkä olen saanut on tällainen: ostan käytetyn straton (tokai, fender, squier) ja lyön siihen warmothin baritonikaulan kiinni?? onko ideaa. auttakaa!! keep on truckin! |
päänahka 28.04.2004 14:55:14 | |
---|
Mulla tuli jostain kumman syystä tänään sama mieleen, siis että hommais baritonin. Kävin Epin sivuilla ja musta ne LP-malliset näytti ihan hienoilta, mutta mä oonki pervo. :) Mutta - tee ite. Ite aattelin. Sit ois kova jätkä. Tästä oli varmaan paljon apua. Soolot on perseestä. |
Swan 28.04.2004 15:01:44 | |
---|
Ibanezin MMM1 on hienon näköinen ja kuuloinen (Staindin saundit on aika massiviset), eikä se haukkuja ole juurikaan saanut. Hintakin taitaa olla kohtuullinen verrattuna muihin Ibanezin signatureihin. Kuinka opin soittamaan niin kuin Carlos Santana?
- Sullo bokserisi persvakoosi, ja yritä saada ne sieltä pois soittaessasi. |
Juzzu 28.04.2004 15:28:38 (muokattu 28.04.2004 15:30:14) | |
---|
silti paras idea, minkä olen saanut on tällainen: ostan käytetyn straton (tokai, fender, squier) ja lyön siihen warmothin baritonikaulan kiinni?? onko ideaa. auttakaa!! No eihän tuossa, jos vaan kaula on mitoitettu siten että tallan paikkana pysyy vakio straton tallan positio. Baritoneissa paksuilla kielillä intonaationsäätövaraa tarvitsee sitten muuten tavallista enemmän, kannattaa ottaa huomioon. Myös pieni kompensointi satulaan voisi olla paikallaan, vaan tuohonhan ei oikein voi vaikuttaa ihan tuosta vaan. Jos ei Epin baritonin napostele, niin myös Gibson tekee näitä. Tiedä sitten miten lienee saatavuuden kanssa ja rahhookin pitää olla. http://namm.harmony-central.com/WNA … nt/Gibson/PR/Les-Paul-Baritone.html Tuo kaula näyttää siltä, kuin LP olisi joutunut roikkumaan kitaratelineessä hyvän tovin innokkaan rokkarin repiessä sitä sieltä rungosta alas. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
LaXu 28.04.2004 16:17:53 | |
---|
Ibanezin MMM1 on hienon näköinen ja kuuloinen (Staindin saundit on aika massiviset), eikä se haukkuja ole juurikaan saanut. Hintakin taitaa olla kohtuullinen verrattuna muihin Ibanezin signatureihin. Tämä olisi varmaan aika korkealla mun listalla jos baritonia haluaisin. Pikaisen kokeilun perusteella ihan asiallinen peli, joskin öljyviimeistely tuntui aluksi vähän oudolta. |
Ibanezin MMM1 on hienon näköinen ja kuuloinen (Staindin saundit on aika massiviset), eikä se haukkuja ole juurikaan saanut. Hintakin taitaa olla kohtuullinen verrattuna muihin Ibanezin signatureihin. jep toi on hyvä peli... tosin tehdas kieli setti on joku vitun custom setti ja missään ei kukaan sano, että minkä paksusia ne kielet on... prkl... mutta keppi on loistava.. tosin joillain kajareilla alkaa tuleen aika pahaa pierua. hintakaan ei ole mitään itse maksoin noin 700-800 ja ovh. tullut siitä alas paljon... Ostin sen silloin heti, kun ne tuli suomeen... mikit oottaa kyllä vaihtoa.. mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
Spiralmind 29.04.2004 04:47:01 | |
---|
silti paras idea, minkä olen saanut on tällainen: ostan käytetyn straton (tokai, fender, squier) ja lyön siihen warmothin baritonikaulan kiinni?? Eiks samantien kannattais ostaa sitten se runkokin Warmothilta? Tietty sitte joutuu ostamaan kaikki virittimet, mikit, sun muut, mutta ei se mun mielestä välttämättä juuri kalliimmaksi tulisi kuin esim. käytetty Tokai strato + Warmoth kaula. Ja saispahan itse valita. Oon katellut että sieltä Warmothin Showcase-osastolta löytyy valmiita valmiiksi viimeisteltyjä runkoja välissä tosi halvalla verrattuna normaalihintoihin, niitä kannattaa katella jos haluaa päästä halvalla. |
Hanok 29.04.2004 10:35:34 | |
---|
Mietinpä vaan että jos vaihtaa suoraan kaulan Stratoon, luulisi että siinä kärsii kitaran tasapaino. Kyllähän se baritonikaula varmaankin painaa enemmän kuin standardikaula. En sitten tiedä kuinka iso se ero on. |