Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hagström Viking bassoon EMG?
1
Autio21
22.12.2012 12:38:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä ajatellut ruveta hurjaksi ja täräyttää hagströmin vikingiini emgn mikit. En vaan keksi että mitkä. Ehdotuksia? Ajatuksia? Kokemuksia?
 
On paljon mahdollista että äskeisessä ei ollut juurikaan järkeä.. tai oli.
Typhus
22.12.2012 13:52:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi laitat EMG:t jos et edes tiedä mitä mallia haet? Ei pahalla, mutta jos et tiedä mitä olet hakemassa kun olet mikkejä vaihtamassa, jätä se tekemättä.
 
Tissit, bassot, perse, kalija.
Antti K.
22.12.2012 16:49:59 (muokattu 22.12.2012 17:47:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Autio21: Olen tässä ajatellut ruveta hurjaksi ja täräyttää hagströmin vikingiini emgn mikit. En vaan keksi että mitkä. Ehdotuksia? Ajatuksia? Kokemuksia?
 
Kuvasta päätellen sen Hagströmin mikit ovat humpparikotelossa. EMG:llä ainut senkokoinen mikki on HB. http://www.emgpickups.com/products/category/26/2
 
Se on samanlainen sähköisesti kuin P-mikki, itselläni oli sellainen yhdessä MPUn tekemässä bassossa. Se basso parani paljon, kun otin tuon EMG:n pois ja laitoin siihen MPUn käämimän WAL-johdannaisen passiivimikin (humbucker, jossa kullekin magneetille kela, eli 8-kelainen).
 
Eli voep olla, ettei kannata. Mutta hurjathan tekee mitä haluaa...
 
Autio21
23.12.2012 16:53:18 (muokattu 23.12.2012 17:01:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Typhus: Miksi laitat EMG:t jos et edes tiedä mitä mallia haet? Ei pahalla, mutta jos et tiedä mitä olet hakemassa kun olet mikkejä vaihtamassa, jätä se tekemättä.
 
Tokkopa minä täällä muuten kyselisin jos tietäsin.
 
Ajattelin näin kun yhden basson emg:n mikeillä omistan ja hyväksi oon kokenut kokeilla jos löytyis toimivat mikit samalta firmalta Hagströmiin.
 
On paljon mahdollista että äskeisessä ei ollut juurikaan järkeä.. tai oli.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «