Marsalkka 21.12.2012 22:15:05 | |
---|
Mikään ei todellakaan ole ennalta arvattavaa koskaan. |
Tupuna 22.12.2012 06:45:39 | |
---|
Kävin katsomassa Nightmare - Painajainen merellä -elokuvan. Onko teistä kukaan nähnyt? Musta se oli oikein hyvä :) Siinä oli myös Sampolla ja Sampon huulilla merkittävä rooli. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Abgrund 22.12.2012 10:23:15 | |
---|
Tupuna: Kävin katsomassa Nightmare - Painajainen merellä -elokuvan. Onko teistä kukaan nähnyt? Musta se oli oikein hyvä :) Siinä oli myös Sampolla ja Sampon huulilla merkittävä rooli. Juu. Kyllä tämä hakkaa kevyesti muut lähivuosien suomalaista tuotantoa olevat mainstream kauhuleffat, kuten vaikkapa Dark Floorsin joka nyt oli ihan sysipaska. Vielä kun tästä olisi olemassa erikseen K-18 versio, niin puhuttaisiin jo suomalaisen splatterin merkkiteoksesta. IMDB:ssä tämä sai multa täyden kympin. Älä ala mulle! |
EvilDead 22.12.2012 11:46:48 | |
---|
Tupuna: Kävin katsomassa Nightmare - Painajainen merellä -elokuvan. Onko teistä kukaan nähnyt? Musta se oli oikein hyvä :) Siinä oli myös Sampolla ja Sampon huulilla merkittävä rooli. Meikä kävi kans vasta kattomassa ja enpä muista, koska viimeksi olisin niin kovasti nauranut elokuvissa. Teinitytöt ei oikein kattonu hyvällä siellä. Oh by the way, which one's Pink? |
EvilDead: Meikä kävi kans vasta kattomassa ja enpä muista, koska viimeksi olisin niin kovasti nauranut elokuvissa. Teinitytöt ei oikein kattonu hyvällä siellä. Kyllä. Mielestäni paras kohta oli, kun Sampo näkyi screenillä ekaa kertaa. Kaikki elokuvateatterissa repesivät nauramaan. Se oli hieno hetki. |
Stradlin 22.12.2012 12:46:23 | |
---|
Mun mielestä tuo leffa kuuluu nähdä aikaisintaan sitten, kun Peppi ja Sergei lähtevät sinne hääristeilylleen, jota sarjassa juuri suunnittelevat. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
EvilDead 22.12.2012 13:03:17 | |
---|
AKWM: Kyllä. Mielestäni paras kohta oli, kun Sampo näkyi screenillä ekaa kertaa. Kaikki elokuvateatterissa repesivät nauramaan. Se oli hieno hetki. Ihmisten tippumiset laidan ylitte oli erittäin hienosti tehty. Ne olivat myös huippuhetkiä. Oh by the way, which one's Pink? |
Jeszse 22.12.2012 13:26:27 | |
---|
Toivottavasti mä en ikinä vahingossa nää tota leffaa. RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm. |
Point 22.12.2012 13:28:34 | |
---|
Jeszse: Toivottavasti mä en ikinä vahingossa nää tota leffaa. Miksi? Loistavaa huumoria täynnä koko leffa. |
tomaattiorava 22.12.2012 13:32:03 (muokattu 22.12.2012 13:32:51) | |
---|
onks siin leffas peppii ja heidii biksuissa pomppimassa tms? E : Teki muuten herkkää pari jaksoa sitten kun Katariina oli biitsillä, jumalauta mitkä pommit! "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
Point 22.12.2012 14:00:35 | |
---|
tomaattiorava: onks siin leffas peppii ja heidii biksuissa pomppimassa tms? E : Teki muuten herkkää pari jaksoa sitten kun Katariina oli biitsillä, jumalauta mitkä pommit! Joo, ne on ainaki saunassa kaksin ja sit porealtaassa. Ja Zege painaa Peppiä kans yhessä vaiheessa, se on aika kuuma kohtaus. |
EvilDead 22.12.2012 14:11:39 (muokattu 22.12.2012 14:13:01) | |
---|
AKWM: se on aika kuuma kohtaus. Juu, tosiaan. Meinasin tukehtua nauruun. e: Mulla tuli tästä elokuvasta paikotellen mieleen sellainen mestariteos kuin The Room. Kannattaa checkata se. Valitettavasti se pitää imuttaa netistä, sillä sitä ei löydy muualta. Oh by the way, which one's Pink? |
Tupuna 23.12.2012 10:49:26 | |
---|
AKWM: Miksi? Loistavaa huumoria täynnä koko leffa. Niin oli. Nyt tulee spoilereita, älä lue jos et uskalla! Parasta leffassa olivat nämä kohtaukset: - Pepin ja Sergein rakastelukohtaus --> koko sali ulvoi naurusta! - Joonatanin pieru Jirin naamalle ilmastointikanavassa --> koko sali ulvoi naurusta! - Sampon roolin muuttuminen yhdessä hetkessä --> koko sali ulvoi naurusta! Oikeasti - tuo elokuvahan oli juuri semmoinen, että porukka nauroi vaikka ei tapahtunut mitään hauskaa. Se oli niin älytön kokonaisuudessaan. Siksi aivan mahtavaa viihdettä. Kyllä mä voin sanoa tykänneeni! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
rockjihad 23.12.2012 10:53:56 | |
---|
Onko salkkarit tehneet enemmän jouluspecial-jaksoja kuin sen yhden, jossa ne meni koko köörin voimin jollekkin mökille juhlimaan joulua? Ei tule mulle ainakaan äkkiseltään muita mieleen. blaahhh. |
The Oath 23.12.2012 15:11:36 (muokattu 23.12.2012 15:16:16) | |
---|
^ Huomenna vissiin näkyy Salkkarit? Vois ehkä olla jotain jouluspesiaalia. Edit. Niinpä näkyykin ja poikkeuksellisesti klo 20.05. :) |
VeeKoo 23.12.2012 15:28:14 | |
---|
rockjihad: Onko salkkarit tehneet enemmän jouluspecial-jaksoja kuin sen yhden, jossa ne meni koko köörin voimin jollekkin mökille juhlimaan joulua? Ei tule mulle ainakaan äkkiseltään muita mieleen. Seppo goes shakespeare ja "Ismo ja Seppo- show" tais molemmat olla jouluspessua. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. " |
DM 23.12.2012 18:52:16 | |
---|
Tupuna: Niin oli. Nyt tulee spoilereita, älä lue jos et uskalla! Parasta leffassa olivat nämä kohtaukset: - Pepin ja Sergein rakastelukohtaus --> koko sali ulvoi naurusta! - Joonatanin pieru Jirin naamalle ilmastointikanavassa --> koko sali ulvoi naurusta! - Sampon roolin muuttuminen yhdessä hetkessä --> koko sali ulvoi naurusta! Näillä jo sai rahalle vastinetta. Muutenkin koko raina oli ihan täyttä salkkarilaatua kökkönäyttelemisellä kuorrutettuna. Ihan tykityssss-arvosanaa en täytenä antaisi vielä, mutta suosittelen kyllä käymään katsomassa kun vielä ehtii. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Meadow 24.12.2012 20:28:11 | |
---|
Hoksasin muuten, että Madleena on Eliaksen täti. |
Moimies 24.12.2012 22:47:53 (muokattu 28.12.2012 11:34:54) | |
---|
edit. olipas tärkeä tämäkin |
_Petri_ 27.12.2012 22:58:19 | |
---|
Noh, Vanessa. PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |